Gyula maffia

21 2 0
                                    

Gyula idegesen felállt az agybol, hirtelen azt hittem bantani akar, de csak megvetoen nézett ram, majd hevesen megcsokolt. Felkapta a taskajat és úgy pofán baszott vele hogy kikoptem az egyik szemfogam.
Omlott a ver a szambol, ő csak mosolygott, majd a szemembe nézett és lenyalta a csorgo vert a szam szelerol.
Idegesen neztem ra, de ő csak sunyin mosolygott, majd megvillantotta kavesarga fogait, amitol telibe okadtam az arcat.
Felalt az agy mellol, mint akinek sürgős dolga van, mikozben a savanyú darabos hanyas csopogott a vaszonkabatjarol.
Kiviharzott az ajton, vele szemben jött a nover, aki persze csodalkozva állt félre az utjabol.
Én és a noverke ertetlenkedoen neztunk egymasra, persze én tudom miért ment el...
Szegeny Gyula idegbeteg..hatalmas megtiszteltetes volt szamomra hogy ezt elmerte nekem mondani. El se tudom képzelni mekkora teher esett le a sziverol.
Pár percel kesobb hangos szirenazast hallottunk a korhaz parkolojabol. Egeszen a 4.emeletig korbevettek az epuletet.
Gyula megolte a recepciost.
Megcsonkitva, elverezve fekudt a 68 éves Ildiko néni a padlocsempen. Páran hallottak a hangos sikitozasat. Gyula felvagta a gyomrat, majd a belevel folytotta meg.
A rendorok ki akartak kerdezni, mivel gyula akkor mar nem volt a helyszinen.
Elmenekult és egy hasznalhato nyomot sem hagyot.
Persze én hazudtam. Szerelmes vagyok.

GyulaWhere stories live. Discover now