Prolog

9 0 0
                                    

Pov. Gracz

Siedziałem w swoim pokoju na kanapie i rozmyślałem nad tym, co będę robił w dzisiejszym dniu.

Nie miałem zbytnio chęci, by odrabiać zadania domowe lub się uczyć. Postanowiłem więc odłożyć te zajęcia na później i poszukać jakiejś ciekawej gry.

Postanowiłem, że mogłaby być to gra typu visual novel, bo nie trzeba tam za wiele robić, tylko czytać i czasami dokonywać jakiś wyborów. Choć czytanie może być nudne, to jednak ten problem znika, gdy trafi się na jakąś ekscytującą historię.

No cóż, sprawdźmy, co polecają inni ludzie.

Wpisałem w wyszukiwarce ,,popularne gry visual novel" i moją uwagę przykuł artykuł o nazwie: ,,Od niedawna pobranie gry Doki Doki Literature Club stało się nieosiągalne! Gdy ktoś już wcześniej miał tę grę pobraną na swoim komputerze, okazało się, że nieoczekiwanie znikała ona bez śladu!".

Nie zamierzałem wgłębiać się w ten artykuł, lecz naprawdę mnie on zaintrygował.

Czemu robią z jakiegoś głupiego błędu, który dotyczy problemów z pobieraniem, taką aferę? Wnioskując po ilości komentarzy, ta gra pewnie jest bardzo popularna. Jednak tak, jak problemy z pobraniem rozumiem, to znikanie plików z komputera bez czyjkolwiek ingerencji jest po prostu niedorzeczne.

Ja niestety nigdy nie słyszałem o tej grze, ale zaciekawił mnie ten tytuł. Postanowiłem wejść na stronę. Kto wie, może szczęście mi dopisze i uda mi się pobrać tę grę? Jednak najpierw, powinienem przeczytać jej fabułę.

Hmmm, czyli wychodzi na to, że w tej grze stajemy się członkiem klubu literackiego, którego pozostałymi członkiniami są cztery dziewczyny. Czyli to pewnie gra randkowa. Zaciekawiła mnie jedna rzecz, a mianowicie to, że opis fabuły był przedstawiany z perspektywy Moniki - liderki klubu. Powiedziała, że mnie kocha, czyli pewnie chodziło o głównego bohatera i chciała, bym spędzał z nią jak najwięcej czasu. To w końcu ja mam wybrać obojętnie którą z czterech dziewczyn, czy jednak tamte dziewczyny chcą rozdzielić głównego bohatera i Monikę? A może jest odwrotnie i to Monika chce wszystko popsuć? Cóż, wszystko się okaże. Mam nadzieję...

Od razu kliknąłem przycisk ,,pobierz" i moim oczom ukazał się plik tekstowy o nazwie błąd, a jego treść to był dość krótki ciąg liczb 1 i 0. Domyśliłem się, że to kod binarny i zapewne da się go jakoś przetłumaczyć.

Nie widziałem nic przeciwko zrobieniu tego i szybko zabrałem się za tłumaczenie kodu. Nie spodziewałem się czegoś wielkiego. Podejrzewałem, iż treść tej notatki to będzie ,,wystąpił błąd, nie udało się pobrać pliku" czy coś podobnego.

Jednak było inaczej. Treść tej notatki brzmiała tak: ,,Nie zamierzam już dłużej cierpieć. To postanowione. W tym miejscu nie można znaleźć szczęścia. Wszystko tu jest bezcelowe. Po prostu odejdź, tak będzie najlepiej dla nas obojga. Zapomnij o tym miejscu. A jeśli jeszcze się nie poznaliśmy... po co mam cię poznawać, skoro i tak nie mogę z tobą być? Dlatego odchodzę na zawsze. Żegnam.

Pamiętaj, że zawsze będę cię kochać."

Nie wiedziałem, co o tym myśleć. Ktoś pewnie robi sobie żarty, pewnie to jakiś haker, a może to nawet sam twórca.

Tak czy inaczej, chciałem w to pograć i nadal chcę. Postacie wyglądają ładnie, a skoro ta gra jest popularna to najpewniej rozgrywka jest ciekawa i bardzo wciągająca.

Pamiętam, że kiedyś mój kuzyn uczył mnie hakować. Czy mogę samodzielnie rozwiązać ten problem i pobrać tę grę? Gdzieś powinienem mieć mój stary zeszyt, gdzie wszystko sobie zapisywałem, w końcu nie zapamiętam wszystkiego. Długo z niego nie korzystałem, ale musi gdzieś być.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Aug 01 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Nieuchwytne szczęścieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz