Jak dowiedział się że jesteś w ciąży?

151 2 0
                                    

💙Tyrion Lannister: O twoim stanie dowiedział się od wściekłej kochanki.

💙Eddard Stark: Od Luwina. Mester gdy tylko spotkał namiestnika od razu mu pogratulował.

💙Ramsay Bolton: Stwierdził, że nieco ci się przytyło i wtedy się dowiedział.

💙Oberyn Martell: Przez twoje zachowanie. Raz byłaś jak osa, innym razem przypomniałaś baranka. Był bardzo szczęśliwy na wieść o małym Martellu.

💙Tommen Baratheon: Przez przypadek podsłuchał twoją rozmowę z Myrcellą.

💙Tormund: Leżeliście w łożu, wtuleni w siebie, wtedy mu powiedziałaś. Był zachwycony wizją małej dziewczynki pocałowanej przez ogień.

💙Bran Stark: Oczmi twojego wilkora, zobaczył cie przeglądającą się w lustrze, delikatnie głaszczącą swój brzuch. Tak się dowiedział.

💙Khal Drogo: Oboje dowiedzieliście się od Szamanki.

💙Jaqen H'ghar: O stanie błogosławionym powiedziałaś mu w trakcie walki, na początku uznał to za żart i chciał kontynuować pojedynek, jednak kiedy odłożyłaś miecz i przyłożylaś jego dłoń do brzucha...

💙Joffrey Baratheon: Ogłosiłaś dobrą nowinę w dniu jego imienia. Był to najpiekniejszy prezent jaki dostał podczas uroczystości.

💙Theon Greyjoy: Podczas kłótni z Yarą. Na wspomnienie o rodzinie, przypadkiem wspominała o twojej ciąży.

💙Benjen Stark: Zaczełaś jeść więcej niż zwykle, co przykuło jego uwagę.

💙Eddison Tollett: Usiadłaś na niego okrakiem i kazałaś wybrać mu dowolne imię. A kiedy już to zrobił, położyłaś jego dłonie na brzuchu.

💙Robert Baratheon: Obwieściłaś tę wiadomość na polowaniu, zwycięzca mógł wybrać imię dla dziecka. Nie muszę mówić kto wygrał.

💙Jon Snow: Siedział z Tormundem i innymi przy stole. Rudowłosy podał ci kielich z winem, jednak odmówiłaś, mówiąc, że ze względu na swój stan nie możesz pić alkocholu. Jon słysząc to zerwał się z siedzenia i mocno cię przytulił.

💙Daenerys Targaryen: O dziecku dowiedziałyście się od Melisandry, która zobaczyła to w ogniu.

💙Rickon Stark: O twoim stanie huczało całe Winterfell, ale on i tak dowiedział się ostatni.

💙Jaime Lannister: Sama mu powiedziałaś.

💙Stannis Baratheon: Powiedziałaś mu po jego koronacji, był taki szczęśliwy.

💙Robb Stark: Kiedy wrócił z polowania, od razu obieściłaś mu piękną nowinę.

💙Renly Baratheon: Siedzieliście przy kominku. Bałaś się jak zareaguje na zostanie ojcem, w końcu jednak oświadczyłaś, że niedługo zamek wypełni się dziecięcym śmiechem.

💙Yara Greyjoy: Kiedy zaczęłaś wspominać jej, że nie mieścisz się już w swoje suknie.

💙Beric Dondarrion: Został ranny w bitwie, mówiono, że nie przeżyje nocy. Postanowiłaś wyznać mu więc, że zostanie ojcem. Wtedy przebudził się i ucałował cie w czoło, mając nadzieję, że się nie przesłyszał.

Gra O Tron - Preferencje Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz