October 13.....
ကုမ္မဏီရဲ့ live room ထဲတွင် အသံမထွက်အောင် သေချာထိုင်နေရတဲ့Jungkook တယောက် အသက်ကို ခပ်ပြင်းပြင်းရူကာ ခုံပေါ်ကို မှီချလိုက် သည်........
အရှေ့တွင် သေချာထိုင်ကာ ချစ်စရာ အမူအရာလေးများနဲ့ birthday live လွှင့်နေတဲ့ Army's တွေရဲ့ အသဲကို ခြွေနေတဲ့ မိမိ ကောင်လေးကို ကြည့်ကာ ပြီးမှ အတိုးချ အလွမ်းသည် မည်ဟု စိတ်ထဲတွင် တေးထားလိုက်သည် ....ဒီနေ့က ကျွန်တော့်ရဲ့ jimin shiii ရဲ့ ပျော်ရွှင်စရာနေ့လေးတနေ့ လေ ....
ဒါကြောင့် သူ့ဆီကိုယ်တိုင်ဝင်ခေါ်ပြီး live လွှင့်ရာနေရာကို ရောက်လာပြီး ခုတော့ သဲငယ်လေး live လွှင့်တာကိုထိုင်စောင့်ပြီး ကြည့်ပေးနေတာဖြစ်တယ် .....လက်ဖောင်းဖောင်း သေးသေးလေးတွေနဲ့ သေချာ ပန်းလေးတွေကို အရုပ်ဆက်နေတဲ့သဲငယ်လေးက ဆံပင်လေးက အုပ်အုပ်လေးနဲ့ ဝဲကျနေပြီး ပါးလေးတွေက ဖောင်းဖောင်းလေးနဲ့ ပန်းရောင်သန်းနေပြန်ရော ......
သေချာအာရုံစိုက် ဆက်နေတာမို့ သူ့ရဲ့မှုပိုင်ဘဲနှုတ်ခမ်းလေးကလည်း ဆူထွက်နေပြန်ရော ....
အသဲတွေယားလာပြီး အသံမထွက်အောင် ထိန်းထားသည့်ကြားမှ အမြဲတမ်းခေါ်နေကြ အသံဖြင့်"Jimin ahhhh ~~~~ "
သူကြားသော်လည်း မသိချင်ယောင်ဆောင်ပြီး လုပ်စရာ ရှိတာ လုပ်နေပြန်သည်
နောက်တခါ ထပ်ပြီး_"Jimin~~~~~ "
အသံထွက် သေချာ ပီသွားပြီး ကြားသွားသောကြောင့် မသိမသာ မော့ကြည့်လာကာ ရှက်ပြုံးလေးပြုံးကာ စကားတွေ ဆက်ပြောနေ ပြန်သည်
Live လည်း အချိန်တော်" ကြာပြီး လိုင်းလည်း သိပ်မကောင်းသောကြောင့် live end သွားသော်အခါ နှုတ်ခမ်းလေးတထော်ထော်ဖြင့်
"Kooo ahhh ......ဘာကြောင့် နာမည်လိုက်ခေါ်နေတာလဲ
သိသာသွားမယ်လေ ကွာ *****""ချစ်လို့ခေါ်တာလေ ဗျာ .... ချစ်လို့ ......"
"Koo ချစ်တာ သိတယ်လေကွာ ဒါမဲ့ Army တွေက အသံကြားရင်တောင် အလိုလို သိနေတာကို ....."
"ဘာဖြစ်လဲ တွဲနေတာ သိသွားတော့လည်း လွတ်" လပ်" ချစ်ရတာပေါ့ဗျာ .*****"
"Kooကွာ မရွဲ့နဲ့လေ ..... "
"ဘာလဲ အချစ်တွေ ပေါ့နေပြီး ငြိုငြင်နေပြီမလား "