,,Já vím ségra. Ten porod asi nestihnu." snaží se z toho vykroutit mladý řidič, který stojí uprostřed ničeho za centruem Londýna.
Jeho sestra se před dvěmi hodinami dostala do nemocnice kvůli kontrakcím, které prožívá díky stále ještě nenarozeným dvojčátkům.
,,Jak nestihneš?! Ty jsi slíbil, že budeš u porodu těch malých. Já tě varuju, jestli tady do dvou hodin nebudeš, tak tě zabiju." vrčí podrážděná blondýna do telefonu na svého bratra.
,,A já ti říkám, že se odtud nemám jak dostat. Dojedu maximálně na kraj Londýna. To auto je na hovno." vrčí nazpět a nervózně chodí kolem svého nového, a teď už i rozbitého, auta.
Nechápejte to špatně. O bouračku se v tuto chvíli nejedná. Jen tam něco skřípe, hrká a nevím co ještě.
,,Tak na to někoho sežeň. Nazdar." a s tím hovor položila. Neměla teď náladu a ani čas na to, se starat kde její bratr je a co zrovna dělá. Jak řekla. Prostě tu bude.
Ať už její bratr chtěl a nebo nechtěl, musel nasednout do svého auta a vyjet zpět směr Londýn. A abych byla upřímná, moc daleko nedojel. Na kraji města v autě opět něco bouchlo a auto pomalu přestávalo jet. Ale štěstí stálo při něm a právě proto se mu podařilo na poslední chvíli natlačit auto na kraj a tak se vyvarovat možným nehodám a různým nedorozuměním.
,,Ehm, madam? Může na chvilku?" zeptá se jedné kolemjdoucí paní s mopsíkem. Je to na sto procent Beta.
,,Jistě drahoušku. Copak potřebuješ?" mile se jej optá a psíka si přitáhne k sobě.
,,Chci se zeptat, nevíte jestli je někde tady poblíž nějaký autoservis? Mám rozbité auto a akutně se s ním potřebuji dostat do Londýna." podívá se na ni prosebně a ruce strčí do kapes od bundy.
,,Ale jistě. Můj vnuk má tady kousek jeden. Je v tom velice dobrý, tak by jste to tam mohl zkusit." jasně, rodinná propagace, pomyslí si mladík a vduchu protočí očima.
,,Oh, a kudy se tam dostanu?" ptá se hned a před sebou má stihnutí sestřina porodu.
,,Když půjdete tam tou álejí do kopce, přibližně asi takových deset minut chůze, dojdete nahoru a tam už je to jejich zázemí. Najdete tam budovu s kancelářemi a jejich dílny." s úsměvem celou dobu poukazuje na cestu mezi podzimem zbarvenými korunami stromů.
,,Tak děkuji, omlouvám se ale musím běžet. Nashledanou." rozloučí se s tou milou paní a co nejrychlejší chůzí vyrazí směr servis. Za sebou ještě zaslechl slova 'Hledej šéfa'.
Celou cestu sledoval popadané listí a přemýšlel co udělal špatně. Spíš co udělali špatně na pobočce, kde Harrymu auto prodali. Vždyť mělo být nové a úplně v pořádku. Místo toho má teď krám, který je znovu rozbitý a pn se tak nikam nedostane. Tak kde se jen stala chyba..
V tom ale zvedl hlavu a přímo před sebou uviděl moc pěkný areál. Pozemek servisu byl velký a betonovými zdmi oplocený. Velká brána byla otevřená a díky tomu mohl zahlédnout čtvery garážové dveře, které však byly otevřené. I když to z dálky moc nerozpoznal, všiml si že v garážích, tedy dílnách, jsou auta vyzvednuta ve vzduchu na něčem co nevěděl jak se jmenuje. Vedle servisu stála obrovská hala, o které nevěděl k jakým účelům firmě slouží. Pár dalších aut postávalo venku a dalších deset stálo na parkovišti naproti servisu.
Celý se nervózně oklepal a povzbudivými slovy, které byly jen a jen pro něj, se vydal k servisu. Projít bránou zvládl, teď jen najít kancelář. A tu našel taky hned, neboť to byly dveře hned vedle těch čtyř garážových. Opatrně zaklepal a čekal na vyzvání. To se však neozývalo a tak začal ztrácet naději.
,,Hledáte někoho?" ozve se na jeho zády hlas, díky kterému se mu rozklepala kolena. Alfa. Moc hezky vonící Alfa.
Opatrně a velice pomalu se otočil na vysokého muže v mikině bez kapuce a v montérkách. Na mikině bylo našité logo nějakých firem a uprostřed, přímo na hrudi byl vyšitý znak, název servisu. Ruce, montérky a vlastně i tváře měl zašpiněné od čehosi černého, co Harry přiřadil k oleji z aut. Vlasy měl rozcuchané a vlastně rozlítané do všech světových stran.
,,E-ehm, mám pod kopcem rozbité auto. Jedna paní mě poslala právě sem. Prý tady její vnuk dělá šéfa." zašeptal náš hrdina. Ach ty Omegy.
,,Tak to hledáš mě škvrně. Pojď za mnou." odemkl dveře kanceláře do které prvně pustil Harryho a až pak vešel on. Gentleman.
Tessie❤️
ČTEŠ
Out of My System
FanfictionKaždý má ve svém životě nějaký systém. Systém který se snaží dodržovat, aby jeho život alespoň nějak fungoval.