"Počujem vaše spoločné stony, ale musím povedať, že ak nesúhlasíte, potom zjavne nežijete najlepšie a je mi vás všetkých veľmi ľúto." Theo to smutne povedal všetkým pri stole, v ruke mal polliter a jednu ruku obhodil okolo operadla Luninej stoličky, keď hovoril. "Nemôžem to dosť odporučiť... bože, prečo sa kamarátim s takými krvavými prudérmi?" zdvihol hlavu k oblohe, jasne rozhodnutý opýtať sa samotného veľkého muža.
Harry mal na tvári zmätený výraz, keď sedel oproti svojej kamarátke s Pansy schúlenou na boku, bradou na jeho ramene. "Si-" Zjavne si nebol istý, ako sa k tejto téme postaviť. "Si si istý, že si myslel...?" spýtal sa dosť citlivo a Hermiona sledovala, ako Theo zámerne prikývol.
"Samozrejme. O čom inom by som hovoril?" spýtal sa ho Theo čudne. "Je to úplne normálne."
Možno to tak bolo. Možno nie... každý po svojom, ale Hermiona si bola istá, že Theodore mal zadok palice, keď o tom hovoril. „Theodore..." začala váhavo. "Aby si mohol ísť psiť, potrebuješ auto... vieš? Také, ktoré používajú muklovia-"
"Na sledovanie spotreby sú lepšie metly." Povedal jej vecne. "A ak ste naozaj kreatívni, môžu sa dokonca stať súčasťou aktu-"
"Dosť." Draco zastonal zo svojho sedadla hneď vedľa Hermiony, jeho postava bola v malom priestore taká veľká, že bol prakticky na nej, bokom tesne pritlačený k nej. "Si absolútny divoch, Theodore Nott." Dokončil a odpil si z pohára. "Lovegoodová, máš moju ľútosť."
Luna sa na blonďavého muža túžobne usmiala. "Ach, to mi nevadí," povedala mu zasnene. "Špinavá myseľ je čisté srdce."
Hermiona sa pousmiala a pozrela na Draca, ktorý vedel, že to bol pravdepodobne ten najrozumnejší zmysel, aký kedy blond čarodejnica hovorila.
"Aj tak hovoríš." Povedal mu Theo s úškrnom. "Z toho, čo som minule skoro prerušil, by som povedal, že umieraš, aby si Grangerovej ukázal, aký dokážeš byť aj ty divoký... ty vyšinutý malý sráč."
"Naštve sa, Theodore." Dracove líca mali ružový nádych, keď sedel vedľa nej a nevedel, čo povedať, aby zachránil jej skromnosť. "Nie sme všetci takí rýchli ako vy."
"Pôjdeš pomalšie a tvoje panenstvo opäť narastie," povedal mu Theo v predstieranom obvinení. "Nepoužíval si svoj konkrétny prívesok tak dlho, že je prakticky v čase, keď sa môže vyhlásiť za legálne mŕtveho."
"Theo..." povedal mu Draco s nebezpečným úsmevom. "Teraz zahoď predmet skôr, ako vezmem spomínaný prívesok, a prinútiť ho k tomu."
"Hej-" prerušil ho Blaise. "Nie také, aké by niekto chcel, kamarát." Skončil; nohy mal prehodené cez bok. Zvyčajne to bola Dracova stolička, ale Blaise tam sedel zámerne, aby bol Draco nútený sedieť vedľa Hermiony.
Pansy a Harry si odfrkli; Luna sa zasmiala a Theo vyzeral pozitívne traumatizovaný.
Hermione sa stôl zdal menší... prečo sa zdal menší? Alebo to bolo len kvôli Dracovmu veľkému rámu, ktorý sa opieral o ten jej, vďaka čomu sa cítila taká malá a lemovaná na okraji stola. Nie že by sa sťažovala... keď sa jej Draco kdekoľvek dotkol, bola to úľava; celý týždeň po tom túžila.
Bol to muž, ktorý naozaj rád čakal na príležitosť. Celý týždeň od neho nepočula ani slovo, čo ju viedlo k obzvlášť detskému trucovaniu uprostred týždňa, čo Pansy považovalo za úbohé, no zároveň fascinujúce.
Pred dvoma dňami:
"Už len šup." Povedala jej Pansy, keď vybaľovala stredajšiu dodávku na poschodí, keď tam Hermiona sedela vo svojom presexualizovanom utrpení. "Ja a Harry sa pohybujeme rýchlejšie ako vy dvaja a ja o ňom viem oveľa menej času ako ty o Dracovi."
YOU ARE READING
The Erised Effect |Dramione| ✓
FanfictionAutorské práva na príbeh berie Ada_P_Rix, ktorá príbeh napísala! Príbeh není môj! Originál je v angličtine, ale rozhodla som sa s vami podeliť o preklad. Pretože mňa to veľmi zaujalo. Vulgarizmus! Pikantné scény! 15+