ჯიმინის pov:
როდესაც გამეღვიძა გვერდით სიცარიელე ვიგრძენი თვალები გავახილე და იუნგი არსად ჩანდა, ავდექი მოვწესრიგდი და ქვევით ჩავედი სადაც პატარა
ფურცელი დამხვდა.პატარავ დილით ადრე გავხდი წასასვლელი სამსახურის საქმეზე შვიდისკენ დავბრუნდები და ჩაცმული დამხვდი სადღაც უნდა წავიდეთ♥️♥️
ვჭამე თუ არა მაშინვე რა უნდა ჩამეცვა იმაზე დავიწყე ფიქრი და ჩემს საუკეთესო მეგობარს თეჰიონს დავურეკე
-ალო თე
-ჯიმინ შე ძველო რამდენი ხანია არ მინახიხარ როგორ ხარ
-კარგად ვარ თე შეგიძლია დღეს ჩემთან მოხვიდე შენი რჩევა მჭირდება, მისამართს გამოგიგზავნი.
-კარგი არაა პრობლემა ნახევარ საათში მანდ გავჩნდები
-კარგი გმადლობნახევარ საათში თეც მოვიდა თეჰიონი ჩემი ბავშვობის მეგობარია, ერთად გავიზარდეთ როგორც ძმები ისე ვართ.
-ჯიმინაა როგორ ხარ?
-კარგად თეჰი შენ?
-მეც, აბა რას შვები რაში გჭირდება ჩემი დახმარება.
მე ყველაფერი მოვუყევი ჩემზე და იუნგიზე.
-ვაა ესეიგი მეწყვილე გიპოვია და დღეს პაემანი გაქვთ.
-ხო და მინდა ტანსაცმლის არჩევაში დამეხმარო.
-კარგი, კარგიი არაა პრობლემა. ერთი საათი ვარჩევდით ათჯერ გამომცვლევინა ბოლოს კი თვითონვე აარჩია. მე კი ძალიან არ მომეწონა ზედმეტად გამომწვევი იყო მაგრამ თეჰიონი რის თეჰიონია თავისი რო არ გაიტანოს, თან უკან შესაკრავი მოტკეცილი შარვალი ამირჩია (ანუ ხო იცით ადრე ჯიმინს კონცერტზე რო ეცვა)
მაგრამ რას ვიზამთ თუ გაბრაზდა შეიძლება ვაფშე შიშველიც გამიშვას.
-ჯიმინ შენ წადი იუნგი რო მოვა მე კი აქ რაღაცეები მაქ მოსაგვარებელი. ეშმაკურად ჩაიცინა.
-თეჰიონ, რა ჩაიფიქრე ვიცი შენი ეს გამოხედვა.
-ნახავ მინი ნუ გეშინია, ცუდი არაფერი.
დადგა შვიდი საათიც იუნგიმაც დამირეკა და მითხრა, რომ გარეთ მელოდებოდა. მეც გავედი და მანქანაში ჩავჯექი.
-პატარავ, შესანიშნავად გამოიყურები.
-გმადლობ.
მან მანქანა დაძრა 15 წუთში დანიშნულების ადგილამდეც მივედით. ძალიან მდიდრული რესტორანი იყო თანაც შესანიშნავი.
-მოგწონს პატარავ?
-ძალიან, შესანიშნავია გმადლობ იუნგი.
-წამოდი შევიდეთ.
ჩვენ შევედით.
20 წუთის შემდეგ
-იუნგ, საპირფარეშოში გავალ და მალე დავბრუნდები.
-კარგი მინი.
მე საპირფარეშოში გავედი ხელები გადავიბანე და ნიჟარას დავეყრდენი.
ცოტა ხანში სარკეში გაშტერებულ იუნგის ვხედავ მის მზერას თვალს ვაყოლებ და ის ჩემს უკანალს მიშტერებია.
-პატარავ, მინდიხარ შენი უკანალი ვინ აგირჩია ასეთი შესანიშნავი შარვალი თან.
ის მოვიდა და უკანალზე ხელი მომიჭირა.
-ახლა არა იუნგი სახლში წავიდეთ.
-კარგი, როგორღაც მოვითმენ,
ჩვენ მაქანაში ჩავჯექით და სახლისკენ გავემართეთ.
