3. Bölüm

19 4 13
                                    

Belki 2 dakika geçmişti belki 2 saat, Jungkook sadece düşünmüş ve bu olayların saçmalığını anlamaya çalışmıştı. Normalde böyle bir şey için sevinmesi mi gerekmeliydi? Ya da delirdiğini düşünmekte bir seçenek.

Yine aynı his içine dolduğunda titredi, ne bir acı ne bir değişim hissediyordu, sadece gözünü açıp kapatması bile olduğu yerin değişmesine neden oluyordu. Bir psikoloğa gitmeli miydi?

Odasında olduğunu fark ettiğinde dikkatini masadaki kağıt çekti. Titreyen elini kağıda uzattı ve derin bir nefes alarak yazılanları okudu.

"Selam Ben , yani sanırım sen, deliriyor muyum? Umarım delirmiyorumdur! Çünkü mantıklı olan tek açıklama bu olurdu. Bu evrendeyken, ya da artık burası neresi ise, biraz merak ettim ve tabletini azıcık karıştırmış olabilirim.

GERÇEKTEN AZICIK, ÇOK DEĞİL!!

Zaten çok karıştırmama da gerek kalmadı. Tableti açtığım anda kapak resminin, geçen gün yanında uyandığım/ayıldığım (Kim Taehyung??) çocuk olduğunu gördüm. Şifren benim şifremle aynıydı o yüzden deneme yapmama bile gerek kalmadı, sanırım düşünce biçimimiz bile aynı?! O çocuğu merak ettim ve resmi arattım, birde ne göreyim, o adam aşırı taş bir oyuncu çıktı.

Resimlere daha da bakınca bir dizi gözüme çarptı ve ne göreyim, benim de yaşadığım evrenin dizisi sizin evreninizde! BU NASIL OLABİLİR Kİ???

Joon Kwang(ben)=Jeon Jungkook

Kim Taehyung=Hwang Woon

ve diğer bir sürü karakter daha o dünyada varlar. Bu durumda ben o evrende kim oluyorum? Figüran bile değil miyim yani? Sadece baş karakterlerin yaşadığı bir dünya olsun diye var olmuş NPS, Bot, figüran ya da ona benzer bir şey mi oluyorum? O zaman neden bir bilincim var? Veya neden sana bu kadar benziyorum. EN ÖNEMLİSİ, NEDEN BURADAYIM??"

Jungkook kağıdı okuduğunda bir şeyler öğrenebilmeyi umut ederken diğer kendisinin de hiçbir şeyden haberdar olmadığını fark etmişti. Hatta diğer o, kendisinden bile kötü bir psikolojide olabilirdi.

Sadece karakterlerin yaşaması için oluşturulmuş bir dünyada, başarılı olup olamayacağını bilmeden, yaşamasının bir amacı olmadan, dizi finalinde yok olup olmayacağını bilmeden varlığını sürdürmeye çalışmak... Kesinlikle zor olabilirdi. Hatta insanı asla yapmayacağı şeyleri yapmaya itebilirdi bile, örneğin başka bir insanın hayatını çalmaya çalışmak gibi, tabi o bunu farketmeden...

Side Character//TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin