Okamžite ju mal Harry na chrbte, kravatu mala vytrhnutú z úst a hľadel do Harryho očí, tmavých od hladu. Jeho pery boli vlhké, hladké od jej vzrušenia. Jeho košeľa bola preč, tvrdé kontúry jeho svalnatej hrude a brucha okamžite pritiahli jej pohľad.
Posadila sa, zúfalo sa ho chcela dotknúť, preskúmať ho, ale jeho silné ruky ju rýchlo zatlačili späť.
Usmial sa; jeho prsty sa načiahli, aby ju pohladili po líci. "Pozri sa na seba," zašepkal úctivo. "Si tak ...."
Hľadal najlepší spôsob, ako otočiť svoju frázu.
"Krásne, Pansy. Dievča, ktoré som nikdy nedokázal dostať z hlavy, nech som sa akokoľvek snažil... dievča, ktoré ovládlo moje zmysly." Harry pomaly vstal. jeho oči sa nikdy neodklonili od jej, keď si rozopínal gombíky na nohaviciach a pustil ich na zem spolu s boxerkami. Jeho hustý, tvrdý penis sa uvoľnil a jej oči sa rozšírili.
Hladne naňho hľadela, čím bol ešte tvrdší.
Urobil to niekoľkými malými ťahmi a pozoroval ju, ako to sleduje. Potom vyliezol späť na ňu na pohovku, takže to pod jeho váhou mierne zaškrípalo. Pomaly zdvihol jednu z jej nôh nahor a okolo pása.
Potom do nej vkĺzol bez akéhokoľvek varovania, jeho pery sa spojili s jej, aby potlačil jej plač. Chrbát sa jej sklonil z pohovky, oči sa jej pevne zavreli a z jej pier do jeho pier prešiel rozochvený dych.
Nehybne sa držal, usadil sa v nej až po jej pahýľ. "Príliš veľa?"
Prevracala hlavu tam a späť o vankúš na pohovke a snažila sa ovládať spôsob, akým sa v nej opäť cítil natiahnutý.
"Dýchaj, Pansy. Stláčaš mi vtáka tak silno. Si tak kurevsky napätá, že skoro vybuchnem." Jeho ruka ju pohladila po líci a palcom prešiel po jej perách. "Otvor oči, Parkinsonová, pozri sa na mňa."
Urobila a zistila, že sa na ňu usmieva. Teplý a láskavý úsmev. Tak nečakane nové, že mu úsmev opätovala.
Konečne bola tu; otvorila sa mu, dala mu svoje telo a ak by bol k sebe úprimný... chcel pomaly vziať aj jej zvyšok. S touto myšlienkou nebolo nikde inde, kde by bol radšej vtedy. Pozrela naňho a vypustila dych, ktorý zadržiavala.
"Si moja," povedal jej cez zaťaté zuby. Verila mu. "Môžem sa pohnúť?"
"Áno," zašepkala a potom to urobil.
Potom sa kĺzal tam a späť, spočiatku bolestivo pomalý, vytiahol takmer celú cestu von, než sa čiastočne potopil späť k nej. Robil to opakovane, hľadiac na miesto, kde sa ich telá spájali, striedavo medzi tým a jej veľkými okrúhlymi, krásnymi oči.
Bolo to šialené a chutné a také dobré, no zároveň to nestačilo. A až keď vedel, že je pripravená a je čoraz netrpezlivejšia, keď sa mu pazúrmi zahryzáva do kože, netrpezlivo mu škriabe nechty po chrbte a prosí ho o viac, zrýchlil.
Kolenami sa mu ešte viac zohla okolo pása, keď do nej zrazu búšil s neúprosným rytmom.
"Áno... oh, kurva-" skoro zrazu vykríkla. Bol to ston, nadávka, uznanie, že to medzi nimi je; a bolo to správne.
Jeho zuby sa zaborili do jej pŕs, prinútili ju k nemu a ona vykríkla, ten pocit pozdvihol všetko na úplne novú úroveň. Jeho ústa našli jej, jeho jazyk sa prebral a prehltol jej výkriky.
"Nemôžem spomaliť," zachrapčal, keď sa do nej vrhol, ťažko dýchal, čelo mu pokrýval pot, keď ju šukal tak silno, že jej zuby začali drkotať. "Nemôžem prestať. Je to príliš dobré. Si príliš dobrá."
ESTÁS LEYENDO
The Erised Effect |Dramione| ✓
FanficAutorské práva na príbeh berie Ada_P_Rix, ktorá príbeh napísala! Príbeh není môj! Originál je v angličtine, ale rozhodla som sa s vami podeliť o preklad. Pretože mňa to veľmi zaujalo. Vulgarizmus! Pikantné scény! 15+