נ.מ גיבסי
סימון קלייר עשינו עסקה והוא רימה אותי לא חסר לי כסף אבל הוא צריך להבין שלא מתעסקים איתי הייתי במקום שקבענו וידעתי שזה הולך להיות קרב היה לי חמישים שומרים וליאו ומיתיאו איתי ראיתי אותו עומד שם והתקרבתי ״שלום ״ אמר בקול מתנסא ״שלום זה המילה האחרונה שאתה תגיד היום ״ החלתי לתת לו אגרופים ולהרביץ לו וטוב אתם יודעים לאן זה נמשך .
...
הרגנו להם את כל השומרים היו לו שלושים ואותו הרגנו ״שומרים!״ צעקתי והם נעמדו מולי ״את כל הגופות שימו בשקיות ובאגם הרגיל מובן?״ אמרתי והם הנהנו והלכו לעשות את עבודתם האגם מדובר במקום שאני וליאו עשינו זה מין ביצה גדולה מאוד כזו ויש שם שני תנינים וצריך להאכיל אותם טוב אז יש לי הספקה של אוכל להמון זמן , נסעתי הבייתה ולאחר שעה וחצי נסיעה הגעתי , פתחתי את דלת הבית ״אמהה״ צעקתי מחפש אותה עליתי לחדר והיא לא הייתה בשום מקום ״אמה ?״ ממשיך לקרוא ולחפש אני בחדר רואה עקבות של נעליים גדולות של גבר וסימנים על החלון בשניה הזאת הבנתי מה קרה וירדתי למשרד חיפשתי במחשב במצלמות כמובן שניטרלו את המצלמות בחדר שלי אבל אני לא טיפש יש לי רמקולים בתוך המיטה ומצלמות בכל דלת בחדר שלא רואים לקח לי דקה להתחבר וראיתי .. את אמה שמנסה להראות חזקה אבל שבורה ישר צילמתי מסך וחיפשתי מיקום ומידע על האיש ומצאתי זה אח של סיימון קלייר! ״גייסון קלייר״ קראתי מהמחשב לקחתי מפתחות רכב ושלחתי הודעה בקבוצת שומרים ״שלושים שומרים לבוא איתי עכשיו ״ ובשניה שנכנסתי לרכב היו עוד איזה חמש עשרה ג׳יפים עם שומרים מאחוריי הרכב שלי ,נסעתי מהר לא אכפת לי כמה אנשים דרסתי כמה תעונות עשיתי אכפת לי מאמה ועם מישהו העז לגעת בה אני אהרוג אותו אני אשרוף אותו עד טיפת הדם האחרונה , הגעתי למיקום זה היה בית וילה לא מפואר ואבל סביר ״שומרים!״ אמרתי וכל השומרים נכנסו פנימה אחריי הורגים כל אחד בבית ראיתי את האיש שחטף את אמה ״קחו אותו תקשרו שימו אותו ברכב״ ציוותי ושלושה שומרים הלכו לקחת אותו ״בן זונה!״ צעק הוא לא מתעניין בעסקים אבל הוא עוזר לאח שלו לפעמים יריתי לו בגב כשהו היה ביידיו של השומרים שלי חיפשתי בכל חדר בבית לא מוצא אותה עליתי לקומה הכי אחרונה שלישית פתחתי דלת והיא הייתה שם.. מדממת ערומה בחלק התחתון ענייה היו אדומות עוד שניה יצא לה דם מהעניים היא הייתה חצי מעולפת לא מסוגלת לזוז קפואה ורועדת ״אמה ..״ אמרתי והתקרבתי אלייה ״גי..גי..בסי״ ״אני כאן אני פה איתך״ אמרתי והורדתי את חולצתי ושמתי עלייה בא להרים אותה ״כואב״ היא אמרה בכאב ודמעות החלו לרדת שוב מענייה הרמתי אותה ורצתי לרכב ונסעתי מהר לבית החולים .
...
נכסנו לחדר מיון ורופאת משפחה נכנסה החלה לבדוק את אמה , לאחר כמה בדיקות ״זה נורא חמור למזלך זה לא עד זוף העומק אז זה יתרפא אבל עם היה עוד קצת זה היה מצב של חיים ומוות ״ ענתה וכבר הרגשתי הקלה ״אוקיי אני אתן מרשם למשכה את צריכה מקלחת חמה טובה קצת עיסויים ומשכה במשך כמה ימים וזה יתרפא ויעבור הכאב ״
הנהנתי והרופאה נתנה לנו מרשם ואת המשכה ודף עם כל הפרטים ״אמה אני מצתער כולכך איזה אידיוט אני שאשארתי אותך לבד! פאקינג אידיוט!״ ״אתה לא אני פשוט.. אפשר הבייתה?״ היא אמרה ודמעה זלה מענייה היפות , הנהנתי והרמתי אותה והלכתי לכיוון הרכב ונסעתי הבייתה בדרך שלחתי לשומרים הודעה
מוקלטת ״תשמעו ברגע זה אתם מבאים את מיסון למחסן ואוזקים אותו ואת הבית עם כל בשומרים שלן וכל מי שהיה שם לשרוף עכשיו! לא רוצה שישאר פירור מהבית הזה מובן!״ ושלחתי וכולם שלחו סימן אישור הגענו לבית ופתחתי את דלת הבית ורצתי לחדר לא הספקתי אפילו לשמוע מה יש לליאו ומיתאו להגיד.
YOU ARE READING
-only us-
Romanceאמה , מסופר בנערה בת 17, חייה חיים לא פשוטים ,היא חייה עם אביה בלבד , בוא פוגע בה ואלים כלפייה , יש לה את חברתה הטובה שהיא מכירה מהגן , חברת ילדות ושמה הוא קסם , קסם היא הכי קרובה אלייה כל פרט , כל פיפס קטן קסם תדע על זה , הן מכירות הכי טוב את השני...