Zeus, Hera'yı Leto ile aldattığında Hera Leto'ya lanet etti. "Güneşin doğduğu hiçbir yerde doğuramasın!" dedi. Poseidon Delos Adası'nda Leto'yu koruma altına aldı. Artemis ve Apollon sağlıklı bir şekilde doğdu. Hera peşlerini bırakmadı. Ejderha Python'u gönderdi. Güçlü Apollon tanrısal oku ile ejderhayı öldürdü.
Hera durmadı. Zeus'un Athena'yı kafasını yararak doğurmasını kıskandı. Hera da kafasını yararak bir çocuk dünyaya getirdi. Hera çocuğun çirkinliğine dayanamadı. Olimpos'tan aşağı attı onu.
Bundan çağlar sonra, milat öncesi yıllarda yaşanan olayların tekrar meydana geldiği tanrı soyunda, Hyun-Ok eşini kıskanarak kusurlu bir çocuk doğurdu. Ancak farklı olarak, bu kez çocuğu atamadı. Yaşamasına izin verdi. Yaşadıkça pişman oldu. Başını yararak doğurduğu kusurlu çocuk tanrı soyundan gelen tek omega oldu.
Tıpta çok başarılı olan, sarışın güzel vücudu, zekası, kahinliği ve dövüş yetenekleriyle kendine hayran bırakan Apollon'un vasiyetini yerine getirmek için şartlar hazırdı. Seçilen elçinin Apollon'un yaşamaması için her yolu deneyen Hera'nın sırrını açığa çıkarması gerekiyordu.
ŞARKI LİSTESİ
Astronomy – Conan Gray
Dancing With Our Hands Tied – Taylor Swift
Fire On Fire – Sam Smith
I Know Places – Taylor Swift
Wildest Dreams – Taylor Swift
Lovely – Billie Eilish, Khalid
Perfectly Wrong – Shawn Mendes
You and I – One Direction
Dusk Till Down – Zayn ft. Sia
Dark Paradise – Lana Del Rey
Die For You – The Weeknd
Persephone – Tamino
ŞİMDİ OKUDUĞUN
başka bir evrende - taegyu
FanfictionApollon'un elçisi, Hera'dan intikamını almak için yola çıktı. omegaverse, angst