masíroval jsem jí přes kalhoty a ona se prohíbala v zádech vyslíkl jsem jí z kalhot a otočil její tvar k sobě abych jí mohl políbit a potom otočil zpátky její hlavu vjel jsem do ní tsk nečekaně že jí vyhrkli slzy ještě víc a zavřela oči zatáhl jsem jí víc za vlasy " otevři ty oči chci aby ses dívala poradně " přirážel jsem víc " jsi tsk nádherná když tě šukám zlato " políbil jsem jí na krk ze zadu zaryla nechty do skříňky pod sebou " nelíbí se mi tahle pozice nevidím tvojí tvář a nemůžu tě políbit " otočil jsem si jí na sebe " pojď do postele odpočineš si " vzal jsem jí do náruče a donesl jí do ložnice . Když jsem jí položil na postel chtěla se přikrýt deku chytl jsem jí za stehno " řekl jsem ,že ty si odpočineš ne tvoje nohy " " nee já už nemůžu " " proto si odpočin " stáhl jsem jí za nohy k sobě a opřel tsk její záda o svoje břicho a nohy měl na ramenou chytl jsem jí za stehna a políbil její nohu provokoval jsem jí polibky a občasným přejetím jazykem zkousla si spodní ret a snažila se mě odstrčit ,ale je tsk slabá . Cítil jsem jak se jí třesou nohy a škube sebou povedlo se jí mě odstrčit ,ale vyhoupl jsem se nad ní a přimáčkl jí ruce k posteli a zašeptal jí do ucha " štěně mně nikdy neutečeš ani se o to nemusíš snažit to si zapamatuj " měla můj penis položenej na svým rozkroku a já cítil jak pod ním tepe políbil jsem jí na tvář a ucítil jak jí stýkaj slaný slzy potom co jsem do ní zajel olízl jsem jí tvář " psss rekla si mi že chceš vidět mojí tvář tak proč zavíráš oči uvolni se " otevřela oči a podívala se na mě zvedla hlavu aby mě mohla políbit podepřel jsem jí rukou ze zadu hlavy a posunul se hlouběji odtrhl se od ní a políbil její nohu a dal si jí na rameno " si tak těsná kurva " strčila do moji hrudi a kousla mě do ramene tak silně že musela cítit mojí krev na svojich zubech přirážel jsem a vzdychala mi do ramene proč mi neřekne jak mě miluje proč semnou vždycky přestane mluvit ? Vzpomněl jsem si na ránu na břiše . Shlédl jsem dolů a podíval se na ránu obvaz byl propit mojí rudou krvý . Krev začala stékat po břiše a potom kapka krve dopadla na Lucčino tělo podemnou a vpila se do kapky potu . " Christi-ane " řekla mi zpozorněl jsem a podíval se jí do oči přiložila mi ruku k raně a chtěla abych se posadil udělal jsem tak a opřel se zády o pelest postele . Sedla si na moje stehna a stále držela ruku na raně dá se říct ,ze sbírala mou krev do dlaně . Otřela se svým nosem o ten můj a lehce mě políbila a zkousla mi spodní ret když jsem jí chtěl poradně políbit zakázala mi to ,ale proč ?
Zadívala se mi do oči " Luci co se děje " ? Musel jsem se zeptat její chování bylo nepřirozené totiž chtěla mi něco říct jen mi přišlo ,že neví jsk . Zastrcil jsem jí vlasy za ucho " miluju tě Luci Shingun " " Christiane dala bych ti všechno co bych mohla nechala jsem tě mi rozervat srdce nechala jsem tě mě ničit nechala jsem tě mě zpátky spravit pomohl si mi když tu nikdo nebyl a jsem si jistá že tě chci milovat " políbil jsem jí tak vášnivě ,že jsem ztratil veškerý kyslík a nevadilo mi to klidně bych umřel pro ní . Ale nejvíc mě trápilo co se stalo mezi mnou a Moonem pohádali jsme se
Přišel jsme za Moonem do dílny byl jsem rozhodnutý mu říct co se děje . Bylo to ten den potom co jsem se tak rychle vyhrnul ze dveří byl jsem presvedcenej mu říct že Luci miluju ,ale ona mě ne . Vyslechl mě celou dobu neřekl půl slova ani nepřikývl proste žádný náznak emoce štvalo mě to ,ale mluvil jsem dal když jsem domluvil Moon se zvedl a odcházel . To mě vytočilo a už jsem to nezvládl ohnal jsem se za ním začli jsme se rvát jak psy a Moon vytáhl nůž nevzdal jsem to a pokračoval bodl mě netrefil se , ale po druhy už ano . Dopotácel jsem se ke skříni a vzal tam lahev od červeného vína . Rozbil jsem jí a Moon lehl k zemi ležel tam ve vlastní krvy...
ČTEŠ
Please kill me!!
FanficAni nevíš jak moc tě miluji řekl jí další lež z tisíce lží jak moc ho nenávidím nejde slovy popsat. Usmála jsem se na něj a pohladila ho palcem po tváři. Krůpjeje krve začli stékat na zem a já sklonila svůj pohled...