1.BÖLÜM

2.8K 62 4
                                    

MECBURUM
1.bölüm- üzen sınav..

•••
BÖLÜM ŞARKISI- seninle olmak varya (Bayhan)

Hızlanan yağmur'la daha hızlı koşmaya başladım ama nafile sırıl sıklam olmuştum bile,
Nihan'ın evini görmem ile 'şükür' diyerek nefes aldım.

Nihan en yakın arkadaşımdı, ikimizde 19 yaşındaydık 2 gün sorna üniversite sınavına girecektik.

Nihanın ailesi çok ünlülerdi, annesi babası ve 2 tanede abisi vardı, yavuz abi 24 yaşında babasının şirketinde çalışıyordu.

En büyük abisi ise korkut 30 yaşındaydı, ismi gibi korkunç bir insandı herkes ondan çekinir korkardı ailesi bile.

Abisi korkut ayrı eve çıkmış yanına nihanı da almıştı evlerinde misafir kabul etmez sevmezdi. Nihana ne zaman nedenini sorsam korkut atlar "bu eve sadece sen girebilirsin." Der konuyu kapatırdı. Onun evde olmadığı zamanlar hep gelmek isterdim ama nihana ne zaman gelsem herzamanki baş köşesinde oturduğunu görürdüm.

Kapının önüne geldiğimde zile bastım 5 saniye sonra kapı açıldı ve nihan göründü. "Hoş geldin bebek" dedi. Üstümü süzüp "kanka çok pis ıslanmışsın yaw" dedi.

"Hoş buldum aşkım, ay hiç sorma gelene kadar neler çektim." Dedim sarılırken salonun kapısına geldiğimizde onu gördüm, 'korkut keskin' i köşesine çekilmiş, bir ayağını diğerinin üstüne atmış elleri koltuk kenarında sol elinde herzamanki tesbihi vardı.

Girer girmez kapıdaki gözleri beni buldu gözlerinde anlamadığım bir ifade oluştu.
"Merhaba korkut" dedim titreyen sesim ile evet biliyorum benden büyük abi demem gerekiyor. Ama ne zaman abi desem bedeni kasılır gözlerinde öfke oluşurdu. Onun korkusundan artık abi demeyi bırakmış ismiyle hitap ediyordum. -utana sıkıla-

Dudakları aralandı "hoş geldin hazan" ismimi söylerken sanki güzel birşey söylüyormuş gibi dedi. Baş selamı verdim gözleri üstümde gezindi tekrar gözlerimde durdu. "Islanmışsın nihan hazana kıyafet ver üstünü değişsin" itiraz edecekken " sözümün üstüne söz söyleme ne dediysem onu yap" dedi. 'ukala!'

"Tamam" diyebildim sadece nihanla odasına girdik, dolabından kışlık pijama çıkarıp bana verdi. Alıp giydim saçımıda beraber kurutup odadan çıktık.

Aşağı indiğimizde nihan L koltuğun ucuna oturdu tam yanına gidecekken korkutun korkutucu sesini duydum "buraya gel" dedi eliyle yanına vurarak nihana baktım 'gel' diye gidip yanına oturdum, elini başımın üstünden geçirip arkaya koydu. Nihan da yanıma gelip oturdu. 'korkutun bu hareketlerini hiç anlamıyorduk nihanla ikimizde sadece aklımızdaki sorunun olmamasını diliyorduk'

Nihanın sorusu ile üzuntüyle iç çektim "2 gün sonra sınav var kanka ne hissediyorsun" dedi.
"Off hiç sorma ya berbat hissediyorum" dedim üzuntüyle nihana cevap vermeden yanağımda koca el tutup yüzümü çevirdi. "Bir daha o boktan sınav yüzunden üzüldüğünü görürsem istemediğin şeyler yaparım sana hazan" dedi yüzumü okşarken sadece gözlerine baktım şaşkınca başımı salladım. 'oluyormuydu yoksa?'

Aferin der gibi baktı ve yüzümü bıraktı sanki istemeyerek bırakmış gibiydi, O sırda nihanın sesini duydum "boşver be kanka nasıl sa bu 2. Girdiğin sınav ilkinde hatan var bundada olmaz canım" dedi. 'inşallah kardeşim'

Yüzüme vurulan gerçekle hayal kırıklığına uğradım bu benim 2. Girdiğim sınav ilkinde kaybetmiştim o zaman çok çökmüştüm bitkindim nihan gel bizde kal demişti onlara gitmiştim o gün ve korkut yurtdışından gelmişti akşam beni o halde görunce öfklendi yine bu tarz konuşma yapmıştı. Çok şaşkındım korkutun neden bana Böyle davrandığını bilmiyordum ve hala bilmiyorum. ' tahminimiz var ama inşallah o değildir.'

"Nihan!" Sert sesi ile kendime geldim, içimden boşver geriyi, ileriye bak diye geçirip sakin olmaya çalıştım. "Pardon abi" nihanın titrek sesi ile ona bakıp gözlerimi açıp kapattım bu işerat 'sakin ol' anlamındaydı.

Korkutun güzel kızı hazan..
...

BÖLÜM SONU..

YENİ HİKAYE ♥️

BEĞENDİNİZMİ😊

YAZILMA TARİHİ/ SAATİ- 09/10/2022 - 4.26

Yayınlanma tarihi/saati - 16/10/2022 - 00.10

MECBURUM (Takıntı+18)-ARA VERİLDİ!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin