פרק 1 -מועדון

235 5 0
                                    

נ.מ אמה
״אני בשוק שעשינו את זה״ אמרתי לקסם כששניינו מחייכות ומסתכלות על הכניסה של המועדון, אני וקסם תכננו ללכת למועדון אבל לאבא שלי היו תוכניות אחרות... אמרתי לו שאני הולכת לישון אצל קסם והוא הסכים אחריי שכנוע מאוד מאוד ארוך , שנינו עם חיוך על כל הפנים אני שמחה כולכך שאני כאן קצת להשתחרר מהעולם , נכנסו פנימה , קסם לקחה את ידי ובלי ששמתי לב אנחנו כבר בבר ״ שני וודקה אחד בבקשה !״ קסם פנתה לברמן ,הוא הגיש לנו ולקחתי הכל בלגימה אחת , הוודקה ירדה בגרוני הרגשתי תחושה של סיפוק ״ תביא עוד שני שוטים!״ שמעתי את קסם אומרת , וכמובן ששתיתי , היא ביקשה עוד ועוד ואני לא עמדתי בקצב , ראשי הסתחרר ואפילו לא הספקתי להגיד מילה וקסם משכה אותי לרחבת הריקודים , מוזיקה חזקה בראשי ,כל האלכהול התחיל להשפיע , התחלתי לרקוד לזוז בלי ששמתי לב קסם הלכה לה לרקוד עם איזה בחור הוא נראה טוב  האמת גבוהה כזה שרירי לא ראיתי את הפרצוף שלו ראיתי את הגב , רקדתי שמתי לב שמשהו נצמד לי לישבן מחבק את מותניי זרמתי לריקוד יותר נכון אני שיכורה של החיים אז אני לא מודעת למה שאני עושה אני יכולה לרקוד עם סבא ולא לדעת מזה ,הרגשתי סחרחורות פעימות חזקות מראשי זזתי מצד לצד נשמעה צרחה ,״יאאאאאאא רוי !! ״ קסם צעקה הסתובבתי וראיתי אותו הייתי בהלם ראשי הסתחרר מכמות האלכוהול ששתיתי אוזני נסתמו אני שמעתי רק הידוהודים הרגשתי שאני נופלת .

נ.מ:רוי
נכנסתי למועדון , כולי זועם הלכתי לבר ״שוט וודקה אחד ״ שתתי הכל בלגימה , הזמנתי שוט אחר שוט ולאט לאט הרגשתי את האופוריה שנכנסתי אלייה , הלכתי מהבר ונכנסתי חזק מאוד לריקודים ,ראיתי מישהי רוקדת לבד , ואו היא יפה , נצמדתי לגופה , ידיי על מותנייה ורקדנו , לאחד כמה דקות , הבחורה התחילה להתנדנד , ניסיתי להעמיד אותה , אבל לאחר שניה שמעתי צרחה ״ יאאאאאאא רוי !!״ קסם צעקה , הייתי המום הסתכלתי לענייה של הבחורה , מהה זאת .. אמה .. מה לעזזל! ,היא נפלה עלי החזקתי אותה , באתי להגיד לקסם אבל נראלי , שהיא לא תוכל לעזור לה , הרמתי אותה , והלכתי לרכב שלי , שמתי אותה במושב הקידמי , ״ איפה אני .. ״ היא שאלה בקול צרוד ״ הכל בסדר אני לוקח אותך לבית שלך ״ ענייה נעצמו , הגענו לבייתה , פתחתי לה את הדלת של הרכב ,״אמה אנחנו פה בואי ״ אמרתי לה היא קמה,  ונפלה אחורה , ״תשמור עלי.. ״ היא לחשה וענייה נעצמו , לא ידעתי מה לענות אבל סגרתי את הדלת , ונכנסתי  לרכב ,נהגתי לבייתי , הוצאתי אותה מהרחב , היא בקושי יכלה לעמוד , הרמתי אותה , והיא פתחה קצת את ענייה , ״ יש לי.. לה..״ נו באמת זה לא קרה עכשיו היא הקיאה על שימלתה , נעלתי את הרכב ונכנסתי לביתי , עליתי לחדרי כל משפחתי ישנו , שמתי אותה על מיטתי , הבאתי לה פוטר שלי ״קחי תלבשי הקאת על עצמך אני יוצא מהחדר ״ אמרתי ויצאתי מין החדר מחכה שהיא תתלבש עברו חמש דקות דפקתי על הדלת ״ אמה סיימת ?״ שאלתי והיא לא ענתה נכנסתי לחדר והיא פשוט שכבה על המיטה היא הייתה חצי רדומה ״טוב בואי תחליפי את השימלה ״ היא לא ענתה שמתי עליייה שמיכה והורדתי לה את השימלה  כך שאני לא רואה את גופה הלבשתי אותה בפוטר שלי והכנסתי אותה למיטה כיסיתי אותה ״אני אלך לסלון לישון בסדר לילה טוב ״ אמרתי ובאתי לצאת מין החדר ״ תישאר איתי ״ היא מלמלה , הורדתי את חולצתי ונכנסתי למיטה , היא הסתכלה אל עניי ונרדמה .

נ.מ קסם
רקדתי עם אותו בחור,הוא מאחורי עם ידו על מותניי ואני והוא זזים בקצב המוזיקה, סובבתי את ראשי לעבר אמה פשייי היא גם תפסה לה איזה בחור חמוד, בחנתי את הבחור של אמה הוא ממש מוכר לי,אין לי מוח לזה אבל האסימון נפל לי, זה רוי, האקס של אמה ״יאאאאאא רוי״ צרחתי כדי שישמעו אותי מכל המוזיקה הזאת.
אני לא חושבת שאמה כלכך יודעת שזה הוא,עברו כמה דקות. של ריקודים,הסתובבתי לראות את פניו של החמוד שאני רוקדת איתו,פאק זה דבר אלוהי ״שלום חמוד״ אמרתי בנימה מסטולית, הוא ליתף את גופי ואני לא אשקר הרגשתי את היד שלו משתוקקת להגיע לישבני ״רצה לעשות לי טובה?״ לחשתי בשאלה ״הכל בשבילך יפיפייה״ הוא לחש לאוזני ״קח אותי לבית שלך״ אמרתי מחייכת, הוא לא ענה ורק נשק לידי לפניי שמשך אותה אחריו,הבטתי מסביבי לפניי שיצאנו מן המועדון ולא ראיתי את אמה בסביבה, היא עזבה בילעדיי איזה חצופה.
הראש התחיל ללחוץ ולכאוב כלכך התנדנדתי מצד לצד כדי לקבל יציבות, אותו בחור שם לב לכח ועצר הכל, הוא החזיק בידי ובמותניי כדי שאקבל יציבות, הוא העט את הקצב ההליכה ואחרי כמה דקות של הליכה הגענו לאוטו שלו,הוא פתח לי את דלת האוטו ונכנסתי אלייה,ונאנחתי אחרי זמן ממושך שמעתי את דלת האוטו נפתחת, נרדמתי?, וואי הראש שלי כלכך כואב ״היי ערה?״ אותו בחור מהמועדון שאל אותי ״כן כן״ אמרתי ושיפשפתי את עיניי, ירדתי מהאוטו ואחזתי בכתיפו כדי לישר את גופי שהלך מצד לצד. נכנסנו לביתו והוא סימן לי עם ידו המונחת על פיו להיות בשקט, גיחכתי והינהנתי, עלינו ביחד לחדרו, נכנסנו והוא סגר את הדלת, הוא התקדם לארון שלו בזמן שאני קופצת למיטתו הרכה ומתכרבלת בסמיכות, הוא הוריד את מכנסיו ואת חולצתו, אני חשבתי שרק פרצופו אלוהי אבל דאמ שלא נדבר על גופו, הוא שם מכנס פוטר אפור ונשאר בלי חולצה, הוא חיפש עוד משהו בארון,כשהוא מצא הוא הוציא פוטר גדול שחור עם מכנס פוטר תאום, הוא התקרב והוריד ממני את נעליי, עייני הפכו לכבדות ונעצמו תוך שניות.

-only us-Where stories live. Discover now