Y.A.3.Bölüm

162 19 3
                                    

Vini'nin agzindan
Gözlerimi araladığımda kafama buz koymaya calisan Azra'yı görmeyi beklemiyordum. Beni inceliyordu. "Cok beğendin herhalde beni" dedim ve ukalaca gülümsedim. Azra' da "Hayır canım ne alakası var öldun mu diye kontrol ediyordum" dedi. Bende yedim zaten...

Yukarı çıktığımda Azra elinde vazonun geri kalanını tutuyordu. Bende o anki korkudan cığlık attim. Justin hemen yukari geldi. Azra' da "Bir sey yok sadece bayilmisti ve uyandi" dedi.

Bu arada Vini Azra'yı süzüyordu. Bizde Justin'le birbirimize bakarak gülüşdük. Vini' de "neye guluyorsunuz?" dedi bizde " hicc" dedik ve mutfaga yemek yapmaya indik. O arada Azra esyalarimizi dolaba yerlestiriyordu. Justin harika bir cocuktu. Bunları dusunurken Justin bisey dedi " Evde hicbir sey yok, markete gitmeliyiz" dedi bende onu onayladim ve uzerime sort ve penye giyip ciktim.

Markete varmistik. Biseyler bakiyoduk. O arada Justin market arabasiyla geldi ve "otur" dedi. Bende hemen oturdum ve Justin hızla sürmeye başladi. Bende ciglik ata ata gülüyordum. Justinse hizla surerken kahkaha atiyordu. Bu arada market gorevlisi geldi. "Bunu yapmaniz yasaktir" dedi. Bizde gulmekten yıkılirken " sürtük şey " dedik ve ciktik.
Yolda hala guluyorduk.

Azra'nin Agzindan
Tovbe tovbe bu cocuk niye bana bakiyordu. Sinir olmustum. Bu arada Vini " Yardim ister misin?" dedi. Bnde evet anlaminda kafami sallayip gulumsedim. Ve camasirlari yerlestirirken Minalar geldi.
------

İceri geldigimizde yukaridan gulme sesleri geliyordu. Saat 10:30 oldugu icin kahvalti hazirlamaya gerekiyordu. Justin arabadan posetleri aldi ve yanima geldi. Kahvaltiyi hazirladk.

"Hey yukaridakiler" diye bagirdik. Onlarda ayni anda " geliyoruz" diye bagirdilar. Ve asagiya indiler. Kahvalti masasina oturduk. Justin " b
ugun isterseniz plaja gidebiliriz" dedi. Bizde evettt diye bagirdik ve yukari giyinmeye ciktik. Ve icimize bikinilerimizi ustunede kot sort ve salas t-shirt giyip asagiya indik. İkiside bize oyle bakiyordu. Biz bunu bozmak icin hadi gidelim dedik ve

Yaz Aşkımız #Düzenleniyor#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin