Ayy merhaba efendim 🙌
Mecburuma hoşgeldiniz 😊
Oy var ama neden yorum yok 🥺
Yorumda istiyorum 😖 tamammı?Hadi başlayalım 🤭
•••
MECBURUM' 3. BÖLÜMKolumun sarsılması ile gözlerimi zorlukla açtım
Nihan kolumu sarsıyor ve birşeyler söylüyordu ama tam anlamıyordum kulağıma uğultulu geliyordu.Gözlerimin ağrıması ile kapattım nihan sarsmayı bırakmış saçımı okşuyordu sesi düzelmiş tam geliyordu. "Canım kalk hadi" gözlerimi açıp nihana baktım.
"Masa hazır abim iner şimdi biliyorsun beklemeyi sevmez azar yemeyelim şimdi"
Nihanın kısık sesiyle oturur hale geldim, gözlerimi okşayıp kendime gelmeyi bekledim.Merdivenden adım sesi duymamla ayağa kalktım
Nihanla salon kapısına yürürken kapı açıldı içeri korkut girdi. Üstünde siyah eşofman vardı.Bize yaklaşırken gözü üstümdeydi yüzümde takılı kalırken yaklaştı bize, 2 3 adım daha atıp tam önümde durdu. "Günaydın" dedi. Başımı hafif eğip "günaydın" dedim.
Gözlerindeki ifadeye anlam veremiyordum çok garip bakıyor çok derinden bakıyordu.
Nolduğunu anlamadan ellerini yüzüme çıkarıp gözüme doğru getirince istemedende olsa kapadım gözlerimi, kalın ve nasır tutmuş parmakları gözlerimi narince okşayıp yanaklarımı okşayarak geri çekildi.
Gözlerimi açtığımda karşımda gözleri koyulaşmış bir adet korkut duruyordu. Yanıma baktığımda nihan yoktu, ne ara gitti bu kız? Başımı ona çevirdiğimde hâla aynı bakıyordu anlamsızca bakıp başımı iki yana salladım. Ne oldu manasında.
Derin nefes alıp "gözlerinde çapak vardı onları aldım" dedi. Anladım diyip mutfağa ilerledim oda peşimden geliyordu. Kapıdan girdiğimde nihan mutfaktaki koltuğa oturmuş bizi bekliyordu telefona bakarak, geldiğimizi gördüğünde "şükür" diye mırıldandı.
Hep beraber masaya geçip kahvaltımızı yapmaya başladık. Nihanın " kanka bu gecede burda kalsana dedikodu yaparız" demesiyle tabağımdaki bakışlarım onu buldu. Gülüp "dünde - taklidini yaparak- ay kanka bu gece burda kalsana dedikodu yaparız diyordun ama uyuya kaldın hanım efendi" dedim.
"hem kalamam arda evde tek eve gitmem lazım bir sürü işim var." Diye ekledim. Nihan tamam manasında başını salladı ve kahvaltısına geri döndü.
Kahvaltımı yaparken telefonum çaldı pardon diyip salona girdim telefonu almak için, arayana baktığımda 'my brother' yazısını görünce açtım benim hem salak hem tatlı erkek kardeşim ardaydı.
"Efendim" boğaz temizleme sesi kesildiğinde "abla" diyen çatallı sesi duyduğumda kaşlarımı çattım hastamı olmuş? "Ablam" dedim soru sorar gibi çıkan sesimle, ayak sesleri duyduğumda önüme baktım kokut ve nihan gelmişti.
Nihan soru sorar gibi baktı korkut ise kaşlarını çatmış tam gözlerimin içine bakıyordu. Ardadan ses çıkmayınca ben konuştum " ablam noldu?" Dedim. Arda boğazını temizleyip "eve gelmen lazım" dedi "acil" kaşlarımı çatıp sert sesimle "geveleyip durma şu lafı! Düzgünce söyle noldu.!" Dedim.
Hem sinirli hemde endişeliydim nolmuştuda telaş yapmıştı. Umarım kötü birşey yoktur.
Arda derin nefes alıp sanki dayanamamış gibi bağırarak "eraylar geldi bağırıp çağırdı kinini kusup gitti şimdide yengeye sarmış kadını dövmüş hastanelik etmiş hastanedeyiz buraya gelmen lazım Eray ortalığı dağıtıyor onu anca sen durdurursun.! Abla çabuk gel" dedi sonlara doğru kısılmış sesiyle.Arda okadar bağırmıştıki sesi dışarıda çıkmıştı nihan ile korkutta duymuştu ardayı, nihan kaşları çatık eraya soverken korkut ellerini sıkmış gozlerini kapatmış nefes alıyordu çok korkunç görünüyordu.
"Tamam ablacım sen sakin ol yengenin yanından ayrılma ben gelicem erayada izin vermeyin içeri girsin." Dedim arda tamam diyip kapttı telefonu kapıya doğru gidecekken o korkunç sesi duydum .
"Buraya gel" tam konuşacakken "evde oturuyorsunuz dışarı çıkmıyorsunuz ben gelene kadar o sikik herifi ben halledecem" dedi.
Susup tamam dedik. Korkut giderken kolumu okşayıp "sıkma canını parçalayasım geliyor o iti" dedi.••
Korkut gideli 2 saati geçmişti ardayı arayıp durumlar nasıl dediğimde "korkut abi öyle bir kafa attıki eraya Eray duvara uçtu abla görmen lazımdı." Dedi heyecanla erayın karısı Sıla'nın durumunu sorduğumda iyi demişti içim rahatlamıştı resmen sılayı tanıdığımdan beridir çok severdim iyi kızdı.
Nihanla oturup kahve içip dedikodu yapmıştık kahveden sonra etrafı toplamaya başlamış anca bitirmiştik. Nihan yukarları bende aşağı katı toplamıştım.
Şuan ise mutfakta yemek yapıyordum mercimek çorbası ocağın üstünde pişerken kek çırpıyordum kakaolu kek yapacaktım.
Tepsiyi fırına atıp elimi yıkadım mercimeğe bakıp piştiğinden emin olduktan sonra ocağın altını kapatıp tencereyi yere koydum. Soğumasını bekliyecektim.
Salona girdiğimde nihan koltuğa uzanmış telefona bakıyordu. Bende gidip diğer koltuğa uzandım. "Bitti mi?" "Yere koydum soğuması için" dedim.
Başını salladı ayağı kalkıp "bende gideyim salatayla makarnayı yapayım" bende kalkacakken eliyle dur işareti yapıp " sen yat aşkım çok yoruldun bugün güzelce dinlen yemekten sonra abim hakkında konuşacağız seninle" dedi. "Oluurr" dedim.
Abim hakkında konuşacağız demişti bencede konuşup çözmemiz lazımdı.
Çünkü korkut beni korkutuyordu özellikle son zamanlarda yaptığı harekleri feci şekilde korkmamı sağlıyordu.
•••
Ayy bölüm sonuıı
Nasılsınız?
Karakterler nasıl gidiyor sizce?
Korkut?
Hazan?
Nihan?
Arda?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MECBURUM (Takıntı+18)-ARA VERİLDİ!!
Misterio / SuspensoDİKKAT- +18 sahneler vardır.! Cinsellik, küfür içerir.!