Sabah ilk defa güneş ışıklarından farklı olarak telefonumun sesiyle uyanmıştım.
Telefona uzanıp aldım ve kim olduğuna baktım.yoongi arıyordu.gülümsemem dudağıma yayıldıktan sonra telefonu açtım.
YOONGİ
Günaydınlar sevgilim.hazırlanmak için sadece birkaç dakikan var seni kapının önünda bekliyorum.JİMİN
yoon.günaydın.hemen hazırlanıp geliyorum birtanem.YOONGİ
bekliyorum bebeğimTelefonu kapatıp hızlîca ayağı kalktım.koşarak banyoya gidip rutin işlerimi hallettim.bekletmek istemiyordum.telefonumu alarak aileme bişey demeden koşarark çıktım.çıkarken az kalsın çantamı almayı unutuyordum ama son anda aklıma gelmişti.
İleride arabayla bekleyen yoongiyi görünce genişçe gülümsedim.
Yanına adımladım.YOONGİ
geç bakalım sevgilimKapıyı açtığında içeri adımımı attım.içeri girmeme izin vermeden beni kendine çekti.
YOONGİ
hey hey sabah öpücüğü olmadan nereye gidiyorsun sen?Sırıtıp dudağına saniyelik bir öpücük kondurdum.
JİMİN
pardon sevgilim unutmuşumGülümsemesiyle içeri geçtim ve kapıyı kapatışını izledim.
Ön koltuğa geçti ve kapıyı kapatıp arabayı çalıştırdı.
Aynadan bana bakmasının ardından sürmeye başladı.Tamamen yola odaklanmışken gelen mesaj sesiyle elimi cebime attım ve mesajlara girdim.
YOONGİ
sana aşığım jimin
Aklımdan çıkmıyorsun
Hep seni düşünüyorum
Seni hep sevip hiç bırakmıycam
Sonsuza kadar benimsin güzelim
Birbirimizi hiç bırakmıycaz
Hep aklımdasın bebeğim
O güzel yüzünü bana dönde gülümseyebileyim
Dışarı bakma artık
Belki dışarısı senin manzaran ama benim manzaram sensin
Beni manzaramdan mahrum bırakma sevgilimBaşımı kaldırıp yoongiye baktığımda dikiz aynadan bana bakıyordu.
Öne doğru eğildim ve yanağına bir öpücük kondurdum.JİMİN
seni seviyorum yoonYOONGİ
bende seni sevgilim.kahvaltı yaptınmı sen?JİMİN
hayır yapmadımYOONGİ
benim yüzümden mi?Başımı olumsuz anlamda salladım.
JİMİN
hayır senle bi alakası yok sevgilim zaten yapmı-Sustum.
YOONGİ
sen yemek yemiyor musun?JİMİN
yiyorum tabi ama-YOONGİ
Hiçbir itiraz istemem jimin sevgilimle kimbap yiyeceğiz.Gözlerine baktım.eskisinin aksine sevgi vardı.ihtiyaç duyduğum,arzuladığım sevgi artık onda mevcuttu.
JİMİN
tamam sevgilim ne derse oİkimizde kıkırdadığımızda kafamı cama dönmeyip aynadan onu izledim.
Durmadan bana bakması hoşuma gidiyordu.sanki ihtiyacı varmış gibiydi.sanki iki dakika bırakırsa kaçıcakmışım gibi davranıyordu.
Kimbap satan bir yerin önünde durduk.
YOONGİ
ben hemen geliyorum sevgilimBaşımla onayladım.
Dışarı çıktı ve bir adamla konuşup sipariş verdi.
Arabaya elinde iki poşetle geldi ve bir poşeti benim oturduğum kısmın yanına bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
overbearing:yoonmin
Fanfictionokulun masum öğrencisi park jimin okulun zorbasına aşık olursa...