Capitolul 3

266 15 1
                                    

Capitolul 3 :  ^ Ziua 3 ^ 

      Fata se trezi si observa ca statea cu capul pe Tao . Se preface ca doarme . Fetei ii placea sa stea asa . Dar nu vroia ca Tao sa creada ca e o ciudata asa ca doar se prefacea ca doarme ca sa mai poata sta cateva clipe asa si sa fie protejata . 

     Tao o privea si incepe sa rada cand vazu ca se trezi si ca ,, adormise " la loc . El doar statea si butona cu o mana telefon , iar cu cealalta ii mangaia capul fetei . 

     Fata zambi . Tao vazuse si a inceput sa rada din nou . Fata inca nu isi daduse seama . El rase din nou . 

     Si lui ii placea . Stia ca o data ce fata se ,, trezeste " va fugi din bratele lui , iar el va ramane singur . Nu vroia asta asa ca atunci cand o vazu ca se trezeste isi inchise ochi si se prefacu ca doarme . 

Santa : - Dormi ?

    Nimic ..... 

Santa : - Ma duc sa ma schimb . 


   Nimic ....

Santa : - Pa ! 

       Insa cand se ridica a fost imediat urmata de Tao . Era cu spatele la el . El zambea , ea zambea .... El stia , ea stia ..... Fata face cativa pasi . El o urmeaza . Zambesc din nou  , iar apoi fata se duce la baie , iar baiatul se tolaneste in fotoliu uitandu-se la stiri . 

[ Santa ] 

   Intru in baie si dau de Park Ji Sang . La dracu ! 

- Tao ! Adu cutitul ! 

Park Ji Sang : - Am uitat sa iti dau asta . 

   Imi intinde o cutie plina cu scrisori apoi sare pe fereastra . Ce naiba ?!

Tao : - Esti bine , scumpo ? 

   Nebunu mi-a spus cumva scumpo ? Cred ca ssunt eu retarda ! Chiar am inebunit ! Sa ignoram ! 

- Da ...

Tao : - Ce sunt astea . 

- Scrisori . Le voi citi maine . 

Tao : - Si azi ce faci ? * spune in timp ce ma ia in brate * 

- Stau tolanita in pat  , ma uit la crime si manc . Tu ?

Tao : - La fel ca tine . 

Doar veciniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum