PART 2

1.2K 193 8
                                    


WANG YIBO POV

ආහ් ? මොකද ඒ උනෙ ? ඇයි එ? මොකද එ? කොහොමද එ ? ඒ අයියා මගෙ කට කෑවනෙ.බඩෙ සමනල්ලුත් පියාඹනව වගෙ.තූ යන්නද දන්නැ.

ලිම් මාමා ඇවිත් ගෙදර එක්කන් යනකොට මම ඒක එහෙම්ම අමතක උනා.

XIAO ZHAN POV

ආහ් ...!! චූටි කොල්ල !! මගෙ හිතෙන් අයින් වෙන්නෙම නැ.මට එයාව ආයෙත් දකින්න ආසයි.ඒ මාශ්මෙලො ලිප්ස් ආයෙත් කිස් කරන්නොන.

හදිස්සියෙම මගෙ කැබින් එකෙ දොර ඇරුන.ඒ ආවෙ haoxuan.

"Xuan මම ඉල්ලපු දේ හොයාගත්තද ?" මම ඇහුව.

මට මගෙ චූටි පැටිය ගැන තව දෙවල් දැනගන්නොන.එයා ගැන හැමදෙම දැනගෙන එයාව මගෙම කරගන්න මම ආසයි.

"ඔව්.හොයාගත්ත.ඒ වගෙ දෙයක් අසාර්තක වෙනව මම ඔයගෙ ලේකම් වෙලා ඉන්නැනෙ" Haoxuan කිව්ව.

"දැන් කියන්න ඔයා හොයාගත්ත ඒව මොනවද කියල" මම කිව්ව

"හරි.කොල්ලගෙ නම වැන්ග් යිබො.වයස 16 යි.wang compony එකෙ උරුමක්කාරය වගේම මැරුන. wang qiren සහ wang caramen ගෙ එකම පුතා.එයා ගුසු විද්‍යාලයෙ ඉගෙන ගන්නෙ.එයා හුරතල්,හුරුබුහුටි හැමොගෙන අවදානෙ දිනාගෙන ඉන්න ලස්සන කොල්ලෙක්.එයාව බලාගන්නෙ වැන්ජ් මන්දිරෙ සේවිකාවන් වගෙ සේවකයො හතර දෙනෙක් ඉන්නව.පොත් කියවන්න , ඉගෙන ගන්න ,බයිසිකල් පදින්න,මල්වලට කැමතියි.තාම කිසිම ලව් එකක් නම් නැ.ඒ තරම් අහිංසකයි.එයාට කැමති අය ගොඩක් හිටියට කොල්ලා උන්ව යාලුවො විදියටම සලකල ආශ්‍රය කරනව" Haoxuan එක දිගට කියාගෙන ගියා.

Haoxuan කියපු හැමදේකින්ම මට හිනා ගියා.එයා හරිම හුරුබුහුටියි.ම්ම්ම් එයා මගෙ විතරයි.ඒ වෙනස් වෙන්නැ.

"ඒත් ඇයි ඔයාට මේ ලමය ගැන දැනගන්නොන ?" Haoxuan ඇහුව

"මොකද එයා මගෙ" මම කිව්ව

" ඔයා ඇත්තටමද කියන්නෙ?" Xuan ඇහුව

"ඔව් ..අනිවාරෙන්.Haxuan , රෝස මල් බොකි එකයි චොක්ලට් බොක්ස් ටිකකුයි ගන්නව.එවා එයාට දෙන්නොන" මම කිව්ව.

"Ok , Sir" xuan කිව්ව.

WANG YIBO POV

මම සෝෆා එකෙ ඉදගෙන ගේම් එකක් ප්ලේ කරද්දි එක පාරට දෝරෙ බෙල් උඩ මොකෙක් හරි වාඩි වෙලා ඉන්නව වගෙ ඇහෙන්න ගත්ත.

THE MAFIA'S OBSESSION 🔞  [ COMPLETE ✔️ ]Where stories live. Discover now