במשך השבוע הבא פרסי ואוליבר היו כמעט בלתי מופרדים. הם היו מתנשקים ומתחבקים מתי שרק יכלו(מה שהיה מאוד לחוץ בזמנים בשל אימוני קווידיץ׳ והלימודים לכישפומטרי). מערכת היחסים נשמרה בסוד, אפילו מהתאומים ומקלאגן.
במהלך השבוע הזה אוליבר הבין כמה הוא באמת נהנה מהנוכחות של פרסי. לא רק שהוא היה מושך מבחינה פיזית הוא היה גם אתגר, יצור נוירוטי שבכל יום חשף את עצמו הפנימי יותר אליו. החנוניות שלו הפכה כה חביבה ככל שהזמן עבר שאוליבר רק חיכה כבר לשמוע עוד עובדה משעשעת יוצאת מפיו.
כאשר פרסי הגיע לחדר המעונות לאחר למידה קפדנית של חיי המוגלגלים, אוליבר הורה לי לעצום עיניים.
"הבאתי לך את זה, טה דהה." הכריז אוליבר בשמחה על המתנה שקנה לפרסי.
זאת הייתה חולצת קווידיץ׳ יפהפיה בצבע אדום וזהב עם שרוולים ארוכים והלוגו של בית גריפינדור עלייה.
"אולי, אני לא יודע מה לומר." פרסי לא היה שמח כל כך מהמתנה. נדמה היה שאוליבר שכח כי פרסי שונא קווידיץ׳.
"תגיד שאתה אוהב את זה." פרסי לא יכל לשבור את הלב המרוגש של אוליבר אז הוא אמר שהוא אוהב את זה.
"הלוואי שתלבש אותה למשחק הקוודיץ׳ בשבת. אני יודע שאתה לא אוהב קווידיץ׳, אבל בבקשה תבוא. בשבילי." פרסי ידע כמה היה חשוב לו שיבוא למשחק הזה.
"אני אבוא, אל תדאג."
"אתה מעולה." אוליבר חיבק אותו וכמעט הפיל אותו.
יום שבת הגיע יחסית מהר ופרסי מצא את עצמו מתארגן למשחק ספורט בפעם הראשונה בחייו. למען האמת, לא לגמרי הראשונה, הוא עדיין זוכר את אבא שלו לוקח אותו, ביל וצ׳ארלי למשחק כשהיה צעיר. אבל 10 שנים חלפו מאז.
הוא לא ראה את אוליבר באותו יום, הוא רק הרגיש נשיקה מהירה על הלחי שלו בבוקר, כאשר אוליבר הלך להכין את עצמו למשחק. הוא יראה אותו בקרוב, בכל תהילת הקוודיץ׳ שלו.
"פרסי, מה אתה עושה כאן?" פרסי הסתובב לראות את רון והרמיוני.
"באתי לראות את המשחק, בדיוק כמו כולם."
"לא ראינו אותך לאחרונה, אתה עסוק מדי?" הרמיוני שאלה.
"כן, בחינות כשיפומטרי וכאלה."
"או תראו. השחקנים עולים למגרש."
"יש לך עוד מהמשקפות האלו, רון?" פרסי שאל.
"יש לי עוד אחת, למה?"
"אני רוצה לראות את המשחק טוב יותר".
רון סימן להרמיוני שפרסי משוגע מאחורי הגב שלו.
"אתה בסדר?" רון שאל עם חשש כבד.
"כן, אני בסדר," פרסי אמר בכעס.
YOU ARE READING
Things I hate about you (Perciver)//מתורגם
Fantasiaרון והרמיוני מתאהבים בסופה של השנה השנייה שלהם ומנסים לקיים מערכת יחסים. מולי שמה לב לזה ולא מסכימה לזה בשל גילם הצעיר. כדי להאט (לא לגמרי לעצור, היא רוצה את הרמיוני כביתה החורגת העתידית.) את מערכת היחסים שלהם, היא אומרת להם שהם יוכלו לצאת רק כשפרסי...