Y.A.4.Bölüm

151 20 3
                                    

Arabada yolculuğa devam ederken Justin ve Vini arkada telefonlarıyla uğrasiyorlardi. Azra ise kulaklikla sarki dinliyordu. Bende yola odaklanmistim. Geldigimizde arabayi durdurmustum ama kimse beni takmadı.

Bnde Azra'nın kulagindaki kulakligi cikarttim. "Neee" dedi bende Geldikk diye bagirdim. O da kafasini geri cevirdi. Justin ve Vini ' ye bagirdi "Geldikk" dedi. Onlarda arabadan indiler. Plaja vardigimizda ustumuzu degistirmek icin bir odaya girdik.

Ustumuzu cikartmistik. Ondan sonra oradan ciktik. Ve Justinlerin yanina gittik. Justin ve Vini gozlerini buyutmus sekilde bize bakiyorlardi. Bizde "Hadi gidelim" dedik ve gülümsedik.

Onlarda pis pis gulerek arkamizdan geldiler. 4taane sezlong olan bir alana geldik. Ve oraya yerlestik. Yanimizda 2 tane tas cocuk vardi. Bize bakip goz kirptilar.

Justin bunu fatketti cocuga " anani sikerim" bakisi atti. Cocuklar bunu umursamayinca Justin gidiyoruz" dedi bizde " hayir lutfen snra gideriz" dedik onlarda kiyamadilar ve kabul ettiler.

Oturmaya devam ettik. O arada taslar lafa basladi. " benimle bir geceye var misiniz?"
Bizde " ne sacmaliyorsun? Dedik
Onalrda " Bu sizin isiniz " diyince
Justin ve vini ayaklandi ve cocuklarin annesini siktiler. Ve sinirle Bize bisey demeden gittiler. Bizde hemen giyonip yanlarina gittik. Eve geldigimizde kendilerini bizim odamiza kilitlemislerdi.

Bizde onlardan kapiyi acmalarini soyledik ama dinlemediler bizde asagiya inip onlara pasta hazirlmaya basladik.

Saat 14:30 da baslamistik 17:30 da pasta bitti. Ve yukari cikip onlarin kapisini caldik " size suprizimiz var " dedik o arada onlar kapiyi azcik acip baktilar ve bizi hemen iceri aldilar.
Bizm dolabimizi karistirmislardi bizde bunu farkedince sinirli sinirli baktik onlarda bize kedi bakisi attilar. Bizde kiyamadik ve hadi yiyelim dedik. Hemn yediler yamyamlar Tam o sirada Azranin telefonu caldi tam alirken kolasini yudmluyordu ekrana bakinca kolayi puskurttu. Ve hemen telefonu acti. Ve sevgilim diye bagirdi. Bu sefer Vinin kolasi bogazinda kaldi ve oksurmeye basladi.

Arkadaslar kötü kız ve I need your love kitaplarini okumanzi tavsiye ederiz. İyi okumalar

Yaz Aşkımız #Düzenleniyor#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin