Trucades i reclamacions

27 6 4
                                    

–Oficina de Reclamacions del Cel, digui?

–Hola, truco per fer una reclamació.

–Vostè és mort?

–Sí.

–Doncs un moment, que el passo amb el Departament de Reclamacions d'Ànimes Mortes.

**********************************************************************

–Oficina de reclamacions d'Ànimes Mortes, digui?

–Hola, truco per fer una reclamació.

–Ja, i... Què voldria reclamar?

–Doncs que em sembla que la meva mort ha sigut un error del sistema, i...

–Ja, i per què pensa que ha sigut un error?

–Doncs perquè he mort de molt jove en un accident de cotxe.

–I això per què hauria de ser un error?

–Doncs perquè tenia 25 anys, i em sembla molt injust haver mort tant jove.

–Però si vostè ha mort, serà per algun motiu, m'equivoco?

–SÍ, PERQUÈ UN IMBÈCIL VENIA EN DIRECCIÓ CONTRÀRIA MENTRE ANAVA BEGUT.

–Senyor, li prego que es calmi. Hauré de deixar-lo en espera per parlar amb els encarregats de les morts.

**********************************************************************

–D'acord, ja he parlat amb els encarregats.

–I...?

–A veure: diuen que la mort va ser injusta però que milers de persones arreu del món moren per aquest motiu o per altres igualment injustos. Llavors, el procediment de mort serà exactament el mateix que amb la resta d'ànimes. Després, si li interessa, tindrà una oportunitat per reencarnar-se, però li haurem d'esborrar de la memòria el records sobre la seva vida anterior.

–Ja... I aquest procediment quant de temps duraria?

–Uns... 27 anys.

–27 ANYS?

–Correcte.

–I quines opcions tindré per reencarnar-me?

–Per tenir més informació sobre aquest tipus de procediment, truqui a la Oficina d'Informació per les Ànimes Mortes.

–D'acord, moltes gràcies...

–Que passi un bon dia.

**********************************************************************

–Oficina d'Informació per a les Ànimes Mortes, digui?

–Bon dia, acabo de morir i m'agradaria que em facilitéssiu informació sobre el procés per reencarnar-se.

–Ja, miri, digui'm el seu número d'ànima i li enviaré la informació.

–Soc l'ànima número 56.578.902.456.745.302: cinc, sis, cinc, set, vuit, nou, zero, dos, quatre, cinc, sis...

–Sis, ha dit?

–Correcte, sis, set, quatre, cinc, tres, zero, dos. Ja està.

–Perfecte, d'aquí poc li arribarà el procés de reencarnació.

PROCÉS DE REENCARNACIÓ

1. Morir.

2. Anar al Cel.

3. Passar pel judici.

     a) En cas de ser del grup blanc, continuï llegint a partir del punt 6.

     b) En cas de ser dels grups groc o vermell, continuï llegint a partir del punt 5.

     c) En cas de ser del grup negre, faci NOMÉS el següent pas.

4. ANAR A L'INFERN.(1)

5. Fer el procés de purificació (27 anys).

6. Dues possibilitats.

     a) Quedar-se al cel.

     b) Reencarnar-se (només humans)

(1)Per anar a l'infern cal seguir les indicacions dels jutges.

Cel, digui?Where stories live. Discover now