Y.A.5.Bölüm

111 19 1
                                    

Justin Viniye su verirken bende mutluluktan havalara uçuyordum. Ve bende Azra'ya

"Ya ver birazda ben konusucam cok ozledim sebegi" dedim.

Bu arada Justin'de ters ters bakmaya basladi. O arada Azra telefonu kapatti. Ve konusmaya basladi. " Yekta yarın buraya geliyor" dedi bende mutluluktan havaya atladım ve " OLEYY" diye bagirdim.

O arada Vini
" Cok seviyosunuz galiba Yekta'nizi" dedi bizde isildayan gozlerle evettt dedik.

Azranin Agzindan
Justinler Yekta'yı erkek sanmislardi. Bizde bunu anlayinca birazcik kiskandirmak icin erkekmis gibi davrandik. Ama yarin gorduklerinde sok olucaklardi. Bu arada Yekta 17 yasinda yani Miranin kardesi. Neyse bu oyun yarina kadar harika surucek.

Aramizda Azra ile konusmaya basladik ve Yekta'nın Azra'nın yanında yatmasina karar verdik. Bunu Vini'ye söyleyince göt gibi kaldı. Justin ise zafer bakislari atiyordu. Saat gec olmustu bizde odalarimiza gittik ve uyuduk

SABAH 07:00
Herkese kalkin diye ciglik attim cunku Yekta'yı almaya gidicektik. Herkes yatagindan firladi ve arabaya bindik hava alanina dogru surmeye basladim.

HAVAALANI
Geldigimizde ucagin gelmesine 15 dk vardi. Bu arada Vini ve Justin'in konusmalarina sahit oldum. Ve istemeden ciglik attim. Cunku İnsallah fazla yakisikli degildir yoksa doverim diyolardı. Tanrim bu oyun cok zevk vericiydi.

Ve ucak gelmisti. Yekta'yı uzaktan gordum ve hemen bogazina atladim. Bu arada Justin Azra'ya "Yekta bu mu?" dedi o da kahkaha atarak " Ne bekliyodunuz" dedi ve yanima geldi. Justinlerde gule gule yanimiza geldi ve Yekta'ya " Hosgeldin ufaklik " dedi .

Ve arabayi eve dogru surmeye basladim. Bu arada Yekta ve Justinler arayi kaynatmislardi.
İyi okumalar sizi seviyoruz :) lutfen voteleyin

Yaz Aşkımız #Düzenleniyor#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin