♥♥
Herkese merhaba. Bu hikayemizin 1.bölüm'ü inşallah beğenirsiniz.
Düzenlenmiştir.
1.Bölüm.
Aman Tanrım buna inanamıyorum. Biz ikimiz asyayla ailemiz olmadan talile gidiyoruz. Şuan okadar mutluyum ki hiç bir şey mutlululuğumu bozamaz çalan telefonum bile. Bi dakika çalan telefon.
Gözlerimi açtım. Ah hadi ama rüyamıydı bu. Alarmı kapatıp yataktan öyle hızlı kalktım ki yeri boyladım. Ve şuan kapının orda bana anırarak gülen bir adet asya var.
Hemen yerden kalktım ve yanına gidip rüyamı anlattım.
Oda.
"Zaten böyle bir şey anca rüyamızda olur."dedi.
Haklıda her yıl ailelerimizle gidiyoruz. İkimizde seslice iç çektik."Evet knk bugün okulun son günü ve biz uyumlu giyinicez."dedi asya. Doğru söylüyo biz herzama ikiz kardeşler gibi giyiniriz.
"Tamam."dedim.
Asyaysa dolaba doğru ilerlemeye başladı. Elinde iki kot şort vardı. Buz mavisini kendine aldı. Banada koyu renk mavi olanını verdi. Şortlar yüksek beldi. Asya tekrar geldi ve elinde göbeği açık bırakan ama biz yüksek bel giyeceyimiz için göbeği göstermiyecek olan t-shirt'lerle geldi. Siyah üstünde beyaz yazılarla adidas yazanı kendine beyazıda bana verdi.
Ayağıma beyaz parmak arası terliklerimi giydim. Asyanın zaten ayakkabısı vardı.
Aşağı indik. Annem bana gülümseyerek bakarak.
"Günaydın tatlım."dedi.
"Günaydın anne."diye karşılık verdim. Asya kalvaltı etmiş heralde çünkü solana ilerlemeye başladı. Ama annem onu durdurdu.
"Asya tatlım sizinle birşey konuşucaz buraya gel canım."dedi.
Asya annemin suratına garip garip bakarak yanımdaki sandalyeye oturdu. Birbirimize bakarak omuz silktik.
Annem konuşmaya başlayınca asya benim meyve suyumu alıp içmeye başladı. Ona bakarak gülümsedim.
"-herneyse uzun lafın kısası sizi tek başınıza tatile gönderiyoruz."diyince. Asya ağzındaki meyve suyunu babamın üstüne fışkırtı.
Ama asya hiç takmadı bizse şuan asyayla boğazımız yırtılırcasına çıglık atıyoruz. Tanrım inanamıyorum rüyam gerçek oldu.#########(ilk bölümde piçlik yapmamak için devam ediyoruz.)
Asyanın ağzından
Şuan hayat bana lay lay lom valla düşünsenize en yakın arkadaşınızla tek başınıza tepenizde oraya gitme bunu yapma şunu giyme diyen bi anne yok ne kadar güzel.
Ve ben şuan tüm yazlık kıyafetlerimi valize tıkıyorumm.
En sonunda valizide doldurdum ve aşağıya inmek için en büyük valizi aldım. Tam merdivenden inerken ayağım kız kardeşimin hangi akla hizmet koyduğunu bilmediğim kaykayına takıldı. Siktir ya kafamı çok hızlı çarptım galiba bacağım götüme girdi.
Bidakika ben bunu sesli mi söyledim.Şuan annem bana sıçan uzaylı görmüş gibi bakıyor. Sıçan uzaylımı? Ciddenmi ya hayal gücüme hayranım.
Anneme tatlı olduğunu düşündüğüm ama götüme benzediğime emin olduğum bir şekilde sırıttım.
Ayağa kalktım ve üstümü silkeledim. Dün mirayla okula gidip karnemizi alıp. Eve hüzünlü girişi yapıp azar işitmiştik.
Herzaman ki gibi.
Anneme bakmadan valizi aldım ve kapıya ilerlemeye başladım.
Kapıya gelince bavulumu aşağı ittim. Hiç onu itmekle uğraşamam. Bende onun arkasından ilerledim.Babam diğer bavullarıda getirince kimseyle sarılmadan arabaya bindim. Vedalardan hep nefret etmişimdir.
Miranın evinin önüne gelince Miranın kapıda beni beklediğini gördüm. Arabadan hiç inmedim.
Miranın babası bavulları arabaya koydu.
Mira benim gibi değil di Mira anne ve babasına sıkı sıkı sarıldı.
Arabaya binerken bana gülümsedi. Bende ona gülümsedim.
Ve yolculuk başlasın.÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
Tam iki saattir yoldayız ve benim götümden terler akıyo bu nasıl bir sıcak amk ya.
"Mira azcık sen kullan yaa."diye sızlandım.
"Tamam kanka çek kenara "dedi.
Çektim tabi hemen. Aşağıya indim mira öne oturdu bende arka koltuğa geçtim gözlerim yanıyordu.
Zaten iki dakika sonra uyumuşum.××××××××
Vininin ağzından
Uf ya justin. Ne diye arabaya benzin koymazsın. Senin yüzünden iki saattir otostop çekiyoruz ya.
Bu arada ben vini arkadaşımla tatile gidiyoduk ama ne yazık ki justin arabaya benzin koymamış yarı yolda kaldık.Bi tane araba geçiyodu. Hemen elimi kaldırdım. Araba durdu percereyi açtı içinden mor saçlı güzel bir kız vardı.
"Bi sorunmu var?"dedi.
"Aslında evet bizi şurdaki sahile atabilirmisin."dedim.
"Tabi."dedi
"Hadi justin."dedim.
Justinse kıza melül melül bakıyordu. Hemen gidip ensesine şaplak attım."Hadisene oğlum."dedim. Kafasını salladı ve arabaya ilerledi bende bavulları aldım.
Justin öne oturduğu için arkaya oturdum.
Arkadada bir kız uyuyordu.Ve gerçekten çok güzeldi melek gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Aşkımız #Düzenleniyor#
FanfictionAsıl aşk asla kavgayla başlamaz. Çünkü insanlar her zaman eskiyi anar eğer biri evvelden beri kötüyse daha sonra ise ne kadar iyi olursa olsun yinede kimse ona güvenemez. Bu aynı eskiden suç işlemiş insanlar gibi o kişi ne kadar düzelsede bir işe gi...