Merhabaa keyifli okumalar
***
Jennie;
Günaydınn
*6.57*Jennie;
Guzelim??
*7.18*Jennie;
Ararim bak şimdi uyan.
*7.38*Lisa yazıyor
Lisa;
Jennie manyak mısın?Jennie;
Evet çok hemde.Lisa;
Bu saate neden uyandın.Jennie;
Seni kaçıracağım çünkü.
Aşağıda bekliyorum.Lisa;
Ciddimisin?!
Rosé VARR EVDE.Jennie;
Olabilir.
Hem anahtar aynı yerdemi eve gireceğimde.Lisa;
Pardon da neden?!Jennie;
Kaçıracağımı söylemiştim?Lisa;
Ciddiye almadım?Jennie;
Burdan sonrasını ciddiye alabilirsin.
Anahtar nerde?
Saksıda yok?Lisa;
Bekle beni.Jennie;
Hayır lisa kapıyı açmak için kapıya kadar gelme!!!Lisa;
Odamın penceresini acıcam ordan gir diyecektim...Jennie;
He tamam geliyorum.(...)
Genç kız camın açılmasını beklerken zifiri karanlığı izledi bir süre. 'Neden bu kadar erken geldim ki?!' genç kız kendisine sorular sorarken odanın camı açıldı. Genç kız hemen başını eğip büyük olmayan pencereden girdi.
Ardından arkasından ise pencereyi kapatıp önündeki geyik gözlü kıza döndü bakışları.
Geyik gözlü kızın giydiği pjama hafifçe üstünde açılmıştı. Genç kız gördüğü süt beyaz ten'den bakışlarını ayıramadı.
-Çok seviyorum seni. Genç kız düşünmeden gelişi güzel söyledi.
Geyik gözlü kızın anında kırmızımsı renkler büründü yüzünde.
Genç kız bu hallerine gülümseyip önündeki tekerlekli sandakyedeki kıza doğru eğildi. Ani yakınlaşma geyik gözlü kızı gergin ve huzursuz etmişti. Uzun bir aradan sonra bu kadar yaklaşmak ne kadar doğru diye düşündü.
Jennie diğer kizi kendisyle arasında birkaç mesafe bıraktığında sonra kızın gözlerine bakarak dudağının kenarını yukarı çekişti.
- öpebilirmiyim?!
"Ne ne h-hayir." Diğer geyik gözlü kiz elleri ile dudaklarını koruma iç güdüsüyle sakladı...
"Hadi ama lütfen." Genç kız kaslarını kaldırıp üzgünce baktı. Sanırım bu bakışı işe yaradı çünkü Geyik gözlü kız ellerini dudaklarından çekmişti.
Jennie fırsat bu olduğunu düşünüp kıza doğru daha'da eğildi dudaklarının arasında santimler vardı. Lisa ise olacakların bilinciyle gözlerini kapatıp dudaklarını araladı...
Jennie beklemeden öptü geyik gözlü kızı.
Yavaş ve ritmik hareketlerle öpüyordu dünyalar güzeli sevdiğini.Jennie derinlere inmek istedi. O dolgun dudakların kendi dudağının arasında o dolgun dudakları ezmek istesede kıyamadı sevdiği kadına dudaklarında olucak yara izi bile genç kızı üzücekti.
Fakat bu kadar seviyorken böylesine incitmek kendisi ile çekişiyordu.
Geyik gözlü kız bitirdi bu güzel anlarını.
-hata'mı yapıyorum?
Diye bildi sadece. Geyik gözlü kız korkuyordu fakat yürüyemeyecek olması onu korkutmuyor. jennie'nin ona tekrar inanmaması korkutuyordu."
Hata değil aşkım ama hata olarak düşünürsen yaptığımız en güzel hata olabilir."
Genç kız baş parmağıyla geyik gözlü kızın az önceki öpüşmelerinden şişen dudaklarını ovuyordu.
"Çok seviyorum seni. Herkesten saklayacak kadar çok seviyorum."
Geyik gözlü kız kırmızımsı yanaklarını büyük elleri ile kapatmış ardından gülümsemişti. Jennie bu tatlı hareketleri gördüğünde istemsizce sırıtıp kıkırdadı.
-hadi bakalım seni hazırlayalım! Bugün bütün gün benimlesin.
"Öyle'mi efendim? Bugün neler yapıcağız?"
-gittimizde görürsün matmazel.
Genç kız dolaba yönelip gidicekleri yer için uygun kıyafetler seçti.-bunlar olur.
Kendi kendine konuşup geyik gozlu kızı meraklı bıraktı.-hadi şimdi senin üstünü değiştirelim bebeğim. Anne'yi kızdırmak yok!
"Peki."
***
6 saat hastanede yaşam savaşından sonra bölüm atmak iyi gelir 🤙🏻Aghh hikaye 2 bin okunma alıcak yakında hepinize teşekkür ederimm🫶🏻🫂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mamafih || JenLisa
Short StoryŞimdi ise güzel kedi gözleri küçük sevimli burnu dolgun öpülesi dudakları seyrediyorum tuvalini seyreden bir ressam gibi ne kadar cezbedici. ×× Yan çift; Taekook