2

103 11 18
                                    

Kaminari
Sabah alarmım ile uyandım hazırlandım ve okula doğru gitmeye başladım. Yolda önümden yürüyen Jirou'yu fark ettim. Koşarak ona yetiştim ve elimi omzuna koydum.

-selam jirou!
-Aa! Korkuttun ya aptal
-üzgünüm.
-sorun değil bir dahakine önce konuşmayı dene
-tamamdır

Gülümsedim ve yol boyunca sohbet ettik. Sınıfa girdiğimizde çantamı bıraktım ve Kirishima'nın yanına gittim. Kirishima bana her jirou ile konuştuğumda attığı "o" bakışı attıyordu. Hafifçe koluna vurdum gülerek.

-hadi amaa
-beraber geldiniz bakıyorum kaminari
-ooooof çok işimiz var seninle ne alaka şimdi
-öyle :)

O sırada Aizawa sensei içeri girdi. Hepimiz yerlerimize oturduk ve sensei'in konuşmasını dinlemeye başladık. Sensei ilk gün olduğu için 1 derslik serbest bırakacağını söyledi ve kafasını koyup uyudu. Yapacak birşey bulamadığından resim çizmeye başladım. Jirou'nun yan sıramda oturup müzik dinlediğini görünce dayanamadım ve onu çizdim.

Jirou
Sıramda oturup müzik dinlerken Kaminari-kun'un sürekli olarak bana bakıp durduğunu fark ettim. Resim çiziyor sanırım çizdiği şeye dikkatlice baktım tam olarak bana benziyordu. Yanaklarımın kızardığını hissedebiliyordum. Kaminari beni tıpkı bir melek gibi çizmişti. Neredeyse mükemmel olmuş. Herneyse ya banane çizerse çizsin sanki beni sevdiğinden çizdi. Ya öyleyse? Aman yok be kaminari neden sevsinki beni doğru düzgün konuşmuyoruz bile ama...
Dün de  normalden farklı davranmıştı daha kibardı bana karşı. Off ne diyorum ya ben iyice kafam karıştı. Kafamı iki yana salladım ve telefonumla ilgilenmeye devam ettim. Ta ki biri beni dürtene kadar
Kulaklığımı çıkartıp kafamı çevirdim.

-hey jirou nasıl olmuş?
-... Ben miyim bu?
-ah şey evet. Kötü mü olmuş?
- hayır hayır, sadece şaşırdım bu kadar güzel çizebildiğini bilmiyordum.
-teşekkürler o kadar iyi değilim ama
-kaminari uhm... O resimi bana verebilir misin?
-ha? Y-yani tabiki alabilirsin

Kaminari kağıdın altına birşeyler yazıp bana verdi gülümseyerek. Bende ona karşılık verdim.

-saol
-ne demek

Kağıda baktığımda altında "jirou kyouka en iyi gitaristtir!!" yazıyordu. Gülümsemeden edemedim. Kaminari benden hoşlanmıyor olabilir ama
Sanırım ona karşı boş olmayabilirim.
Kafamı çevirdim kaminari dik dik bana bakıyordu. Alakasız bir şekilde çok utandım ve kafamı hızla geri çevirdim. Kaminari de aynı hareketi yaptı. Neyseki zil çaldı da hemen oradan uzaklaşabildim.
Tüm dersler bitti ve hep beraber yurda döndük. odama çıktım ve üstümü değiştirdim ardından aşağıya kızların yanına indim. Uraraka, yayorouzu ve minayla beraber biraz oturup konuştuk.

M- jirou
J- efendim
M-kaminariyle dün gitar mı çaldınız siz. Yalnız başınıza

Mina bu cümleyi söylerken sırıtıyordu ben ise kaskatı kesilmiştim. Utançtan yüzümde tüp patlamış kadar oldum.

J-aaah şeyy evet n-neden ki
M- hiç öyle merak ettim sadece ama sanırım ship listeme 1 ship daha eklendi tatlım
J- hadi ama! Ciddi misin? Ben ve kaminari mi saçmalama tamam ikimizde gitar çalıyoruz ve iyi anlaşıyoruz ayrıca kaminari komik ve eğlenceli biri ama.. Ne alaka yani
M- hiç :)

Ne saçmaladım lan ben az önce? Rezaletim cidden bu kadar utanç bana fazla geldi ve bir bahane uydurup odama çıktım.
Ben tam odama girerken kaminari kendi odasından çıkıyordu.

-şey bende tam gitar çalarız umuduyla senin yanına geliyordum.
-ah cidden mi şey aslında çok iyi olur ama Bi 10 dakika beklesen sorun olur mu?
-yok tabiki istediğin zaman çalarız
-saool

Hızla odama girdim. Kapıya dayanarak yere oturdum kalbim o kadar hızlı atıyordu ki yerinden fırlayacak sandım. gözüm aynaya takıldı. Biraz rimel ve doğal tonlarda  bir ruj sürdüm, sonrasında saçlarımı tarayıp parfüm sıktım. Aşık olmak böyle bişey mi ya? Yok ya ne aşık olucam annesi sevsin lan o kaminariyi! Of yine  ne saçmalıyorum.
Gitarımı aldım ve kaminari in odasının kapısını çaldım. Gülerek kapıyı açtı ve içeri davet etti. Sandalyesine oturdum o ise yatağına geçti. Birlikte dün çalıştığımız şarkıyı çalmaya başladık. O kadar gergindimki sesim titriyordu.

-iyi misin?
-evet iyiyim
-sesin titriyor biraz da hasta falan mısın
-yok sadece gerildim.
-gerilmene gerek yok harikasın şarkıyı muhteşem söylüyorsun
- saol... Sanırım?

Yaklaşık 1 saat kaminari in odasında gitar çaldıktan sonra kapı çalındı. Kaminari "gel" dedi. İçeriye sero girdi şaşırmış bir şekilde

S- a...
K- noldu?
S- yemek.. Yiyiceğiz de siz napıyosunuz
J-gitar çalıyordukta
K-n-neyse ya! Hadi gidelim.

Kaminari'nin yüzü kızardı. Yanakları kırmızıyken normalden dahada tatlı göründü gözüme hep birlikte aşağı indik ve yemek yedik ardından ortak salonda biraz oturup tek tek odalarımızda çıkmaya başladık. Yayorouzu odasına gittikten sonra bende odama gitmeye karar verdim.

J- iyi geceler ben odama çıkıyorum.
K- bende geliyorum, iyi geceler size.

Kaminariyle merdivenlerden çıkıyorduk bir anda ayağım takıldı ve düştüm. Dizimi merdivene sürttüm agh çok acıyordu.

-ah!
-JİROU! İYİ MİSİN?
-evet. Sadece biraz acıy- aghh
-bekle bakayım

Kaminari nazikçe elini dizime koydu sonrasında beni tutarak kaldırdı kolumu omzuna attı ve beni odama götürdü.

-sen bekle ben buz alıp geliyim
-gerek yok.
-ne demek gerek yok var işte canın yanmıyor mu?
-evet ama gerek y-
-tamam sus bekle beni

Kaminari'nin benimle ilgilenmesi onu daha çok sevmeme sebep oldu. Çok tatlı bir telaşı vardı. Bana yardım etmesi ateşimi çıkarıyor resmen.

Kaminari
Jirou için çok endişelendim yarası çok büyük görünüyordu. Dizi yarılmış resmen hemen aşağıya koşup buz aldım ve Jirou'nun odasına çıktım. Gittiğimde Jirou yarasını elliyip acıyıp acımadığını kontrol ediyordu.

-yaranı elleme

Jirou bana baktı ve kafasını salladı.
Eğildim ve yarasına buz tuttum.
Kafamı yukarı kaldırdım Jirou ile dipdibeydik. Yanaklarımın kızardığını hissettim ve kafamı çevirip ayağı kalktım. Masanın üstüne koyduğum yara bandını aldım ve dikkatlice yapıştırdım.

-daha iyi misin?
-evet çok saol ilgilendiğin için
-ne demek kim olsa yapardı.
- geç oldu. Gidip uyu istersen
-evet.. Öyle olmuş iyi geceler yarın görüşürüz.
-iyi geceler.

Jirou'nun odasından çıktım ve odama girdiğim gibi kendimi yatağa attım. Jirou ile bakışmamız aklımdan çıkmıyordu. Gözümü her kapadığımda onu görüyordum. Onu düşünmeden edemedim. Onu düşündüğüm her an kalbim dahada hızlandı. Sanırım Jirou'yu seviyorum ha?

_______________________________________
Merhabaa bu bölümü o kadar beğendim ki anlatamam çok tatlış birşey oldu ya 😭😭
Eğer sizde bölümü beğendiyseniz lütfen oy verip takip edin ayrıca rica etsem hikayemin duyurulmasını yardımcı olur musunuz uzun zamandır wattpadde olmadığım için
Çoğu takipçim kayıp etmişim eski hype a tekrar ulaşmam yardımcı olursanız çok memnun olurum şimdiden teşekkürlerrrrr <33

906 kelime

kamijirou / songHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin