Multimedia: Kızların partideki elbiseleri ve Nükleer Başlıklı Kız-Pişman Değilim
"Puşt Müge bana tutunma. "
Dersin bitmesine 5 dakika kalmıştı. Ve biz hâla tek ayak üstündeydik. Benim için sorun yoktu, saatlerce böyle durabilirdim. Müge ve Yaren için -özellikle Müge - aynı şeyi söylemek pek mümkün değildi.
Yaren, "Beynini ezdiğim tutunma diyorum. " diye yakınırken Müge dengesini hâla sağlayamamıştı.
"Ama düşeri-"
Cümlesini tamamlayamayan Müge yere yapışmıştı. Sınıfta bu manzaraya gülüyordu.
"Kesin sesinizi. " dememle sustular. Biri hariç. Zişan.Tenefüs zili çaldığında hocanın çıkmasıyla birlikte Yaren, Zişan'ın üstüne atıldı.
Cebinden çakısını çıkarırken "Küçük orospu! " demesi sınıfta yankılandı.
"Yaren yapma! " diye bağırdım
"Neden yapmayayım! Dünyayı bir fahişeden kurtarmış olurum. "
"Enes 'i düşün aptal! "
Duraksadı. Ama sadece bir saniye. Tam Zişan'ın boynuna çakıyı saplayacakken Bir el Yaren 'in kolunu çevirdi.
"Bıçağı alın şunun elinden. " diyen Tunahan sinirliydi. Tunahan'ın demesiyle Emre, Yaren 'in elinden çakıyı aldı. Barkın'da "Dağılın hadi! " diyerek sınıftakileri çıkardı.Tunahan, Yaren'in bileğini sertçe bıraktığında Yaren bileğini ovuşturarak Tunahan'a sertçe baktı.
"Çakımı ver. ""Hâla çakı diyor ya. Gerizekâlı mısın sen? "
Tunahan böyleydi. Katil olmamızı engelleyen hep o olurdu. Biz tayfaydık, Tunahan, Yaren, Ben, Emre, Barkın, Müge.
"Sana çakımı ver dedim! " Yaren sinirini Tunahan'dan çıkarmaya çalışıyordu.
"Yeter! " diye bağırdım.
"Sen sus. Sen bozuyosun bu kızıda. " Emre herzamanki gibi yine bana sataşıyordu. Hep kavga ederdik. Biliyordu asıl manyağın Yaren olduğunu. Ama beni sinir etmek için suçu bana atardı.
"İstersen seni de bozayım ne dersin? "
Emre bana cevap verecekken Tunahan'ın bağırması dikkatleri topladı.
"Ne geçecekti eline öldürünce! "
"Çakımı ver! "
Ortam gittikçe geriliyordu.
Tunahan, çakıyı duvara fırlattı ve çakı 2 parçaya ayrıldı."Ne yaptın sen!? O benim en sevdiğim çakımdı. "
"Kaç tane var bunlardan?" dedi Barkın.
Müge, parmak hesabı yaparak "17" dedi.
"Zil şimdi çalar, oturalım. " Konuyu dağıtmaya çalışıyordum.
"Salaksın sen. " dedim sıraya geçtiğimizde Yaren 'e.
"Sensin salak. Beni duraksatmasaydın o plastik ruhlu barbie çakması peynirgiller sülalesinden çökelek tipli kaşarı öldürecektim. "
R:"Aptal. "
Y:"Özürlü. "
R:"Göt kafa"
Y:"Ranamcık "
R:"Yarenbesil "
Y:"Gavatar "
R: "YT ci. ""Hey! Bu çok ağır oldu." dedi Yaren
Biraz duraksadıktan sonra "Haklısın." dedim. Zafer işareti yaptık.&&
Dört dersi atlatmıştık. Öğle arasındaydık.
"Yapışmaz o uğraşma boşuna. "
"Kes sesini Tuna! "
Yaren, kırılan çakısını yapıştırmaya çalışırken, Tunahan ona sataşıyordu."Bana yeni çakı almak zorundasın." Yaren kırılan çakısını çöpe attı.
"Almazsam ne olur?"
"Melis'e onu sevdiğini söylerim. "
"İnanmaz. "
"Ses kaydı var. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Platonik
AdventureBir gün bir çılgınlık yapıp sana seni sevdiğimi söylesem, alay edip güler misin yoksa sende sever misin?