Lisa utanarak tekerlekli sandalyesinde kıvrandı. Jennie'nin ona söylediği her iltifatta öylece utanıyor saklanıyordu.Kırmızılık tüm yüzüne dağılmış az önceki saf temiz iltifata takılıp kalmıştı. İnsanoğlu değiller mi? Her güzel kelimeye inanıp güvenirler. Sonunun huzranlanla biticeğini bilselerde o iki üç kelimeye takılıp kalırlar. Bazılarımız yargılar bazılarımız yadırgar bazılarımız aşkın fragman gibi olduğuna söz ederler 2-3 dakikalık yayınlanır fakat o dakikalar sana yıllar gibi gelir...
Jennie dizleri yerde iken sevdiğinin hala daha avuçlarından öpmüştü. Sevdiğine muhtaçtı. Sevdiğine hataları olsada muhtaçtı. Kalbinin bir tarafı lisa'ya olan her öpücükte o hatayı hatırladı. Ölmüş ruh bir ceset yaşatır jennie. Diye konuştu içinden.
"Yakışmış değilmi jennie? Doğruyu söyle lütfen."İpeksi sesi o odada ölmüş bir çiçeğe adeta şarkı mırıldanıyor gibiydi.
"Yakışmış sevgilim. Hem sarı tutanların artık kan kırmızısı öyle de böylede güzel olmuş sevgilim."
Lisa istediği cevabi almasının sevinciyle önünde dizlerinin üstünde duran kadına sarıldı.
"Senin için boyadım biliyormusun? Sarı halimden bıkmışsındir diye düşündüm."
"Seninle ilgili olan şeylerden asla bıkmam!"
Genç esmer kız sarıldığı sevgilisinden ayrılıp güzel dudaklarına kendini hapsetti.
Bir müddet ortamın güzelliğiyle ilerlerken camlarından gelen anı silah sesiyle birlikte çığlık atmaları bir olmuştu. Jennie lisanın başını eğip pencerenin görmediği tarafa yatırdı.
"Jennie neler oluyor?" Lisa hıçkırıkların arasında söyledi.
"İnan bilmiyorum Lisa."
"Lalisa?" Yabancı ses
****
Artık alışmışım kısa bölümler yazıyorum.
🥲
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mamafih || JenLisa
Short StoryŞimdi ise güzel kedi gözleri küçük sevimli burnu dolgun öpülesi dudakları seyrediyorum tuvalini seyreden bir ressam gibi ne kadar cezbedici. ×× Yan çift; Taekook