Wspomnienia bywają bolesne

438 22 6
                                    

„-Wygraj dla niej walkę"

„Trzy rundy i mój los, chociaż tym drugim przejmuję się mniej"

„-Kocham Las Vegas, bardzo

-A Nate'a kochasz?

-Absolutnie"

„-Kurwa, dlaczego musicie to robić akurat na mojej ulubionej poduszce?"

„-Nathaniel, może byś mnie przedstawił? [..]

-Cameron Wilson - powiedziałem, potrząsając delikatnie jej dłonią.

-Victoria Clark

- Ukrywał cię przede mną i nic nie powiedział. - zaśmiałem się, udając oburzonego. - Czuję się teraz pominięty, drogi przyjacielu. - zaśmiałem się, spoglądając na Nathaniela

- Teraz ci mówię. To Victoria Clark. Moja koleżanka."

„-Bo nie jesteś Victrorią"

„-On nie walczył, żeby wygrać."

„-Przestań się przed tym wzbraniać i pozwól sobie zacząć go kochać. - powiedziałem poważnie, licząc, że Victoria to zrozumie. Zasługiwali na siebie wzajemnie. Co prawda nie wiedziałem przez co razem przeszli, ale Nathaniel był przy niej szczęśliwy."

„- Wiesz, że cię nie znoszę. Właściwie przez większą część czasu tak jest. Wręcz kosmicznie nie cierpię, kiedy każesz mi oglądać te durne tureckie telenowele. [...] Ale mimo tych wszystkich rzeczy... cholera, nie zmieniłbym cię na żadną inną siostrę. Jesteś upierdliwa, jędzowata, wkurzasz mnie jak nikt inny, do tego cały czas krzyczysz i rzucasz się o głupoty, nie wspominając o wyjadaniu całego żarcia. I przysięgam, że powiem to pierwszy i ostatni raz. Kocham cię Vic. I zawsze będziesz mogła na mnie liczyć, gdy będzie ci źle. Wszystkiego najlepszego z okazji tych gównianych urodzin."

„- Przeszliśmy razem totalne gówno, Theo. Poważnie, nie wiem, jakim cudem w ogóle jesteśmy tu, gdzie jesteśmy. I, cholera, nawet nie wiesz jak jestem ci wdzięczna za to, że cię mam. Po prostu... kurwa, kocham cię i zrobiłabym dla ciebie wszystko, mimo że nie zawsze to okazuję. Tak naprawdę to ty byłeś ze mną gdy tata odszedł, gdy odszedł Nate..."

„-Słońce. To całe miasto z tymi wszystkimi ludźmi, może się pierdolić, jeśli na szali jest twoje szczęście."

„-Chciałabym z nim spróbować, okej?"

„-Bo tylko ja pokaże ci świat, który chcesz widzieć"

„-Książe w czerwonym mustangu uratował księżniczkę z zamkniętej wieży? Och, jakie to dramatyczne"

„-Jestem Darcy"

„Nie odejdę"

„-Słyszałam ją. Uwierz, to zupełnie wystarczyło."

„On wytarł te łzy dłońmi którymi nie był w stanie poruszać przez ból"

„-Aktualnie to Jasmine chce zabić Chrisa, bo ten wypaplał, że chodzi z Theo"

„-Udanego życia"

„-Tak, jak mówiłem. Zasługujesz na cały świat, Clark"

„-Wszystko będzie dobrze kochanie. Zaraz przyjedzie pogotowie. Wytrzymaj chwilkę.

-Ale-ale wiesz to p-prawda?

-Co wiem, kochanie?

-Wiesz, że cię kocham.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Oct 28, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Pogrzeb NatoriiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz