Medyadaki şarkı için yaşıyorum.. bence siz de dinleyin.
~
"Hadi sevgilim bunu da iç, aferin sana." Taehyung gülümseyerek sevgilisine uzattığı çorba kaşığını geri çekti.
"Hey bana bebekmişim gibi davranmayı kes. Ben bebek değilim!"
Jeongguk sevgilisinin kendisine bir çocukmuş gibi davranmasından rahatsız bir şekilde mızmızlanarak konuştu ancak bilmiyordu ki o hali bile bir bebeğe benziyordu.
"Sen öyle san, sen bebek bir tavşansın."
Taehyung yanaklarını parmakları arasına sıkıştırarak sağa sola çekiştirirken kıkırdıyordu çünkü Jeongguk çattığı kaşları ve sıkıştırılmış yanaklarıyla çok sevimliydi.
"Tamam, pekala bu kadarı yeterli." Jeongguk yanalarını kıstıran parmaklaradan zorlukla uzaklaşırken konuştu.
Taehyung boğazını temizleyerek,
"Tamam o zaman şimdi nasıl bu kadar hastalandığın konusuna gelelim. Üstelik dün gece seni o kadar beklememe rağmen gelmedin?" tek kaşını kaldırarak sordu.
Jeongguk utançla gözlerini kaçırdı. Parmaklarıyla oynarken,
"Bir şey olmadı, sadece yanlışlıkla depoda sıkışıp kaldım." dedi.
Taehyung başını salladı bu sözlere. "Hm, yani orada yalnızdın öyle mi?"
"Evet! Yani aslında şey.."
"Ney?" Taehyung bir cevap bekler gibi suratına bakınca derin bir nefes alıp cesaretini toplamaya çalıştı.
"Aslında.. yanımda o da vardı." sözleri bir türlü ağzından tam çıkmıyordu ama Taehyung sorusunun cevabını öğrenmeye kararlıydı.
"Kim?" diye sordu sabırla.
"Hoseok."
"Ne?" ağzı şaşkınlıkla bir karış açılırken sordu. İkisinin bir araya gelme gibi bir ihtimal var mıydı?
"Hoseok işte, o vardı yanımda."
"Peki bu nasıl oldu?" Jeongguk tekrar derin bir nefes verdi, bunu anlatmak çok zordu.
"Çizimlerini bir türlü bulamayınca bana yardım etmeyi teklif etti ve beraber bodruma indik. Sonra da benim ufak bir hatam sonucu orada mahsur kaldık."
Taehyung şokla açılan ağzını kapatarak, "Vay canına!" diye mırıldandı.
Daha önce ikisinin hiç bir araya gelebilmesi gibi bir düşüncede bile bulunmamıştı. Tahmin edebiliyordu Jeongguk'un ona olan öfkesini bu yüzden aklı almıyordu bu düşünceyi. İkisi aynı ortamda kalmıştı ve ikisi de oradan sağlam çıkmıştı, herhangi bir ceset yoktu.
Şaşırtıcıydı. Jeongguk'un onunla saatlerce olduğu bir yerde, onu öldüreceğinden öylesine emindi ki.. yanılmıştı.
Ardından sessizlik çöktü ikilinin arasına. Düşünüyorlardı. Aslına bakarsanız ikisi de kendini suçlu hissediyordu.
Çünkü ikisi de benzer hatalarda bulunmuştu. Taehyung Hoseok'u saçma ve yersiz bir kıskançlık krizi sonrası öpmüştü ve Jeongguk'sa ortada hiçbir şey yokken bırakmayacağına dair söz vermişti ona..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takeover, vhopekook ✓
Fanfiction𝗝𝗲𝗼𝗻𝗴𝗴𝘂𝗸𝟵𝟳: Sevgiline sahip çık Hoseok, Oldukça yakışıklı. ⑅ Threesome