Jirou
Uyandığımda kafamın üzerinde bir ağırlık hissettim. Gözlerimi bir an yanıma çevirdiğimde kaminariyle uyuya kaldığımızı fark ettim. Utançtan deliye dönmüştüm ya napıcaktım? Tam o an kaminarinin uyandığını hissettim ve hemen kafamı çektim. Kaminarinin kafası boşluğa düştü.-Heey!
-UZGUNUM!Dedim yüksek bir ses ile kaminarinin odasından koşarak uzaklaştım. Ah çok utandım aslında.. Kaminariyle oyle uyuya kalmış olmak. Neyse bu saçmalıklar kafamı yormamalıyım. Dersin başlamasına 10 dakika kaldığını görünce panikten ne yapacağımı şaşırdım. Hemen koşarak formamı giyip çantamı aldığım gibi koşarak okula gittim. Sınıfa girdiğimde zile 2 dakika kalmıştı. Sırama oturup dün geceyi düşünürken tepemde bana telefonumu uzatan kaminariyi gördüm. Hızla nefes alıp verirken gülümsedi.
-bunu unutmuşsun.
-şey.. Saol s-sanırım?
-ne demekKaminari yanıma oturdu, hemen ardından Aizawa sensei içeri girdi.
Dersin ortalarında Kaminari kitabının kenarına yazdığı yazıyı bana doğru çevirdi ve okumam için beni dürttü.
"dün seni rahatsız ettirecek bir şey yaptıysam üzgünüm :("
Gözlerimi Kaminariye çevirdim gerginlikle bana bakıyordu. Elindeki kalemi alıp Kaminarinin yazdığı şeyin altına "sorun değil" yazdım Kaminari bana bakıp gülümserken Aizawa sensei lafa girdi.A- bugünlük bu kadar ancak son olarak duyurma gereken birşey Var. UA 'da bir müzik yarışması düzenleniyor, her sınıftan iki kişi katılıp sınıfını temsil edecek bir gitarist birde vokalist bulmanız gerek. Momo-san katılıcak olanları karşılaştırdığınız zaman bana haber ver. Ödül sınıfca kar tatili olacak. Aranızda kararlaştırın.
Sensei lafını bitirir bitirmez herkes bana baktı.
Mina- bence kesinlikle jirou vokalist olmalı
Midoriya- katılıyorum sesi inanılmaz
Jirou- vokalist olmayı çok isterim.
Hagakure- Tokoyami-san gitarist olabilir
Tokoyami- hayır lütfen o kadar iyi çalıyorum. Kaminari benden çok daha azimli kesinlikle o hak ediyor
Kaminari- teşekkür ederim ama yapabilir miyim bilmiy-
Jirou - tabikide yaparsın
Momo- herkes hem fikirse Aizawa sensei ye haber veriyorumTüm sınıf onayladı. Tüm okula şarkı söyleyeceğim mi heycanlansam Kaminariyle sahne alıcağımamı heycanlansam karar veremedim. Önümüzdeki iki hafta biraz zorlanıcam sanırım.
Sınavlarımdan dolayı bölüm atamadım hemen geri döndüm yakın zamanda devamını atacagimmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kamijirou / song
RomanceBaya bir suredir yoktum Bi anda icimden geldi amk yazmak. Kamijirou hikayesi tabii benden başka ne beklediniz ki