𝑷𝒓𝒆𝒕𝒕𝒚 𝑾𝒉𝒆𝒏 𝒀𝒐𝒖 𝑪𝒓𝒚²⁰

210 25 104
                                    

"Beni rehin alman gerekiyor muydu gerçekten?"

Lloyd geri geri yürüyerek labirentin içine girdi ve havaya birkaç el ateş etti.

"Eğer yaklaşırsanız neler olacağını tahmin edebiliyorsunuzdur!"

Lloyd hiddetle bağırdığında Lana belindeki silahı yerine koydu.

"Evet beni kaçırma amacın ne?"

"Sevişeceğiz."

Lloyd üstündeki gömleği ve pantolonunu çıkarttıktan sonra yere bıraktı ve kadına ilerledi.

Lana ceketini ve gömleğini çıkarttıktan sonra ona ilerleyen adama yaklaştı ve dudaklarına kapandı.

Lloyd, genç kadını kucağına aldığında Lana ondan bu kadar sert davranmasını beklemediği için küçük bir çığlık attı.

Abisi labirentte onu arıyordu ve o, labirentin en ücra köşesinde sevgilisi ile sevişiyordu.

Lana kadını soğuk taşa yatırdığında Lana titrediğini hissetti.

Hava serindi. Lloyd kadının sütyeninin açık bıraktığı kısımları öperken, Lana da adamın saçlarıyla oynuyordu.

Bacaklarını sıkıca adamın beline sardı ve sürtünmeye başladı.

Hemen altındaki, adamın sertleşmiş erkekliğini hissedebiliyordu.

Lloyd kadının sütyenini çıkarttı ve ay ışığının altında parlayan teni ile ilgilendi.

"Bacaklarını arala."

Göğüslerinden karnına kadar dili ve öpücükleri ile upuzun bir yol çizdi.

Kadının ıslanmış külotunun üstünden öpücüklerini bıraktı ve çamaşırını çıkarttı.

Lana'nın göğüs kafesi sıkışıyordu. Her hücresinde hissettiği hazzı anlatmak mümkün değildi.

Lloyd kadının bacaklarını omuzlarına aldı. Kadının çekirdeğini dudakları ile birleştirdiğinde, Lana derin bir nefes aldı ve inledi.

"Tanrım, Lloyd."

"Evet bebeğim adımı inle."

Birkaç dil darbesinden sonra Lana geldiğinde adamın gitmesine izin vermedi ve saçlarından tutup başını kendine bastırdı.

Lloyd kadının bir kere daha boşalmasını sağladığında kadının üstünden kalktı.

"Kalçanı dön."

Lana ona söyleneni yaptı. Kalçasını adama döndü.

Lloyd kadının deliğine bir süre masaj yaptıktan sonra kendini beklemeden kadının içine itti.

Lana hissettiği doluluk hissi ile inledi.

Lloyd yavaş bir tempo ile kadının içinde hareket ediyordu. Lana ise Lloyd'un adını haykırıyordu.

Lana yerdeki çimenleri sıkmaya başladı.

Lloyd geldiğinde, Lana da onunla beraber bir kez daha geldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lloyd geldiğinde, Lana da onunla beraber bir kez daha geldi. İçine akan sıcak sıvıyı hissedebiliyordu.

Nefes nefese kalmıştı ve boğazı kurumuştu. Nefeslerini toparlandıktan sonra giyindiler ve labirentin içine ilerlediler.

293 kelime.

Lizzie gifi kullanmasam olmazdı kdgdkdhkdhdkdh

Vanish || Lloyd Hansen Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin