להוציא את התוכנית לדרך

128 8 22
                                    

לרוץ דרך הקיר בפלטפורמה 9 ושולשה רבעים תמיד היה אחד מהדברים שפרסי אהב. אנשים החשיבו אותו כשחצן משעמם, משבית שמחות שאף פעם לא עושה כיף. יכול להיות שהם צודקים, אבל הפלטפורמה הזאת תמיד הביאה לו שמחה גדולה, בדרך מסוימת היא הוציאה ממנו את הילד הפנימי שבו. הוא זכר את הפעם הראשונה שהוא רץ דרך הפלטפורמה. הוא היה בן 11, נמוך בהרבה ממה שהוא עכשיו והיה לו שיער מעט ארוך יותר(שהוא גזר ברגע שהגיע להוגוורטס בגלל שהוא רצה שהמורים והעמיתים לקחת אותו ברצינות). אחיו רצו אל תוך הקיר ונעלמו.

'אתה מפחד, מתוק?' שאלה מולי.

'זה כואב?'

'מובן שלא,' היא ענתה, 'זה כמו לעבור דרך הרוח, לא מזיק כלל. אתה רוצה שאבוא איתך?'

פרסי רק הנהנן.

'אנחנו רק צריכים לרוץ ב-3, 2, 1'

פרסי הרגיש שרגליו כמעט ויתרו בעוד הוא התקרב והוא עצם את עיניו בחוזקה לפני שהם פגעו בקיר. להפתעתו זה היה בדיוק כפי שאמו אמרה שזה יהיה, כמו לעבור דרך רוח.

"זה לא זמן להתמקד בזכרונות", הוא יצא מזה והלך דרך הקיר.

שניה מאוחר יותר הוא היה בפלטפורמה הידועה, מסתכל על הרכבת שעמדה שם בנחת. רון דיבר עם הארי, ג׳יני פטפטה עם איזו חברה, לי ג׳ורדן הראה לתאומים משהו שנראה כמו זיקוקים באופן מחשיד, אבל לאחר בדיקה התברר שזה היה בסך הכל ממתק. פרסי אף פעם לא אהב ממתקים אז הוא מעולם לא ביקר במקומות כמו הדובשנרייה ולא יהיה מסוגל לזהות אף אחד מהמתוקים הצבעונים או מלאי הדמיון שלהם.

"היי, פרס," מישהו קרא בשמו. זה היה ילד בשם מייקל, מדריך של רייבנקלו. פרסי נפרד מהוריו ורץ לילד בעל השיער החולי.

"תודה שהצלת אותי, אני ממש הייתי צריך להתרחק מהאחים שלי טיפה."

"שכח מזה, כולנו צריכים את זה לפעמים. שמעתי שמינו אותך למדריך ראשי," הוא אמר.

"שמעת נכון." פרסי נכנס לרכבת והם ישבו בתא הפנוי הראשון שראו.

"זה כלכך מגניב. אח שלי היה מדריך ראשי לפני 5 שנים, הוא אמר שזה היה הדבר הכי טוב שאי פעם קרה לו. הוא עובד עכשיו בגרינגוטס."

"היי פרסי," פנלופה קלירווטר בדיוק נכנסה.

פרסי הביט בה.

"או, היי, איך את?"

"יותר טוב, אתה?"

"בסדר."

"את רוצה לשבת?" מייקל שאל אותה.

"בטח," היא אמרה מסתכלת על פרסי, מקווה שזה לא יהיה מוזר מידי.

הרכבת התמלאה בתלמידים במהרה ועוד מעט היה זה זמן לבדיקה. פרסי נשאר לשבת במושבו בעוד שמייקל, פנלופה ומדריכים אחרים ביצעו בדיקות לאורך הרכבת כדי לוודא שהכל בסדר. לאחר כמה דקות הוא נעמד והלך למסדרון. הוא ראה את אליסיה ספיניט משחקת קלפים עם חברים שלה, הוא ראה כמה בנים משנה ראשונה מתבדחים ולבנדר בראון שרה.

Things I hate about you (Perciver)//מתורגםWhere stories live. Discover now