נ.מ רוי
היא הסמיקה .. היא כולכך חמודה שהיא מסמיקה היא עדינה ותמימה שכל מילה שאגיד היא תסמיק , אני לא מנצל אותה ממש לא אבל זה כן כיף קצת לגרות אותה , שאלתי עם היא רוצה לבוא למועדון ידעתי שהיא תגיד לא , רציתי שהיא תגיד לא כי לא בקטע רע אבל אני הולך עם נועה., חברה שלי אנחנו רבנו אז אמרתי לה לבוא למועדון ,
הורדתי את חולצתי ראיתי אותה נכנסת מתחת לשמיחה , גיחחתי ״פעם ראשנה שאת רואה גבר מתלבש ? ״ שאלתי ״ מי אמר ? אתה לא יודע מה ראיתי ומה לא״ היא אמרה בתמימות , נשחתי את שפתי התחתונה , התלבשתי להבשתי מכנס גינס כחול וחולצה לבנה , עמדתי במראה איזה עשר דקות לא יודע זה תמיד קורא לי ,מה שלבשתי (תמונה ) אמה שאלה עם אני מתכוון לעמוד פה שעה , גיחחתי ״ איך ?״ שאלתי ״ אלוהי.. ״ היא מלמלה , יצאתי מהבית היא לבד בבית אבל יש לנו את הכלב שלי רוע גרמני אף אחד לא נכנס שהוא לא משפחה אז אני לא דואג , נסעתי לבית של נועה , כמעט שבועיים שלא דיברנו אני אוהב אותה באמת .
הגעתי לבייתה של נועה וצפרתי , ואוו.. היא יצאה מהדלת לבושה,
שמלה שחורה מיני צמודה , קצרצרה עם שסע קטן ועם מחשוף החזה טיפה פתוח ,
(נועה)ואוו היא נראת כולכך טוב , הרצון שלי לקחת אותה לבית שלי ולהשכיב אותה , היא נכנסה לרכב ״היי .. התגעגעתי ..״ היא אמרה במבוכה ״ גם אני ״ לחשתי לאוזנה , חיוך קטן עלה על פנייה נסעתי למועדון הכי גדול שיש הוא שש קומות כל קומה יש סגנון מוזיקה אחר , יצאתי מהרכב , ופתחתי לה את הדלת ״בבקשה נסיכה״ , התפשטה אדמימות על לחייה , נכנסו פנימה הלכנו לכיוון הבר ״שתי וודקה בבקשה !״ צעקתי שתינו הכל בלגימה אחת ביקשתי עוד כמה שוטים הרגשתי את האלכוהול יורד בגרוני , אני אוהבת את תחושת הסיפוק הזאת קמתי מהבר ולקחתי את ידה של נועה והלכתי לרחבת הריקודים , היא נצמדה עם גבה לגופי ונעה עם אגנה ״את יודעת מה יש לי שאין לאחרים ?״ לחשתי לאוזנה ״לא מה יש לך ״ היא שאלה ״אותך״ עניתי וחיוך עלה על שפתייה סובבתי אותה ושמתי את ידיי על מותנייה והיא שמה על הכתפיים שלי , לאחר כמה שעות של ריקודים , ״מה לא יהיה כיף בערב הזה ?״ היא לחשה לאוזני ״ מי אמר ? , אני פשוט לא רוצה שזה יגמר ״ לחשתי לה , לקחתי את ידה והתקדמנו לרכב .
YOU ARE READING
-only us-
Romanceאמה , מסופר בנערה בת 17, חייה חיים לא פשוטים ,היא חייה עם אביה בלבד , בוא פוגע בה ואלים כלפייה , יש לה את חברתה הטובה שהיא מכירה מהגן , חברת ילדות ושמה הוא קסם , קסם היא הכי קרובה אלייה כל פרט , כל פיפס קטן קסם תדע על זה , הן מכירות הכי טוב את השני...