6.Yejinin Küçük Oğlu

298 15 1
                                    

İyi okumalar
Yorum yaparsanız sevinirim
...............................................................

Jungkookdan

Odada içim sıkılmaya başladı. Çocuk gibi kitlemişler bir de! Hyunjinle Jimini aynı ortamda bırakmak istemiyordum, ama eden çare gelmiyor. Jimin düşüncelerini okuduğumda tiksintilik gördüm, daha derin daldığımda gerçeği gördüm. Sinirlenib kapıya vurmaya başladım.

Durduğum da elim kandı

Bir az sonra dışarıda yağmur yağdığını hiss etdim. Yağmuru çok severdim diğer vampirlerin aksine. Ki ben artık tam bir vampir değilim.

Pencereyi kırıp dışarı çıktım. Siyah kanatlarımı açıb yavaşca yukarı süzüldüm, sonra etrafı dolaşıb yağmurun ıslatdığı toprağı kokladım. Mükemmel kokuyordu.

.............

Jiminden

Ağzımı tutub bağırmama mı sağğlarken sonrada bağladılar. Diğeride ellremi bağlayıb beni bilmediyim bir tarafa götürdüler.

Önce zorla bir odaya sokdular, kimsenin olmadığından emin olub beni sürükleyerek çıkışa ilerletdiler. Ormanda bir büyük ve kapalı faytonun bindirdiler. Karşımdakileri görünce hiç şaşırmadım Hyunjin ve Yeji.

Ağzımı açdıklarında derin nefes aldım. Ölümcül bakışlar atıyordum. Artık"normal" benim için sadece bir kelime. Birden Yeji o cıtlak sesi ile konuştu

Yeji: damadım iyi mi?

Jimin: ben senin damadın değilim

Hyunjin: sakin ol güzelim, acelen ne?

Jimin: sen kes sesini! hem sen benim kayınbiraderim sayılırsın değil mi!?

Sinirlendiği her halinden belliydi Hyunjinin. Ama artık korkmuyorum Alıştım mı ne?

Yeji: Sen nereden biliyorsun?

Jimin: Anlatıldı. Jungkookla sizin zannettiğinizden daha yakınız

Yeji: Annesinin yerini biliyorsundur Kesin sen

Jimin: Bilmiyorum! bilsem de söylemem zaten! bundan son derece emin ola
bilirsiniz

Yeji:bilmemene şaşmamalı zaten ne bekliyorum ki?!

Jimin:bildiğim tek bir şey varsa o da Jungkookla birbirimizi çok sevdiğimiz!

Hyun Jin bağırarak

Hyunjin:KES SESİNİ!

Jimin: bağırma senden korkmuyorum

Yeji: yeter susun!

sonra duyduğum sesle rahatladım Beynimin içinde "Korkma bebeğim kurtaracağım seni" bu gerginliğimi azaltmıştı nedensizce korkmuyorum ona çok güveniyorum.
..............................

Jungkookdan

Ormanda uçarken at ayak sesleri duydum, bu çok önemli değildi. Ormanda atla gezi yapanlar çoktur. Ama önemli olan Jiminin kokusu, evet tam da Jiminin kokusu geliyor. Faytona biraz yaklaştım da - beni fark etmemeleri için özen göstererek- sesini duydum gülümün

Jimin: bildiğim tek bir şey varsa oda Jungkookla birbirimizi çok sevdiğimiz!

Bu sözleri duyduğumda çok mutlu oldum. Onun benim için ne kadar değerli olduğunu biraz da olsa görmesi, beni mutlu etti gerçekten. Üstelik o da beni çok seviyordu! Özel gücümü kullanıp beynine konuştum, sonra şato'ya uçmaya başladım. Yalnız gidersem beni hemen yakalarlar, ama yolu öğrendikten sonra onu oradan kurtarmak kolay olmasa da, imkanlı hal alacaktır.

Legendary Truth -Jikook vampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin