Biliyoruz ki Victoria Bella'nın peşindeydi. Amacı James'in intikamını almaktı ve bunun için Riley diye bir salağı kandırmış, onu seviyormuş gibi davranarak onu kullanıyordu.
"Victoria aşkım Deya'yı gördün mü?" diye sordu Riley.
"Deya kim Riley??" diye cırladı Victoria.
"Ordumuza yeni bir vampir katmıştım."
"Vampir halinle rüya görecek kadar malsın, olsa burada olur!!"
***
Daha önceleri pis işlere bulaşmış olan Jasper genç vampirlerle nasıl savaşacağını biliyordu ve Deya'ya da öğretti.
"Aferin Deyacım çok güzel öğrendin."
"Eyvallah Jasper reyiz."
"Nasıl bu kadar çabuk öğrendin?"
"Veletlerden anlarım, genç vampirler çok farklı değil." dedi Deya. Evin en büyük çocuğuydu kendisi...
Savaşın önceki günü planlar hazırdı. Bella Edward Jacob üçlüsü ile Deya da çadırın orada duracaktı. Bella ile Deya konuşurlarken Bella Deya'yı kalbinden vurup bedenini olmasa da ruhunu öldüren o haberi verdi...
"EDWARD BANA EVLENME TEKLİF ETTİ!!"
"NE?! KABUL ETTİN Mİ??"
"EVEEEEET!!"
"AAAAHHHHH..." diye inledi Deya. Bella oradan zıplayarak uzaklaşırken "CHARLIE'Yİ SİZE YEDİRTMEEEEEM!" diye haykırdı. Ama kimse onu duymadı.
Sonunda o gün gelmişti!! Jacob Bella Edward üçlüsü çadırın içindeyken Deya Seth ile (tanımayan cahiller varsa kendisi kurt adamlardan biri) dışarıda nöbet tutuyordu. Deya devasa bir kurta dönüşmüş Seth'in yanına kıvrıldı ve Seth onu ısıttı, çünkü hava çok soğuktu. Allahtan Deya çadırın içinde olanı bilmiyordu!
Ertesi gün Riley ve Victoria bunları bulmasın mı?? Jacob yanlarında değildi (trip atıp gitmişti ve Bella onu bulup öpmüştü, tam olarak neden yazar hatırlayamıyor, Allahtan Deya bu öpüşmeyi de bilmiyor) bu yğzden onları sadece Edward ve Seth koruyabilirdi.
Fakat olan oldu... Deya planı mlanı unuttu!
"AĞAĞAĞĞAĞAAĞAĞA ANASKM ANNEEEEE!!! ANA KURTAR BENİİİİİ!" diyerek milleti bırakıp dağdan aşağı koşarak kaçmaya başladı!
"Ay kaçmaktan götüm dondu. AĞAĞAĞAĞAA!"
Deya karşına bir anda çıkan Riley ile jumpscare'ı yemişti! Ama bi sn... Onu daha önce görmüştü sanki...
"Kaçamazsın heheheee!" dedi Riley.
"Sen Seattle'da beni ısıran vampirsin!?"
"A-anaskm sen Deya mısın? Nasıl olur, sen... İnsansın?"
Bunun ardından Riley'in yüzü bir vampirin yüzünün solabileceği kadar soldu ve gözleri fal taşı gibi açıldı. Sonra aniden haykırdı.
"AAAA BU NORMAL OLAMAZ! BEN KAÇAR! AFFET DEYA ABLAAAA!!"
Deya çok şaşırmıştı. Riley onda kendisinin bilemeyeceği ve baş edemeyeceği süper güçler olduğunu düşünmüştü muhtemelen. Aslında haklıydı. Deya'nın muhteşem keskin zeka gücü vardı. Ayrıca çok cesur bir kızdı.
Edward ile Bella'yı gördü sonra. Ona kızacaklarını düşünüyordu, ama onlar onu bir kahramanmışcasına karşıladılar.
"Aferin Deya! Riley'i oyaladın ve sayende Victoria'yı öldürdük!" dedi Edward.
Deya şaşırmıştı.
"Aaaa... Kaçtım ben aslında... Göt korkusu..."
"Afferin sana!" dedi Edward neşeyle, onu duymamışcasına.
"Sen benim canım kankamsın!" diye neşeyle Deya'ya sarıldı Bella da. Deya yüksek sesle ofladı. Edward daha az önce cinayet işlemişti, Victoria'yı öldürmüştü! Victoria tam bir yelloz şeytandı ama yani bu kadar kolay mıydı cidden?
Neyse ki bu savaş da zaferle sonuçlanmıştı en azından.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
deya'nın maceraları | deya in twilight | TAMAMLANDI!!!!
Fanficdeya alacakaranlık kitaplarını okuyup hiç beğenmediğinde bella ve edward'ı ayırmaya karar vermişti. ve bunun için ilk olarak bella'nın bff'i olmalıydı... deya hikayelere girip orada bir karakter oluyor. inanılmaz maceralar yaşıyor. kendisi bir gün t...