Kaminari
Sabah üzerimde bir ağırlık ile uyandım. Aşağıya baktığımda göğsüme yatmış Kyouka'yı fark ettim. Ben aptal aptal ona bakarken uyandı. Göz göze geldiğimiz anda ikimizde utanıp ayaklandık. "k-kahvaltıya geç kalacağız hadi"
Dedi Kyouka titrek bir ses ile ardından hazırlanıp kahvaltıya indik. Kahvaltıdan sonra hep birlikte kızakla tepeden kayıyorduk. Kyouka çok üşümüş görünüyordu. Neredeyse hareket bile etmiyordu.- kyouka
- evet
- Biraz üşüdümde benimle biraz otelde durabilir misin
-tabikide gelirim bende biraz daha beklersem ellerimi sonsuza dek kullanamiyicam.Jirou
Denki kolumdan tutup beni içeriye şöminenin yanına oturttu ve kendi atkısını çıkarıp bana sardı. Yanaklarım kıpkırmızı kesilmişti. Denki'nindr öyle.
- kaminari sen hani üşüyod-
- Denki.
-ha?
- Hani ilk ismimizle hitap edecektik.
- ah doğru unutmuşum.
- üşüdüğünü fark ettim. İyi yapmış mıyım?Bir süre cevap veremedim. Sonrasında Denki'nin bana verdiği atkıyı tutarak gülümsedim ve "iyi yapmışsın" dedim. Kaminari de bana karşılık verdi ve birlikte oturup sohbet ettik. Yaklaşık 10 dakika sonra ikimizde iyice ısınmıştık ve tekrardan bizimkilerin yanına gittik. Bol bol gülüp eğlendik. Denki atkısını henüz geri almamıştı. Atının bende olduğunu yeni fark etmiştim. Denki'nindr yanına gidip atkıyı ona uzattım. "şuan benden daha çok ihtiyacın var Kyouka. Odaya döndüğümüzde verirsin sorun değil" dedi gülümseyerek. Bende ona gülümseyerek teşekkür ettim ve kızların yanına döndüm.
Kaminari
Kyouka yanımdan ayrılır ayrılmaz herkes yanıma toplandı ve "Kyouka mı?", "ne ara bu kadar yakın oldunuz" gibi sorular sormaya başladılar. O anda artık Kirishima, Bakugou ve Midoriya'dan bunu daha fazla saklayamayacığımı anlayıp Kyouka'dan hoşlandığımı itiraf ettim ve herşeyi anlattım. " belliydi bir şey olduğu zaten" dedi kirishima ve midoriya bakugou ise umursamaz bir şekilde davrandı. O sırada yanıma bir kız geldi ve adımı sordu.X: Selam! Adın ne?
Denki: uhm kimsiniz?
X: sadece tanışmak istiyorum.
Denki: ah şey Denki Kaminari.
X: Memnun oldum! Ben Ayane İnoue. Çok tatlısın Kaminari-kun sevgilin var mı?
Denki: şey üzgünüm ama seninle ilgilenmiyorum kusura bakm-
Kyouka: var!Tüm şaşkınlığımla Kyouka'ya döndüm. Sinirli bir şekilde kıza bakıyor gözünü bile kırpmıyordu.
İnoue: öylemi nerde?
Kyouka: B-burda!Dahada şaşırmıştım. Sevgilisi olduğumuzu söylemişti şimdi. Rüyada mıyım ben?
İnoue: Şaka yapıyor değil mi Kaminari-kun.
Kyouka: Gayet ciddiyim ben. Lütfen erkek arkadaşımdan uzka durabilir misin?Kız arkasına bakmadan gitmişti. Kyouka'da öyle onunla konuşma fırsatı bulmadan kaçmıştı yanımdan. Erkek arkadaşımdan uzak dur mu? Neden bu kadar etkilendim? Kıskandığında çok tatlı gözüküyor ama belkide sadece röl yapmıştır. Sonuçta Kyouka beni sevmiyor. Ya da seviyor mu? Olabilir mi böyle bişey? Kyouka bana karşı birşey hissediyor mudur acaba? Saat ilerledikten sonra odalarına döndük. Kyouka'da bende üstümüzü değiştirdikten sonra onunla konuşmak için uygun anı kovalayıp durdum ama ne zaman konuşmaya çalışsam ya tuvalete gidiyor, ya da özür dileyip telefonla konuşmak için balkona çıkıyordu. Neden kaçıyor şimdi benden? Utandı mı ki yoksa. Hayır Denki ne alaka ya niye utansın kız durduk yere.
-Denki! Aizawa sensei'den gelen mesajı gördün mü?
-Hayır nolmuş?
-kar çok yoğunmuş. Fırtına yani mümkünse odalarınızdan dışarıya bu gecelik çıkmayın diyor.
- Ha öyle mi olmuş üzüldüm bak şimdi.Hiçte üzülmedim. Kyouka ile baş başa geçireceğiz tüm akşamı bu da demekki benden kaçamayacak.
-kyouka?
-hm?
-bugünki kıza söylediklerin konusund-
-tuvalete gitmeliyim.Kyouka tuvalete ilerlerken onu bileğinden tutup kendime çektim.
-Neden kaçıp duruyorsun?
-Kaçmıyorum.
-Kaçıyorsun Kyouka! Kaçıyorsun.
-Kaçıyorsam ne olmuş?
-Neden o kıza sevgilim olduğunu söyledin? Yaptığın için minnettarım ama... Neden yaptın?
- b-bir nedeni yoktu! Sorgulayıp durma beni!
-cevap verecek misin yoksa kıvranmaya devam mı edeceksin Kyouka?
- Kıvranıyor muyum? Kim ben mi?
Hahaha Denki komikmiş.
- Hala cevabımı alamadım. Ne o yoksa aşık mısın bana?
- Yeter! Cidden yeter Denki! Altı üstü saçma sapan birşey dedim benim için bir anlamı yoktu tamam mı! Ne düşünmek istersen düşün umrumda değil gidiyorum ben.
- Kyouka! Bekle
- NE VAR DENKİ?
- HER İSTEDİĞİNDE BANA SİNİRLENEMEZSİN! BENİMDE BİR KALBİM VAR TAMAM MI NEDEN BÖYLE DAVRANDIĞINI HİÇ ANLAMIYORUM ALTI ÜSTÜ KISKANDIM DİYECEKSİN ÇOK MU ZOR A-INA K-YUYUM! DUYGULARIM UMRUNDA DEĞİLSE NEDEN ÖYLEYMİŞ GİBİ DAVRANIYORSUN?
NEDEN ÇOK İYİ "ARKADAŞIMMIŞ" GİBİ DAVRANIYORSUN HA?
-...Kyouka hızla tuvalete göz yaşlarıma engel olamadım. Kavga mı ettik biz şimdi? Neden kavga ettik? Çok abarttı.
S-ktir bende çok abarttım. Küfür ettim ona hiç hakkım olmayan bir şekilde. Eminim benden nefret ediyordur. Hüngür hüngür ağlıyordum. Özür dilemem gerekti.Jirou
Kaminari'nin söylediklerinden sonra kendimi tuvalete kapattım ve ağlamaya başladım. Neden bu kadar soru sorup beni zora düşürdü ki? Çok streslendim. Stresimi de sinirime vurdum. Aptal kyouka neden bağırdım ki sanki Denki'ye özür dilemesi gereken taraf benim. Haklıydı kıskandığımı kbaul etmek çok zordu.
Tuvaletten çıktığımda Denki'nin ilk kez ağladını gördüm. Yanına yaklaştım ve titreyen bir ses ile
"çok özür dilerim Denki." dedim "bende özür dilerim Kyouka. Çok üzgünüm" dedi Denki sonrasında bana sarıldı. 30 saniye kadar sadece sarıldık. Arada Denki'nin burnunu çektiğini duyuyordum o kadar. Ağlamaya devam ediyordu. Sarılmayı bıraktım ve ellerimi Denki'nin yanaklarına koydum. O an içimden onu öpmek geldi ama yapamadım." haklısın. Kıskandığımı söylemek zordu. Ama onu öyle gördüğümde... Ne bileyim işte" demekle yetindim. Denki bana iyice yaklaştı. O kadar yakındı ki nefesini hissedebiliyordum. Bir an için Denki'nin beni öpeceğini sandım. Ama o kafasını omzuma koymakla yetindi. Ellerimi yanaklarından çekip kollaırmı boynuna doladım. Gözünden akan yaşları omzumda hissediyordum. Tam geri çekilecekken Denki beni kendine çekti. "Biraz daha" dediğinde kalbim yerinden fırlayacaktı. Ama bunu onu ağlarken görmemi istemediği için söylediğinin çoktan farkındaydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kamijirou / song
RomanceBaya bir suredir yoktum Bi anda icimden geldi amk yazmak. Kamijirou hikayesi tabii benden başka ne beklediniz ki