Santa p.o.v.
A trecut o zi de cand stau la Wonho . Am vorbit cu tata si i-am explicat toata situatia . Acesta a spus ca ma va sustine si sa nu imi fac griji .
Wonho era plecat asa ca fiind deja ora 9 m-am decis sa ma ridic si sa ma apuc de treaba . M-am dus la baie unde mi-am facut rutina de dimineata , iar apoi m-am schimbat in niste colanti si o camasa larga .
Si uite asa m-am pus sa fac curat , iar cand am terminat m-am apucat de mancare . La scurt timp telefonul a inceput sa imi sune . Era el .... Oftez si ii raspund .
- Ce vrei?
Yoongi : - Porneste camera ....
- Fie ... Asteapta ...
Am deschis camera si am astepta sa spuna ceva ....
Yoongi : - Unde esti ?
- De ce te intereseaza ?
Yoongi : - Nu stiu ... Poate pentru ca esti sotia mea ?
- Yoongi eu....
Wonho : - M-am inotrs ! Oh ! Miroase divin ! Ai gatit pentru mine ? Ce draguta esti ! * imi saruta obrazul * Ma duc sa fac un dus .
- Ok...
Yoongi : - Ce era cu acel barbat ?!
- Ce te intereseaza ? Asculta . Ai ales sa pleci din nou ... 2 ani... Yoongi doare sti ?
Yoongi: - Stiu...
- Nu pot sa stau cu mainile in san . Asta e pedeapsa ta . Voi divorta de dine si ma voi casatorii cu Wonho . Copilasul meu va avea un tata care ii va fi mereu aproape . Copilasului meu nu ii trebuie un tata care nu il iubeste si va lipsi fin viata sa .
Yoongi : - Yah !
- Pa ...
Ii inchid si dupa aceea sting focul . Asez mancarea pe masa si ma duc in camera sa ma schimb . Cand am terminat aratam asa .
M-am dus la bucatarie si l-am gasit pe Wonho la masa butonand telefonul . Il inchide si dupa ce il aseaza pe masa isi ridica privirea spre mine si imi zambeste . Ii zambesc si eu si ma asez la masa .
Wonho : - Ma bucur ca te-ai imbracat asa elegant . Trebuie sa mergem undeva , iar tinuta ta e perfecta .
- Ok...
Wonho : - Esti ok ?
- Wonho...Scuze ca te-am bagat in asta ...
Wonho : - Ce vrei sa spui ?
- I-am spus ca dupa ce voi divorta ma voi marita cu tine .
Wonho : - Si nu e adevarat ?
- Eh ?
Wonho : - Nu iti mai fa griji . Nu ii face bine copilasului nostru .
Apoi imi ofera cel mai dulce zambet vasut vrodata . Ii zambesc si ne punem sa mancam . Dupa ce a mancat a spus ca merge sa se pregateasca . Am afirmat . Intre timp am strans si am spalat vasele .
La scurt timp s-a intors si arata grozav .
W
onho : - Esti gata ?
- Da...
Wonho : - Atunci sa mergem .
CITEȘTI
Doar vecini
Hayran KurguSanta Park : - Are 15 ani - Ii place kpopul . - Consuma multa bere - Are un frate mai mare si o sora geamana cu toate ca nu seamana deloc. - Visul ei e sa isi gaseasca vechii prieteni .