26. bölüm: yanınızda duramam

649 38 14
                                    

Hoseok, kulağına dolan telefon sesiyle elini yatağının diğer ucunda gezdirerek telefonunu aramaya başladı, gözlerini açacak hali yoktu. Eline değen soğuk, metalimsi şeyi alıp kulağına götürdü rastgele.

Yeni uyanmışlığın verdiği uyuşuk ve kalın sesle,

"Alo," diye mırıldandı, kelimeleri ağzının içinde yuvarlanıyordu.

"Oh üzgünüm sanırım sizi uyandırdım.." hattın ucundaki kadın mahçup sesle konuştu.

"Buraya gelmelisiniz Bay Jung, Bay Kim burada." Hoseok duyduğu isimle gözlerini açıp yattığı yerde doğruldu.

"Ne, Bay Kim mi? Neden gelmiş?" diye sordu.

"Maalesef bilmiyorum bize bir şey söylemedi, direkt olarak sizinle yüz yüze konuşmak istiyormuş." sekreterinin söylediklerini bir süre düşündükten sonra başını sallayıp,

"Tamam, hemen yola çıkıyorum. Kırk dakika içinde orada olacağımı kendisine bildirin." dedi.

Kapanan telefonunu yatağa koyup gözlerini ovaladı. Uyukusunu yeterince alamamıştı. Bunun sebebi elbette misafir odasında uyuyan ikiliydi.

Bütün gece heyecandan uyuyamamıştı, onların hemen yan odada olduğunu bilmek kafasını karıştırıyordu.

Dolaylı yoldan da olsa çıkma tekliflerine evet demişti ama hala kendini yabancı gibi hissediyordu. Deli gibi sarılmak istiyordu onlara ancak sanki görünmez bir güç onu engelliyordu.

Ne yapacağı konusunda çok kararsızdı. Belki de tek ihtiyacı olan biraz zamandı. Bilmiyordu.

Elini yüzünü yıkayarak kendine gelmeye çalıştı, şimdilik daha büyük bir sorunu vardı. Bay Kim.

Şirkete gitmek üzere hazırlanmaya başladı. Uzun zamandır giyindiği gibi yine simsiyah giyinmişti, bunu Taehyung'dan ayrıldıktan sonra bir alışkanlık haline getirmişti sebepsizce. O zamanlar yasını böyle tutuyordu.

Kısıtlı zamanının olduğu bilinciyle hızlıca hazırlanarak odasından çıktı. Odadaki ikili hala uyuyorlardı. Gütültü yapmamaya çalışarak evden ayrıldı.

Arabasıyla yaptığı uzun yolculuğun ardından şirkete ulaştı. En üst kata, odasına doğru ilerledi.

Bay Kim'in gelmesi bir açıdan iyiydi kendisi için, aldığı bazı kararları onunla paylaşmanın vakti gelmişti.

Selam veren çalışanlara gülümseyerek odasına girdi.

Beklendiği gibi Bay Kim odasındaydı, deri ikili koltuklardan birine oturmuştu. Yüzündeki ifade uzun zamandır beklediğini açıkça belli ediyordu.

"Umarım çok bekletmemişimdir." dedi koltukta oturan adamın karşısına otururken.

"Bekledim ancak sorun değil." açık sözlü bir adamdı Bay Kim.

"Sizi burada görmek ne güzel böyle, bu güzel hareketinizin nedenini öğrenmek isterim." bu sözlerle karşısındaki adam gülümsedi.

"Şirketimi ve seni görmek için geldim Hoseok, bunda büyütülecek bir şey yok. Ve seninle uzun zamandır konuşmuyoruz, belki anlatacakların vardır?" tek kaşını kaldırarak konuştu.

Takeover, vhopekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin