kaminari
Kyouka geri çekildiğinde beni ağlayarken görmemesi için onu kendime geri çektim. Ona sarılmak çok iyi hissettiriyordu.ama sonsuza dek ona sarılamam sonuçta bir noktada bitmesi gerek ama istemiyorum. Sonsuza kadar sarılsak nolur ki? Bu sefer ben geri çekildim. Kyouka'nın kızarmış yanaklarına bakarken dışarıda kar dahada artmaya başladı. Son günlerimizde odaya tıkılı kalmamız Kyouka ve benim için gerçekten iyi oldu. Tabi o ne düşünür bilmem ama...- k-kar iyice arttı
- hı şey evet
- Denki?
-efendim
-yılbaşında benimle tapınağa gelir misin? Biliyorum daha 2 hafta var ama...
- gelirim. Tabii gelirim.
-teşekkürler
-meddle about dinlemek ister misin?
-kesinlikleKyouka ile balkona çıktık ve Chase Atlantic'in meddle about şarkısını dinlemeye başladık. Bu şarkının her zerresini ona söyleyebilirim. Ama bunu yapmak yerine Kyouka'nın muhteşem sesini dinliyorum.
-Denki sende söylesene
- Ben mi? Yok almiyim Kyouka'cım
-Amma korkaksın Denki.
- N-ne ben mi? Korkuyor muyum ? Hahaha Kyouka
"I'll take you back to my house so we can meddle about."
- cesaretlenmen güzel bişey Denki Kaminari.
- saol.Birlikte saatlerce şarkı söyleyip durduk. En sonunda sıkıldık tabi... "kyouka film izlemek ister misin?"
Diye sordum. "Tabiki" dedi Kyouka gülümseyerek.
Yatağa geçtik ve telefonumdan bir film açıp izlemeye başladık. Çok yakındık kolumu atabilirdim sanırım sonuçta izleyebilmek için yakın durmamız gerekiyor.
"Şey... kolumu atsam yanlış anlamazsın değil mi?"
Dediğim anda Kyouka'nın yanakları alev aldı.
"N-NE! Y-yani şey tabi neden yanlış anlıyayım ki?"
Kolumu yavaşça Kyouka'nın omzuna attım. Aynı anda birbirimize baktık. Pespembe yanakları ve utanmış ifadesi onu beş kat daha tatlı kılıyordu.Jirou
Denkiyle bu kadar yakınken nasıl haraket edeceğimi bile bilmiyorum. Denki her elini hareket ettirdiğinde korkuyorum. Ellerinin bu kadar güzel olması lazım mıydı ya? Dikkatim daha çok dağılıyor. Neyse ki film bittiğinde Denki kolunu çekti.- saat 23.47 olmuş.
-ha cidden mi? Zaman nasıl geçti anlamadım.
-evet,bende.
-Saçına birşey mi yaptın?
-ha? Nolmuş? Kötü mü görünüyor?Hızla aynaya koşup saçlarıma bakarken Denki'in arkamdan güldüğünü duydum.
-DENKİ!!!
-HAHAHAHAHHAHAH KYOUKA UAHAHAHHAHA KENDİMİ DURDURAMIYORUM! ÇOK KOMİKSİN!
-APTAL DENKİ!Hızla denkinin yanına yatağa koştum ve onunla uğraşıyordum ki Denki bir anda bileklerimi tuttu. Kısa bir süre bakıştıktan sonra bileklerimi bıraktı. Ellerini saçıma götürüp karıştırdı.
Kaminari
Kyouka'nın saçlarını karıştırdığımda daha da çok sinirlendi ve benimle daha çok uğraşmaya başladı. Bir anda dengesini kaybetti ve üzerime düştü. Ellerini yatağa dayayatak üzerimde duruyordu. İkimizinde yanakları kıpkırmızı olana kadar o şekilde kaldık. Kyouka üzerimden özür dileyerek kalktı ve "bir daha aptal şakalar yapmasan iyi edersin Denki" dedi. Üzgünüm ama sinirliyken onkadar tatlısın ki Kyouka.... Hayatımın geri kalanında sadece seni sinirlendirmek için yaşayacağım. "Peki,peki bir daha sinirlendirmem"
Dedim ve tuvalete girdim. Çıktığımda Kyouka çoktan yatağa yatmış. Biriyle mesajlaşıyodu. Yanına yattım ve telefonuna soğru bakmak için yaklaştım.telefonu hemen kapattı ve kafasını bana çevirdi. Aramızda 2cm mesafe varken alay eder gibi bana baktı.-ne oldu Denki kıskandın mı?
- neeee saçmalama da kimle konuşuyosun
-hiiç
-hiç mi? Şu telefonuna biraz bakayım haTelefonu kyouka'nın elinden çektim. Monoma ile konuşuyordu.
- Hoşlanıyor musun?
-ne saçmalama hayır
- neden gecenin bi vakti yazıyor ki sana
- arkadaşım sadece
- a gerçekten mi ? Eminim Monoma da seni sadece arkadaşı olrak görüyordur.
- neden Monomayı kıskanıyorsun ki
- ne kıskanmak ve ben mi hahah Kyouka
-kabul et Monomayı sevmiyorsun ve onunla arkadaş olmamı istemiyorsun
-evet kıskanıyorum. Sonuna kadar haklıyım bu konuda senin ennnn iyi erkek "arkadaşın" benim Monoma ağlayarak günlüğüne yazsın tamamKyouka gülümsedi ve en tatlı ses tonuyla " senden nefret ediyorum Denki. Hatta o kadar nefret ediyorum ki bazen tatlı olduğunu bile düşünüyorum"
Dedi. " awwww bende seni çok seviyorum iyi geceler" kyouka güldü ve jakları ile ışığı kapattı. Sonrasında ise uykuya daldı.
Sabah olduğunda Kyouka'nın çoktan hazırlanmış olduğunu gördüm. Ve bende hazırlanmaya başladım. Sonrasında her sabah yaptığımız gibi kahvaltı edip sınıftakilerle takıldık. Bugün bu tatilimizin son günüydü. Akşam otelin içindeki karaoke yerine gidecektik. Cidden büyük bir yerdi. Belki Kyouka ile şarkı söylerdik. Zaman hızla geçti ve otel odasına dönüp hazırlandık. Beyaz bir gömlek giyidim ve siyah kıravatımı iyice bollaştırdım. Altımada siyah bir kargo giyimiştim. Kolumun düğmesini iliklemeye çalılırken Kyouka geldi ve benim yerime düğmeyi ilikledi. Kyouka'ya baştan aşağı baktığımda evrendeki en güzel şeyi gördüm. Siyah elbisenin altına siyah kilotlu çorap giyimişti. Altında da siyah botları vardı. Melek falan mısın Kyouka?-üşümeyecek misin?
- hayır ama üşürsem bir beyefendi olup ceketini verirsiniz denki bey
-öyleyse ceketimi alayım Kyouka hanımCeketimi aldım ve kyouka ya kapıyı açtım. Kyouka tam kapıdan çıkarken " çok güzel olmuşsun" dedim ellerimle yüzümü gizleyerek. Kyouka da teşekkür etti ve ilerledi. Karaoke alanına geldiğimizde herkes tek tek şarkıları söyledi. Benim sıram gelmişti.
Tabiki Meddle about söyleyecektim.
Şarkıya başladığım andan bitene kadar Kyouka ile göz gözeydim. Ona söylediğim o kadar belliydi ki...
Kyouka gülümseyerek bana bakıyordu. Şarkının yarısında tam önümde duran Kyouka'nın elinden tutup eline mikrofonu tutuşturdum. Birlikte dün akşamki gibi şarkıyı söylüyorduk. Şarkı Kyouka'nın sesiyle daha da mükkemmel olmuştu sanki.
Kyouka ile birbirmize bakarak şarkıyı söylüyorduk.
Şarkı bittiğinde ise sero ile birbirimize baktık. Sero manyak gibi alkışlarken Kyouka gülümsüyordu._________________________________
Sonunda paşam yb atmaya karar verdi bu bölümü atmamın @chargeboltsgf in yeni hikayesinden gaza gelmemle hiç bir alakası yoktur tesekkürler iyi günler 🫶🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kamijirou / song
RomanceBaya bir suredir yoktum Bi anda icimden geldi amk yazmak. Kamijirou hikayesi tabii benden başka ne beklediniz ki