სახლში მივედით კარები შევაღეთ თუ არა იუნგი მაშინვე მეცა, მაგრამ მე გავაწყვეტინე გვერდით მიმოვიხედე, ო არა მოგკლავ კიმ თეჰიონ ვერ გადამირჩები. ამ შტერს ყველაფერი ვარდის ფურცლებით მოურთავს ყველგან სურნელოვანი სანთლები იყო. ხოლო დანარჩენი ვიბრატორი, კლიფსები, მათრახები, ლუბრიკანტი, დილდო და კიდევ უამრავი რამ ჩვენს ოთახში შეუტანია. კიმ ჩათვალე მკვდარი ხარ ჩავიჩურჩულე ჩემთვის, აღარ გავწელე და მეთვითონ ვეცი იუნგის ბაგეებს, მან ხელში ამიყვანა ფეხები წელზე შემომაწყობინა თვითონ კი ჩვენს კოცნას აღრმავებდა ენით შეიჭრა ჩემს პირში. ცალი ხელით კი უკანალზე მიჭერდა ნელ-ნელა ოთახამდე მივაღწიეთ.
მან საწოლზე მომისროლა.
და ჩემს ყელზე ნიშნების დატოვება, დაიწყო ცოტა ხანში ორივე შიშვლები ვიყავით ის ყელიდან მკერდამდე ჩავიდა პატარა ბავშვივით წოვდა, კბენდა მე კი კვნესას ვერ ვიკავებდი.
-აააჰ იუნგი აჰჰჰ
-იუნგი?! მან გადმომატრიალა ოთხზე დამაყენა და უკანალზე მწარედ დამარტყა. დარწმუნებული ვარ წითელიც კი მაქვს ის ადგილი ახლა. კიდევ ერთხელ დამარტყა, წავიდა ცოტა ხანში დაბრუნდა ბორკილებით, კლიბსებით და მათრახით კლიბსები მკერდის თავებზე გამიკეთა ხოლო ბორკილებით ხელები ფეხებზე მომიბა ისე რომ საშინლა უხერხულ პოზაში ვიყავი, გადაკუზული, მან მათრახი აიღო და ტრაკზე მწარედ რამდენჯერმე დამარტყა.
-აააჰ...მამიკოოო...ააჰჰ...
მაპატიე მამიკო
-აი ასე კარგი ბიჭი ხარ. მან დარტყმულზე ენა აუსვა კლიბსები მომაძრო და ძუძუს თავებს კბენა დაუწყო, შემდეგ კი ქვევით ჩავიდა ჩემს ანუსს მიადგა და ლოკვა დაიწყო.
-აჰჰჰჰ...მამიკო...ააჰჰ...გთხოვ დაიწყე.
-როგორც ჩემი პატარა იტყვის. მან თითებზე ლუბრიკანტი წაისვა მეც წამისვა ანუსზე და ორი თითით შევიდა და მოძრაობა
დაიწყო.
-აააჰ მამიკოო გთხოვ ნუ მაწვალებ.
-აჰ რა მოუთმენელი ხარ პატარავ. ის თავისი ორგანოთი ბოლომდე შევიდა. თავიდან ძალიან მეტკინა მაგრამ ნელ ნელა სიამოვნებაში გადავიდა
-აჰ გთხოვ უფრო სწრაფად მამიკოო...აჰჰჰ. მან ცხოველურად დაიწყო მოძრაობა. ცოტა ხანში ორივემ გავათავეთ, მან ხელები გამითავისუფლა და გვერდით დამიწვინა. მაგრამ მე ვერ მოვითმინე გადავბრუნე და მე თვითონ ვცდილობდი მის ორგანოზე დაჯდომას. ამას პირველად ვაკეთებ.
იუნგი კი სპეციალურად არ მეხმარება
იუნგის პოვ:
ჩემი მინი შესანიშნავია ჩვენ ორივემ გავათავეთ მე მასში მან კი მუცელზე.
მაგრამ მან ვერ მოისვენა, გადამატრიალა და შეეცადა ჩემს ბიჭზე დაჯდომას, ეს მისთვის პირველია მე კი სპეციალურად არ ვეხმარები ძალიან საყვარელია, სიცილს ძლივს ვიკავებ ჩემი სიცოცხლე. მე ბოლოს ერთი ხელი წელზე მოვკიდე მეორე მუცელზე და ფრთხილად დავისვი.
-ააააჰჰჰჰჰჰ. ბოლო ხმაზე დაიკვნესა მან
-მიდი პატარავ ასე გაჩერდი და იმოძრავე. მანაც მოძრაობა დაიწყო დახტოდა და არ ისვენებდა. ბოლოს 6 რაუნდის მერე ორივემ დავიძინეთ.
(აბა, კარგია? როგორი ფიკი გამოდის)
YOU ARE READING
ჩემი მსახური
Fanfiction(მოკლედ ეს ჩემი პირველი ფიკია და იქნება იუნმინზე იმედია მოგეწონებათ) მეტი არანაირი სპოილერი!😁