| Hannah szemszögèbōl |
Másnap reggel 🌕Amikor felkeltem Alex már nem volt mellettem. Ezèrt felvettem köntösöm, ès le indultam a lèpcsōn.
-Oh jó reggelt Hannah! -szólított meg az asztaltól, a laptopja elōtt ült ès dolgozott -Jó reggelt neked is -megpusziltam a homlokát -nem is èrtem korra reggelre ,hogyan lehet dolgozni
Megcsináltam a kávèmat,majd újsággal a kezemben, le ültem èn is.
-Mitcsinálsz? -utaltam a laptopra -Ja semmisèg -legyintett a levegōbe ,ès rám nèzett -Ma is gyōnyörū vagy! -mosolygott rám, közben a szemembe nèzett -ėrtem, köszönöm -küldtem puszit a levegōbe..
-Alex! -szólítottam -Igen Hannah? - mondta oda sem figyelve rám - Azon gondolkodtam,hogy ma vagy holnap haza utazom a szüleimhez,ès..te is jöhetnèl velem -Tènyleg? -le zárta a laptopot,ès felèm fordult -Igen, itt az ideje ,hogy megismerjenek ōk is tèged! - vágtam "komoly,, fejet -Okey, de holnap,mert ma mèg dolgom van, ès egy fèl nap alatt nem tudom el intèzzni,hogy addig ügyeljennek a dolgokra ameddig távol leszek, rendben? -fèl állt, ès derekamnál fogva magához húzott,le hajtottam a fejem, ō pedig megpuszilta a homlokom.
Ezek után felmentem a szobámba 40perc alatt el is kèszültem, szettnek egy kockás szoknyát,mellè egy simulós trikót, ès egy fehèr garbót vettem fel, vègül de nem utolsó sorban a cipōm is csatlakozott ,egy hosszú szárú csizma ès kèsz is voltam.
Alexxal együtt indultunk el,úgy döntött el kísèr a Salonba,amibe bele is egyeztem.
✈︎-Jó reggelt -mosolyogtam -Jó reggelt -köszöntek kedvesen nekünk. Alexal be mentünk az irodába az alkalmazottaimat ott hagyva, ritka amikor Alex ide jönn. Ezèrt furcsálltám èn is,hogy most be jönn.
Munka után haza mentem össze dobtam egy gyors vacsit, ès le feküdtem pihenni..Nem kèssōbb Alex is megjött,vagyis ajtó csapódást hallottam, majd kèssōbb egyre jobban közeledett a hang,hozzám. Vègül, az ajtó kinyitódott ès Alex jött be rajta.
-Te,itthon? -kèrdezte felhúzzva a szemöldökèt, ès le dobálta a felesleges ruha darabokat, az ágyra,majd mellèm feküdt.
A napjaink szinte mindig arról szólnak,hogy :Felkelès,Munka,Haza,stb stb ezèrt is utazok el egy kicsit a szüleimhez
-Mi volt ma munkában? -fordult hozzám, egy tincset fèlre tūrt
-Hát nem igazán sok minden ,amiután elmentèl, a lányok-fiúkkal dolgoztunk ,be fejeztük a jövōheti megrendelt darabokat is,ès volt egy megbeszèlèsem kb ennyi -hadartam el egy szuszra,közben haját bizargattam
-Azt mondod ez nem sok? -mosolyogta el magát -Igen azt,-jelentettem ki újra,aztán èn is el mosolyodtam -Na ès nálad? Mi volt! -ültem fel az ágyon
-Ahh mèg mindig arról a sracról akarjuk ki deríteni,hogy hogyan ès kivel mūködött együtt..-Aha èrtem..na ès? Mit sikerült? -beszèltem ,ès râ figyeltem -Semmi mèg mindig..valami nagyon ügyes a srác.Kis idō múlva újra megszólaltam
-Ja ès remèlem,hogy holnap tènyleg jössz-nèzztem rá komolyan -A szüleim már règòta meg akarnak ismerni-nèzztem a szemèbe -Igeen,igen megyünk- közben a TV-t figyelte ,aztán râm nèzett -A repülōnk is kèszen áll a holnap útra,bebb - istenem ,de szeretem..gyorsan megöleltem ès kapott egy puszit a szájára ,többet akart,de direkt elszakadtam tōle..(😂)
KAMU SEDANG MEMBACA
Váratlan fordulat
Romansa"𝘔𝘦𝘭𝘺𝘪𝘬𝘩𝘦𝘻 𝘬𝘦𝘭𝘭 𝘯𝘢𝘨𝘺𝘰𝘣𝘣 𝘦𝘳𝘰̄? -𝘢 𝘬𝘪𝘵𝘢𝘳𝘵𝘢́𝘴𝘩𝘰𝘻 𝘷𝘢𝘨𝘺 𝘢 𝘭𝘦𝘮𝘰𝘯𝘥𝘢́𝘴𝘩𝘰𝘻 ?" ⏳