3.вσ̈ℓϋм

190 22 94
                                    

Keisuke yerde yatan siyah tüy yumağını kucağına aldı.
Acaba az önce yaşadıkları tamamen kendi kafasında kurduğu bir şey miydi?

Mirai'yi biraz inceledi "Belki de sadece şizofren oluyorum dur."
Diye düşündü ve Mirai'yi nazikçe yere bıraktı.
Birkaç saniye birbirleriyle bakıştılar.

-Tamam benin birazdan dışarı çıkmam lazım, ben gelene kadar asla insana dönüşme.(Baji)

Genç çocuk ilk başta Mirai'yi evde yanlız başına bırakıp bırakmamak konusunda tereddüt etti.

Mirai Keisuke'nin bacaklarına sürtünüp küçük patileriyle mutfağa doğru adımladı, Kei'de onun arkasından mutfağa gitti.

-Eğer acıkırsan tezgahın üzerindeki şeylerden biraz yersin.(Baji)

Kei buzdolabına doğru yürüdü ve yiyecek bir kaç şey çıkarıp mutfak tezgahının üzerine bıraktı.

-Kei ben işe gidiyorum ve bu akşam biraz geç gelebilirim haberin olsun.

Keisuke annesinin ona seslenmesiyle arkasına döndü.

-Pekala görüşürüz seni seviyorum.(Baji)

Kei'nin annesi sıcak bir şekilde gülümseyip el salladı ve evden çıktı...

-Offff, umarım başıma bela olmazsın.(Baji)

Keisuke Mirai'nin gece mavisi gözlerine baktı...

-Meoww~(Mirai)

Keisuke istemsizce gülümsedi...
Hayatında daha önce hiç görmediği biriyle, bir şey ile karşılaşmıştı, karşılaşmayı da beklemiyordu.
Her şey tesadüfen olmuştu.
Yeni bir hikayeyi başlatacak bir tesadüf...

-Gidip gelmem çok uzun sürmez. Sakın etrafı dağıtma.(Baji)

Keisuke Mirai'ye bir süre baktı ve kapıya yöneldi. Mirai ise Kei'nin bacakları arasında dolanıyordu.

-Ayaklarımın altından çekil, ikimizde düşücez!(Baji)

Mirai Kei'nin onu uyarmasıyla durdu ve oturdu, aşşağıdan Keisuke'yi izliyordu. Mirai'nin göz bebekleri büyüdü ve gözleri siyah olan tüyleri arasında neredeyse görünmez oldu.

.
.
.

Kei motorundan oflaya puflaya indi, motorun anahtarını aldı ve tapınağın merdiven basamaklarını adımlamaya başladı.
Merdivenin sonuna gelmeden arkadaşlarının seslerini duymaya başlamıştı bile.

-Aptal topu nere atıyon ben orda mıyım?!(Pah)

-Ya bi sus! Sen sanki kusursuz oynuyonda!(Peh)

Kei Pah-chin ve Peh-yan'ın arkasından geçip Mikey ve Chifuyu'nun olduğu bankın yanına geldi.

-Yo, Baji-san!(Chifuyu)

-Selam.(Mikey)

-Selam.(Kei)

Chifuyu oturduğu yerde biraz yana kaydı ve Kei'nin oturması için boşluk yarttı.
Chifuyu tam konuşacakken Baji araya girdi...

-Hiç şizofren olduğunuzu düşündünüz mü?(Kei)

Ortamda bir süre sessizlik oldu...

-Evet, geceleri su içmek için mutfağa indiğimde mutfak tezgahının üzerinde amuda kalkmış bi şekilde duran Emma'yı görüyorum, belkide gerçekten geceleri tezgahta amuda kalkıyordur...
Bunu ona sormam lağzım.(Mikey)

-Mikey senin bilinçaltına bombalama atlıyım, o nasıl bişey ya.(Kei)

-Baji-san gerçekten neyi kastettin?(Chifuyu)

Kitten{Bajixreader}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin