Sabah güneşin ışığıyla uyandım.yastığım sırıpsıklamdı.yastıktaki ıslaklığın sebebinin gözyaşım olduğunu anlamam fazla uzun sürmedi.
Telefonumdaki şarkıyı kapattım.bu telefondan nefret etmiştim.o yazdığım aptal aşk mesajlarından nefret etmiştim.
Elimdeki sargıyı açtım.elimdeki yaraya uzun süre baktım.her yerimde anısı vardı.yüzümde,elimde lanet olsunki heryerde.
Yataktan kalktım ve banyoya gittim.günlük işlerimi halledip çıktım.
Üstüme kıyafetlerimi geçirdim.
(Jimin)
(Bunları jiminin üstünde hayal edin)
Telefonumu alıp aşağı indim.
Birşey demeden çıkıcaktım hiçbirşey yemek istemiyordum.
J.A.
oğlum kahvaltı yapmadınJM
okulda yaparım anneDinlemeden çantamı aldım ve kapıyı çarpıp çıktım.
Sınıfıma doğru ilerlerken gözüm yoongiyi arıyordu.beni sevmesede hatta nefret bile etse sadece onun yüzünü görmek istiyorum.
sınıfa girdim ve çantamı bıraktım.
Tekrar mesajlara girdim.görmemişti en son dün aktifmiş.engellememiştide.
Öğretmenin girmesiyle telefonu cebime katıp derse ne kadar zorlansamda odaklanmaya çalıştım.
ARA
ara zili çaldığında ayağı kalktım.sınıftan çıkıp merdivenlerden inmeye başladım.aynı zamanda etrafıma bakınıyordum belki yoongiyi görürüm diye.Bahçenin arka tarafına gittim.yoongi burda kavga etmişti,burda elime vurmuştu.elime baktım.yoonginin kavga ettiği yere gittim ve diz çöktüm.nefesimin kesildiğini hissediyordum.ona aşıktım ona herşeyimle aşıktım.ama o beni reddetmekten öte benimle dalga geçmiş,beni rezil etmeye çalışmıştı.sadece rezil etmeye çalışmıştı çünkü rezil olduğumu düşünmüyordum.
Elimi yere koydum.çocuğun ve benim kanım hala yerdeydi.gözümden damlalar düşmeye başladı.onu özlüyordum onu görmek istiyordum.telefonumu çıkarttım.
JİMİN
yoongi seni çok seviyorum
Sen beni sevmesende hatta nefrette etsen ben seni çok seviyorum
seni okulda göremedim
İyisin değil mi?
Neden mesajlara bakmıyorsun
Yoongi korkuyorum birşey olmadı değil mi?Mesajlara bakmamasıyla korkmaya başlamıştım.sınıfını bilmiyordum.ama yanındakilerden birine sorabilirdim.
Ayağı kalktım ve kantine gittim.genellikle kantinde oluyorlardı.yan yana oturmuş konuşuyorlardı.yanlarına adımladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
overbearing:yoonmin
Fanfictionokulun masum öğrencisi park jimin okulun zorbasına aşık olursa...