פרק 4-אח גדול

87 6 0
                                    

נ.מ רוי
הייתי בהלם מי יכול להרוג אמא של ילדה כולכך קטנה ועוד מול ענייה של הילדה , הוא בן אדם זין ! , לא יכולתי לדמיין את הסיטואציה הזאת אפילו דמעה ירדה  מעניי , ״ טוב לא משאירים אותך במקום הזה ! ״ אמרתי היא סימנה ביטול עם ראשה ״ הוא משוגע באמת אתה לא מבין מה הוא מסוגל לעשות ,״ היא אמרה בקול רועד , ממש לא אכפת לי מה הוא מסוגל אני לא משאיר אותה פה נקודה ! , ענייה היו עייפות ״ לא ישנת ?״ קסם שאלה , ״ לא הצלחתי , פחדתי שהוא יעשה לי משהו כשאשן ״ אמה אמרה , אני לא יכול לדמיין שהוא שרף אותה שהיא  מתפרצת מבכי ומנסה להתנגד , ענייה נעצמו והיא נרדמה , שוחחתי עם קסם , והחלטנו , יותר נכון אני אבל הוחלט שהיא תגור איתי בבית שלי ,
״טוב אני אקח אותה לגור אצל החב.. ידיד שלי ״ קסם אמרה
״חבר או ידיד ? , לא משנה עדיף שהיא תהיה אצלי ״ אמרתי
״למה אכפת לך ממנה בכלל ? אוקיי במועדון ביא הייצה שיכורה אז עזרתה לה אבל למה אתה עדיין ? רגע ! אתה מנסה .. ? ״ קסם שאלה בזעם
״ ממש לא אני לא יודע אבל עם אני לא אעזור לה הראש שלי לא ישאר רגוע ״ אמרתי , קסם הנהנה , הרמתי אותה , והלכתי לרכב שמתי , אותה במושב האחורי , וקסם ישבה מקדימה , הסעתי את קסם לבייתה  החדש שניה לפני שהיא יצאה היא מלמלה ״ תזהר לעשות לה משהו ! ״ ונסעתי לבייתי ,
הגענו והרמתי אותה ונכנסו לבית , ההורים שלי כל פעם רואים שאני מביא בחורות הבייתה אבל הם אפילו לא שואלים , הלכתי לחדרי , והשכבתי אותה על מיטתי , באתי לצאת מן החדר אבל הדלת שלי החליטה לעשות רעש , ענייה נפתחו קצת ״ אתה הולך ?״ היא מלמלה, ״ כן אני לא אפריע לך ״ אמרתי ובאתי לצאת מן החדר , ״ אל תלך תשאר עד שארדם ״ היא אמרה , ואוו הבחורה הזאת עושה לי בלאגן בבטן , נכנסתי למיטה , ענייה נפתחו קצת , היא החזיקה בידי ״ בבקשה אל תעזוב אותי , תשמור עלי ״ היא לחשה וענייה נעצמו , הרגשתי את הבליטה שלי במכנס .. לעזזל מה היא עושה לי .

נ.מ קסם
רוי הוריד אותי בבית החדש לא לפני שאמרתי לו לא להעז לעשות לה משהו , באמת עם הןא יפגע בה הוא ימות , דפקתי בדלת ודולב פתח לי , פאק אני לא מרגישה בנוח כולכך ״תקשיבי אני בדיוק הולך עם חברים אחזור בערב , אחותי אצל חברה היא תחזור איתי ״ דולב אמר , הנהנתי ״ איזה חברים אתה הולך אולי אני מכירה ? ״ שאלתי ״ סתם כמה חברים אנחנו יושבים אצל יונתן יש לן בית לבד ״ הוא אמר , יונתן ? .. אני מכירה ? , אח שלי היחיד שאני מכירה יונתן , ״ אולי אני מכירה אותו ? , מה השם משפחה שלו ?״ שאלתי בהיסוס , ״ שמש ״ הוא אמר , פאאק מהה ״ לעזזללל !! איזה בן זונה !! ״ צרחתי ״ קרה משהו ?!״ הוא שאל ״ זה פאקינג אח שלי !! ״ צעקתי , הוא גירד בראשו ומלמל ״ פאק , טוב את באה איתי זה ברור לך ״ הוא באמת לא מבין כמה באלגן יש ״ המצב הוא חמור אתה באמת לא מבין , אני מפחדת לחזור ..״ אמרתי בלחץ ״ זה לא משנה כמה המצב חמור כול עוד את איתי הוא לא יעשה לך כלום ״ דולב אמר , הוא כולכל חמוד לפעמים , הוא פתח את דלת הרכב ואמר ״ בואי ״ נכנסתי לרכב , מחשבות הציפו את ראשי , רגע עם אח שלי בן 19 בן כמה הוא !? ..
מה לא נכון הוא גם ? , ״ תגיד .. ״ מלמלתי והוא נתן מבט קטן לכיווני , ״ בן כמה אתה ? ״ שאלתי ,הוא ענה ״ 20, למה ? ״ מה להגיד ? ״ אמ לא סתם .. ״ מלמלתי במבוכה , הוא שם את ידו על ירך שלי ואמר ״אל תלחצי אני איתך ״ ואוו אמלה ,פרפרים זה מה שהרגשתי , פרפרים מטורפים בבטני , הגענו והוא הסתכל אליי , הבטתי בחלון הרכב , הבית שלי .. המקום שגדלתי בו .. אשכרה הוא העיף אותי משם בשביל להזמין חברים .. , דולב הסיט את פניי מהחלון אל כיוו פניו , ״ קסם זוכרת מה אמרתי ? , אני איתך , לא אתן אפילו לזבוב לפגוע בך ״ הוא אמר ואו הבחור הזה יודע לדבר העניים שלו אלוהיות כולכך העני דבש הצלולות שלו , החיוך הקטן שלו שכובש כל בחורה בעולם , לא ידעתי מה לעשות הדבר היחידי שהרגשתי זה את לחיי בוערות ואדמומיות מתפשטת עלייהן , ״אני אוהב שאת מסמיקה ממני ״ הוא אמר , והתקרב אליי , אלוהים הוא כולכך חתיך , אלוהי , וסקסי.. , רציתי לנשק אותו כולכך , נשיקה עמוקה ושלא נעצרת לעולם , ״טוב אז את באה ? ״ הוא אמר ,והנהנתי יצאנו מהרכב והלכנו לכיון שער כניסת הבית , הרגשתי שאני קופאת , ״את איתי כל מי שיעז לשים עליך עין ימות במקום ״ הוא לחש לאוזני והניק נשיקה קטנה לראשי , דולב בא לצלצל בפעמון אבל עצרתי אותו ופשוט עשיתי את קוד הכניסה , ״ מה איך ? ״ הוא מלמל , ״זה הבית שלי בכל זאת הוא אח שלי הוא עצלן מידי כדי להחליף קוד ״ אמרתי ונכנסנו , ריח של אלכוהול מטורף , ואו מטורף את מי אני רואה , אח שלי מתקרב אלי , פחדתי כולכך .. , כל גופי רעד , הביט בגופי בחן אותי , מראשי עד נעליי , ״היי אחי יש בעיה ? ״ דולב אמר , ״ לא אחי אחלה זונה הבאת איתך ״ אחי אומר , הוא כזה בן זונה ! אני שונאת אותו כולכך ! , דולב נהייה אדום , פחדתי , דמעה ירדה מעניי , רעש של  אזעקה , ״שיט שיט ! ״ דולב צעק , ורץ לכיון הרכב ״ יונן נשבע עם אתה עושה לה משהו אתה מת במקום ! קסם אל תזוזי אני כבר בא ״ הוג צעק מרחוק , והרמתי את ראשי וראיתי את אחי הגדול מביט בי , פניו היו נראות ערמומיות אך עם טיפה של כאב , אני מכירה אותו כולכך טוב שאני יכולה לקרוא אותו .

-only us-Where stories live. Discover now