Přišel k ní. Zaprosil pohledem.
Zavrtěla hlavou. Nestála o jeho pozornost. Nech mě být.
Vzal ji za ruku. Ale ne romanticky. Jako by ji chtěl někam odtáhnout.
Vyděsila se. Tohle mu přece zakázala. Tohle neměl dělat.
Rozběhl se s ní ke schodům.
Nech mě být. Snažila se mu ze všech sil vytrhnout.
Hodil si ji přes rameno jako pytel brambor a vyšel s ní na půdu. Shodil si ji z ramen na tvrdou zem.
Zalapala po dechu. Její tvrdý pohled se najednou změnil v pohled úžasu. Vždycky se k ní choval jako k princezně, která se mu mohla samou křehkostí rozpadnout pod rukama. Nechtěla takový vztah.
Ale on se změnil. Najednou jako by věděl, jak dobře jí dělá tahle fyzická bolest. Ruce měl připravené k úderu, kdyby mu chtěla zmizet, ale v jeho tmavých očích se odrážela něha...
Tik. Chňapl ji.
Tak. Vzpouzela se.
Tik. Unesl ji.
Tak. Zjihla.Chvilku tam jenom tak ležela, snažila se popadnout dech a koukala na něj.
Pomohl jí vstát. Mám Tě rád. Nevěděl jsem, jak Ti to dokázat. Nikdy jsi mi nic neřekla.
Cítila se provinile. Ale nechtěla ničeho litovat. Proto se na něj usmála. Chtěla dát najevo, že teď je s ním a se způsobem, s jakým s ní zachází, spokojená.
Měl pocit, že teď se jí může dotknout. Tak, jak si to vždycky přál. Zezadu ji objal, přitiskl si ji na sebe a své velké dlaně přiložil na její ňadra.
Vmžiku byla v obličeji úplně červená. Něco tak intimního hned zezačátku nečekala. Avšak nemohla říct, že by se jí to nelíbilo...
Tik. Řekl to.
Tak. Usmála se.
Tik. Dotkl se jí.
Tak. Zrudla.Rozepnul jí zip mikiny, rozvázal jí šnůrku, která jí držela tepláky, a už za pár tiknutí před ním stála nahá. Kůží jí proběhla husina. Byl důvod, proč byla tak teple oblečená.
Puomiň. Omluvně našpulil pusu a jal se ji znovu obléct. Spokojeně pak vycenil zuby na svoje dílo, kdy ona měla půlku věcí naruby.
Pobaveně vzdechla a zakroutila hlavou. Chová se jak malé dítě. Zahodil opatrnost a dělal si, co chtěl. Ale zároveň myslel na ni. Měl ji rád.
Tik. Svlékl ji.
Tak. Zachvěla se.
Tik. Zazubil se.
Tak. Vzdechla.Staré zaprášené hodiny v rohu místnosti spokojeně předly.
Tik. Tak. Tik. Tak.
Od posledního okamžiku, kdy jsem se dostatečně dotýkala muže, uběhl jen týden a už mi to chybí...