9.Teklif

268 13 23
                                    

Yorumlarınızı merak ediyorum
Oy ve yorum lütfen
Umarım beğenirsiniz
Yazım hataları için kusura bakmayın

💞💞💞💞💞

Jiminden

Ağlamak üzereydim, karşımdaki koca duvara ışıklarla ve koca harflerle
"Benimle Evlenir Misin??? " yazıyodu. Ağzım açık olanları izlerken, her kes de burayı izliyordu.

Tekerlekli sandalyede, kolu sargılı oturan Sanha bile.

Sonra yanıma takım elbiseli Jungkook bana yaklaş, elinde siyah bir kutu.

Bütün ahali burda olmuş olsada ortada oluşmuş bizde orda duruyorduk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bütün ahali burda olmuş olsada ortada oluşmuş bizde orda duruyorduk.

Şimdiden heyecandan titremeye başladım, sakinleşmek adına gözlerimi kapatıp derin nefes aldım. Gözlerimi geri açdığımda tavşan gülüşüyle bana bakan adam hiç yardımcı olmuyordu. Bakışları altında kalbim durucakmış gibi oluyordu.

Sonra o kalbimi ağzıma getirecek bir haraket yaptı ve kutun kapağını açıb önümde diz çöktü.

Jungkook: Sevdiğim adam. En değerlim. Seni seviyorum bunu biliyosun. Ve ben istiyorum ki her sabahıma misafir ol, her gecemi aydınlat! Her işime ortak, en zor zamanlarımda yanımda ol.
Hayatımızı birleştirmek, çocuklarımız olsun istiyorum. Seni her zaman yanımda görmek, her zaman yanında olmak istiyorum. Beni kendinden mahrum etme! Neyi bekliyoruz? Sana Söz veriyorum elini asla bırakmıcağım, asla yalnız kalmayacaksın. Senin için alıb, senin için vereceğim nefesimi, bana nefes veren sensin ya o ayrı. Tek bir şeyi anla sensiz nefes almak istemiyorum!
Yolumuz belki bir azdan zorlu olacak ama, el ele verirsek her şeyin üstesinden geliriz.
Ben seni ömrümün sonuna kadar seviceğim. Peki ya sen? Sende beni seve bilir misin? Benimle evlenir misin?

Benim çokdan gözüm, dolmuş ağlıyordum. Onun o güzel sözlerine karşılık sadece kafamı evet anlamında salladım.

O benim düşüncelerimi okuya biliyordu, ama ben duygu ve düşüncelerini bilmiyordum.

Ayağa kalkdığında hemen beline sarıldım. Başımı omzuma koydum, ağlamaya öyle devam etdim, her kesin bize bakmasını umursamdan, ki ilk olduğu gibi adam kalmamışdı.

Elimi ellerine kenetleyib yüzüğü takdı. Çok zarifdi.

Umarım her şey böyle sürer...

....................

Yazardan (me)

Haberciler Yejiye haberi -Jimin ve Junkook'un evlenme teklifi- verdiler
Yeji: Gidib kutlayalım değil mi?!

10 dakika sonra varmışdı meydana. Hafif kalabalık kendini korurken, gülüşme seslerinin geldiği yere döndü. Dönmesiyle birlikde bir kaç yüzün gülüşü soldu.

Bir biri ile ele ele tutuşan çifte bakıb

Yeji: Hızlı çıktınız.

Namjon: Senin burda ne işin var?!

Legendary Truth -Jikook vampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin