İyi okumalar🙃
Yorum yaparsanız sevinirim
Yazım hataları için üzgünüm
..............................................................Jungkookdan
Oturmuş sadece bana gelmesini bekliyordum. Gerginlikden tırnaklarımı yemeye başladım. Nasıl tepki verdiğini bilsemde, duyguları değişirmi? Diye korkuyorum.
Affet beni meleyim
Kapının önce kulpu zorlandı sonra, çalındı
kapıya vuruldunda çıkan tok ses odaya yayıl. Kimin geldiğini az çok tahmin etmişdim. Koşub açdım.Karşımda minik gözleriyle bana masumca bakan bir Jimin buldum. Ellerini çenesinin altında birleşdirmiş, Çocuk gibiydi.
Kendime çekib sarıldım, aynı şeyi oda yapdı. Kısa olduğu için kafası boynuma düşmüşdü, ve bundan şikayetçi görünmüyordu.
..........Jiminden
Bana sarılmasıyla sıkıca sarıldım beline
Boyumun küçüklüğüyle başım boynuna düşdü. O kadar güzel kokuyordu ki, bütün çiçekler kıskanır onu.Önce bi süre sarılı kaldık sonra kapı ile arasına aldı. Tam gözlerime bakıb
Jungkook: Birileri beni çok merak etmiş qaliba. Ha?
Sözleriyle gözlerimi odada gezdirdim.
Jimin: Bilmem. Ama birileri beni çok seviyomuş
Yine yanaklarım yanarken, içten söylediği söze canım acıdı
Jungkook: Özür dilerim
Neden özür dilediğini anlamadım ne suçu vardı ki?
Jimin: Neden?
Derin nefes alıb
Jungkook: Anlatıcağım..
.................Yazardan
Jungkook odadaki koltukları göstererek oturdu, Jiminde hemen karşısına. Nerden başlıcağını bilmiyordu. Onun için anlatması o kadar zorduki. Taşıdı gücün farkındaydı ve hem kendine hem Jimine zarar vere bilirdi.
Yine derin nefes alıb, anlatmaya başladı bir yerden.
Jungkook: Bildiğin üzere ben kara meleğim, Jimin ben sadece bir kez aşık ola bilirim, ve o adam sensin.......
Jimin bunu öğrenince karnında kelebekker uçduğunu his etdi, "Jungkook sadece onu seveyiyor" Düşüncesi bile nefesini kesmeye yeterdi. Jungkook kunuşmasına devam etdi.
Jungkook: Bunu sana nasıl söyleyeceğim bilmiyorum...., sen kalbinde siyah bir inci taşıyosun, ve o inci sırada ki kara melek. Sen şuan ne hiss ediyosun anlayırom, anlamaya çalışıyorum, ama sakin olman gerek. Panikle bir şey çözemeyiz.
Jimin: Nasıl?.....Bu nasıl olur?
Jungkook: Kara meleğin bebeği diğer çiftin kalbinde biter, büyür taki bir çocuk doğana kadar.
Jimin: O zaman Yeji senin anne mi aşıkdı?
Jungkook: Hayır. Oralar bir az karışık sonr-
Jimin: Anlat lütfen
Jungkook:(hafif öksürüb) Annem ve babam farklı ırkdanlar, annem iyi vampirlerden, babam kötü. Annem babamın hayatında bir nevi ikinci kadın, birincisi Yeji.
Jimin: Hyunjinle sen?
Jungkook: Evet malesef kardeşiz. İnci çocuğu doğuracak tarafın kalbinde olur, yani Yeji deydi. Ama babam bir gün onun kalbindeki inci çalıb, annem uyurken yutturmuş. Bunu sonucunda babamla ölümle, cezalandırılmış. Şimdi Yeji intikam peşinde. O incini değil senin peşinde! Seni koruyamazam eğer....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Legendary Truth -Jikook vampir
Vampir+18 Universite okuyan Jimin hoşlandığı çoçuk yüzünden hayatı tamamen değişir Jungkooksa sevdiğini kurtarmak için her şeyi yapacak