Čo si zaslúži

339 7 0
                                    

Hermiona sa prebudila keď cítila teplé, hrubé ruky ovinuté okolo jej stredu a silné stehno opreté o bok. A nikdy sa necítila vo svojej situácii šťastnejšia.

Jej ruky sa načiahli a našli tie jeho, upokojujúco ich držala, keď cítila, ako sa Draco za ňou pohol a nežne ju pobozkal pozdĺž ramena, keď sa mu spánok rozplynul z mozgu.

"Dobre si sa vyspala?" spýtal sa hlbokým hlasom a pritiahol si ju bližšie k telu, keď zastonala pri pocite jeho pier na jej krku.

"Výborne," povedala mu predtým, ako otočila hlavu a chytila ​​jeho pery svojimi. "A ty?" spýtala sa s hanblivým úsmevom a on sa na ňu uškrnul.

„Najlepší spánok, aký som mal, odkedy si naposledy zdieľala moju posteľ..." povedal jej medzi bozkami. „Nedovolil by som ti odísť z tejto postele, keby som mohol..." žmurkol na ňu diabolsky.

Hermiona si zahryzla do pery a pozrela sa mu do očí, ktoré jasne žiarili. "Toto sa nezdá skutočné..."

Pokrútil hlavou, keď sa pomaly naklonil pre ďalší bozk. "Ach, je to skutočné... a budem ti stále ukazovať, aké to je skutočné, kým nám to obom nezapadne..." zašepkal, keď sa jeho pery pritisli na tie jej, čím jej vyrazil dych.

Jeho mäkké pery sa niekoľko dlhých chvíľ pohybovali s jej vlastnými, kým sa jeho jazyk dožadoval vstupu. Oči sa jej zachveli a tešila sa z toho, ako v jej tele vyvolával emócie. Zdalo sa jej, že všetko znecitlivelo a začalo mravenčiť až do šteklenia. Každé nervové zakončenie v jej vnútri sa rozsvietilo a jasne horelo.

Hermiona ho pevne držala okolo krku, natiahla sa k nemu a pre seba sa usmiala, keď ju bozkával po tele. Mohol by tiež dobre využiť jeho posteľ... po tom, čo ju minulú noc aspoň trikrát dobre využil.

Jeho boky sa už obrusovali o tie jej a ani jeden z nich ešte nestratil spodnú bielizeň. Jeho silné ruky masírovali jej telo, keď ju jeho pery bozkávali nižšie, tlačil a ťahal jej nohavičky z cesty. Keď ich konečne skĺzol po jej tele, vkĺzol do nej dvoma prstami a jazykom švihol proti jej boľavému klitorisu.

Oči sa jej zachveli a zároveň sa jej pery roztvorili s ťažkým lapaním po dychu. Jej boky sa začali samy dvíhať, pohybovali sa tam a späť jeho jazykom. Nikdy sa nechcela rozísť. Potrebovala ho presne tam, kde bol po zvyšok svojho života. Keď sa jej uvoľnenie začalo blížiť, odtiahol sa a nechal ju tak.

"Draco-" vykríkla, keď sa posunul späť hore po jej tele. Uškrnul sa.

"Čo sa deje, Grangerová?" spýtal sa predtým, ako sa postavil a vkĺzol hlboko do nej, čím zaplnil každý posledný centimeter. Už sa nemohla sťažovať. Ten úsek... bože, bol to úžasný pocit. Vždy to tak bolo. "Potrebuješ ma príliš?"

"Ach, Bože..." bolo všetko, čo mohla povedať, a vzala si ho.

Keď sa jej zatvorili oči, hlava jej klesla späť na vankúše. Jeho ústa našli tie jej práve vtedy, keď do nej začal vrážať a vystrkovať ju. Bože, milovala spôsob, akým ju úplne naplnil. Bolo to, ako keby jeho telo bolo vyrobené tak, aby zapadalo do jej. Bolo to, ako keby boli stvorení jeden pre druhého, bez ohľadu na ich veľkosť. Poznal každé miesto na dotyk, každé miesto na pohladenie. Nikdy si nemyslela, že by mali veľký zmysel; Chrabromilské dobré dievča a temný Slizolinčan... ale teraz sa nemohla vidieť so žiadnym iným mužom.

"Cítiš sa tak dobre... si moja...nemám ťa dosť...nikdy nebudem..." povedal nesúvislou rečou, keď sa jej z pocitu, ako ju znova a znova napĺňal, triasli stehná. .

Draco Malfoy tu bol pre ňu. Vedela, že to všetko mali urobiť potichu a rýchlo, pretože musela byť o hodinu v obchode, ale nechcela.

Chcela im venovať čas, cítiť každý dotyk, každú emóciu, ktorú jeden druhému spôsobili. Chcela mať pocit, že ju tlačia na okraj zeme, takmer pripravená spadnúť, len aby ju opäť stiahli. Chcela, aby sa tento proces opakoval a opakoval, až kým to už nemohla vydržať. Chcela mať pocit, že v jej tele pácha tornádo.

The Erised Effect |Dramione| ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora