Capitolul 3 : part : 2

452 21 1
                                    

tao : - Santa ......

- A , da ! Voi nu stiti .... Dupa ce ati disparut totii ne-am schimbat , iar eu am ajuns sa imi petrec noptile alatiri de dozele cu bere . Va veti obisnui ... Stati linistiti ! Asta e fara alcol , asa ca nu va faceti griji . Oricum .... Sunt rezistenta la alcol .

Tao : - Dupa ce mancam vrei sa ma ajuti cu ceva ?

- Sigur .

        Tao si Suga se uitau ciudat unul la altul , iar cand au vazut ca ma uit la ei mi-au zambit si apoi am inceput sa mancam . 

       Dupa ce am terminat mancarea eu si Tao am mers intr-o padure .  Stateam in spatele lui si il urmam . Mergeam fara sa stim unde mergem . 

      Tao se opreste , iar eu ma izbesc de spatele lui , apoi imi cer scuze , iar acesta rade . 

Tao : - Ai aflat ?

- Ce sa aflu ? 

Tao : - Am vorbit cu diriga , iar tu cu Lola veti dormi cu mine si Suga .  E un pat de 4 persoane voi veti dormi la mijloc . Eu la perete si Suga la margine . Bine ? 

- Da ..... 

Tao :  Trebuie sa .....

- Te simti bine ? 

Tao : - E pustin ciudat ....  Eu am plecat impreuna cu mama si fratele meu pentru ca suntem vampiri si a trebuit sa preiau conducerea  si nu puteam sa fim pe langa voi  .... Nu vroiam sa fiti in pericol . Insa acum ... 

- Spune-o . 

Tao : Iarta-ma ... Dar trebuie sa o fac . Sunt mulri vampiri aici . Numai in mine si in trupa . Noi suntem singuri vampiri in care trebuie sa ai incredere . Bine ?

- Da . Dar ce vrei sa faci . 

Tao : - O mica muscatura . Ca ceilalti sa stea la distanta  . 

- Dar nu va iesi in evidenta ?

Tao : - In curand se va afla de noi . Nu te ingrijora . 

   Dupa ce terminam mergem la cabana unde ne asteptau Suga si Lola


Doar veciniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum