Capitolul 4

220 13 0
                                    

Capitolul 4 : ^ Ziua 4 ^ 

[ Autor ] 

      Santa dormea linistita , Tao tocmai ce terminase de facut bagajele pentru ca maine urmau sa se intoarca acasa . 

      Se gandea ca vor scapa de obsedatul ala cand se vor intoarce . Insa acum ca erau inca aici trebuia sa fie alaturi de ea si sa o protejeze . 

      Se duce spre fata si o saruta usor pe frunte . Zambeste apoi se aseaza langa ea si asteapta ca fata sa se trezeasca . 

     Fata se trezeste , iar cand il vede ii zambeste . Baiatul era fericit . O saruta din nou pe frunte si o ajuta sa se ridice . 

[ Santa ] 

    Imi iau niste haine si ma duc la baie ,  de unde ies in 15 minute . Cand ies il vad pe Tao stand la mica masuta si mancand ca spartul . Nu pot rezista tentatiei si ma alatur si eu . Dupa ce terminam bem niste bere in timp ce ne uitam spre scrisori . 

- Ce e Tao ?

Tao : - Nimic . 

- Atunci de ce ai fata asta ?

[ Tao ] 

   Mi frica sa o las sa citeasca scrisoarea asta .... Daca va afla adevarul despre familia ei va suferii enorm si nu vreau asta . 

- Ti-am spus vreodata cat de mult te iubesc ?

Santa : - Nu . 

- O spun acum . Te iubesc si daca si tu mai iubesti nu citi scrisoarea asta si las-o la mine . 

Santa : - Bine . Fa cum vrei . Daca asa crezi ca e bine asa facem . 

- Fata mea desteapta ...

Santa : - Normal ca sunt desteapta . 

Doar veciniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum